quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
LiefdeNet wat ik nodig had
Hoi lieverds![]()
dat briefje is dan wel weer netjesquote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik dat hele verhaal nu op m'n mobiel moeten typen zodat het topic gelijk sluit en niemand het leest en me nu een opstandige bengel vinden?
Moequote:
qft!quote:
Nee, want ik heb het gelezen en lolquote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik dat hele verhaal nu op m'n mobiel moeten typen zodat het topic gelijk sluit en niemand het leest en me nu een opstandige bengel vinden?
ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Trusten TJquote:
Ik had een reactie getypt, druk op invoeren en hij geeft de melding dat het vol is zonder mijn bericht te laten zien. Eigenlijk geen zin om het opnieuw te typen, maar kort samengevat kwam het erop neer dat hormonen daar geen excuus voor zijn en dat je moet doen wat je zelf goed voelt aangezien ik me niet ga bezig houden met je leven/omgang met oudersquote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
droom zachtquote:
Dank jequote:
Klaarquote:
Dank jequote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MoeEn bluh
[..]
qft!TT
[..]
Nee, want ik heb het gelezen en lolIk herken mezelf daar ook wel in hoor, puberteit ftw!
![]()
leek me idd wel zo aardigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat briefje is dan wel weer netjes
problemo: ze horen de telefoon beneden niet overgaan, anders hadden ze net wel opgenomen :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou als ik over 12 jaar mijn zoon niet thuis in bed zie liggen liever hebben dat hij me wakker had gebeld..dat briefje vind ik in mijn geval pas na de eerste paniekaanval
Als jouw zoon over 12 jaar al bij een meisje blijft slapen, mag je je wel eens afvragen wat ie daar te zoeken heeft...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou als ik over 12 jaar mijn zoon niet thuis in bed zie liggen liever hebben dat hij me wakker had gebeld..dat briefje vind ik in mijn geval pas na de eerste paniekaanval
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik had je vader kunnen zijn
Ik zou op z'n minst een aantal keer achter elkaar bellen, mochten ze dan niet wakker en je hebt geen broers/zussen die je kan bellen geef ik je groot gelijk dat je een onderdak zoekt. Buiten slapen is niet tofquote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
problemo: ze horen de telefoon beneden niet overgaan, anders hadden ze net wel opgenomen :p
Want? Dan is ie 14quote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jouw zoon over 12 jaar al bij een meisje blijft slapen, mag je je wel eens afvragen wat ie daar te zoeken heeft...
voorplanten, daar zijn we immers voor geschapenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jouw zoon over 12 jaar al bij een meisje blijft slapen, mag je je wel eens afvragen wat ie daar te zoeken heeft...
Serieusquote:
Moet je niet mijn broertje als zoon hebben, die moet er niet zoveel van hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Dan is ie 14En dan horen meisjes erbij
Jaaaa, maar nog niet blijven slapen enzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Dan is ie 14En dan horen meisjes erbij
klopt, heb ik ook al een paar keer gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik zou op z'n minst een aantal keer achter elkaar bellen, mochten ze dan niet wakker en je hebt geen broers/zussen die je kan bellen geef ik je groot gelijk dat je een onderdak zoekt. Buiten slapen is niet tof
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa, maar nog niet blijven slapen enzo...
toch?
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moet je niet mijn broertje als zoon hebben, die moet er niet zoveel van hebben.
Buiten slapen kan tof zijn, als het goed geregeld is. Als je zo voor de deur staat bij je er niet echt op voorbereid. Tenzij jij natuurlijk altijd met een complete kampeer set de deur uit gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook al een paar keer gedaanwel in de zomer dan...
een vader op Fok! , hoe zou ik dan opgevoed worden.quote:
Trusten trevquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
Slaap Lekkeren bis morgen
![]()
absoluutquote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een vader op Fok! , hoe zou ik dan opgevoed worden.![]()
Niet negatief bedoeld, Fok! Is de shit
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
![]()
gewoon op een bankje in het park :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Buiten slapen kan tof zijn, als het goed geregeld is. Als je zo voor de deur staat bij je er niet echt op voorbereid. Tenzij jij natuurlijk altijd met een complete kampeer set de deur uit gaat
Ik ben nog nooit buiten gesloten, gaat er toch iets mis bij jullie als dat zo vaak gebeurd.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon op een bankje in het park :p
En meestal blijf ik gewoon op als ik niet naar binnen kan, om 7 uur is m'n vader toch al wel wakker, duurt nooit heel lang...
Haha, you're kiddingquote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
daarom mogen mijn kinderen ook niet op FOK!
droom zachtquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
![]()
ligt niet aan mn ouders, ligt aan mij, ik vergeet altijd sleutels mee te nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit buiten gesloten, gaat er toch iets mis bij jullie als dat zo vaak gebeurd.
Knuppelquote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt niet aan mn ouders, ligt aan mij, ik vergeet altijd sleutels mee te nemen
Precies.quote:
en niet zo'n kleintje ookquote:
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik nog een jochie van 14 was, speelde ik niog met technisch lego.
tegenwoordig noem je zo iemand een nerd, maarjah...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik nog een jochie van 14 was, speelde ik niog met technisch lego.
Heel verstandig. Ik zou mijn kinderen ook niet op FOK! laten. At least, zolang ze minderjarig zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
daarom mogen mijn kinderen ook niet op FOK!
Onzinquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tegenwoordig noem je zo iemand een nerd, maarjah...
"Zes weken huisarrest, en krijg maar hernieuwde interesse voor je barbies, meisje!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?
Aaah, toe?
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroegerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?
Aaah, toe?
Zo klopt ie wel weer...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
"Zes jaar huisarrest, en krijg maar hernieuwde interesse voor je barbies, meisje!"
Fok! Kán heel beschaafd zijn hoor :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik zou mijn kinderen ook niet op FOK! laten. At least, zolang ze minderjarig zijn.
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef dirkjo het volgende:
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroeger
Mwah ik weet na 11 jaar FOK! wel beterquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! Kán heel beschaafd zijn hoor :p
Alleen gebeurd dat bijna nooit :/ alleen in F&L en fotografie zijn ze beschaafd, en hier natuurlijk
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo welquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroeger
Nee. Maar als je 14 bent...ik zou de gok niet wagen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?
ja bizarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?
Niet per definitie. Maar je weet het nooit bij de wandelende hormonenbommen die pubers zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?
Droom zacht marijkequote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer naar bedSlapen
Tot morgen snoetjes
bij meisjes slapen, klinkt zo kinderachtigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo wel]
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
Goed idee. Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
Ik denk dat het ook een beetje er aan ligt hoe je kind is. Wat voor type het is en wat je ook van hem verwacht te doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar als je 14 bent...ik zou de gok niet wagen.
Hoe oud ben je in groep 1, schat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo wel]
in mijn geval klinkt het strafbaarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij meisjes slapen, klinkt zo kinderachtig
ik mag alles doen van m'n ouders, Als ik en m'n vriendin er maar klaar voor zijn en we het veilig doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet per definitie. Maar je weet het nooit bij de wandelende hormonenbommen die pubers zijn...
4, maar ik had geen zin om na te tellen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je in groep 1, schat?
en jij bent gelukkig iemand die daar goed mee om kan gaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil dan niet rot doen, maar ik denk toch dat de beste opvoeding een opvoeding is van vertrouwen. Je kind genoeg ruimte geven waarin die kan laten zien of die te vertrouwen is, als die iets doet wat niet kan hij je hem strakker bij je met meer regels.
Tenminste, zo ben ik tot nu toe ook opgevoed. Krijg toch redelijk veel vrijheid met her en der een regel. Als ik het verpest word die vrijheid ingenomen tot ik me gedraag.
ik bedoelde eigenlijk fout :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn geval klinkt het strafbaar
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn geval klinkt het strafbaar
Iedereen maakt wel een keer een fout, maar daar leer je tenslotte ook van hè. Ben tot dusver nog steeds tevreden met de manier van leven hier thuisquote:Op donderdag 4 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en jij bent gelukkig iemand die daar goed mee om kan gaan.
Ik kon dat ook altijd wel
Is dit niet een béétje overdreven?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gruwelijk hard mee eensquote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil dan niet rot doen, maar ik denk toch dat de beste opvoeding een opvoeding is van vertrouwen. Je kind genoeg ruimte geven waarin die kan laten zien of die te vertrouwen is, als die iets doet wat niet kan hij je hem strakker bij je met meer regels.
Tenminste, zo ben ik tot nu toe ook opgevoed. Krijg toch redelijk veel vrijheid met her en der een regel. Als ik het verpest word die vrijheid ingenomen tot ik me gedraag.
7,5 jaar was echt veel te lang, meer dan de helft van m'n leven nu ik het zo bekijkquote:Op donderdag 4 november 2010 23:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Is dit niet een béétje overdreven?
zo kom je in ieder geval wel overquote:Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef dirkjo het volgende:
Maargoed, wie ben ik. Ben ook nog steeds een puber, alleen volgens me omgeving een stuk volwassener.
er biggelen nu tranen over mijn wangen van het lachen..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
7,5 jaar was echt veel te lang, meer dan de helft van m'n leven nu ik het zo bekijk
Oh, daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben ook heel vrij opgevoed en daar ben ik meestal ook erg verstandig mee omgegaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
tegen mij word altijd verteld dat als ik het wil ik heel volwassen kan zijn, maar overal dwars tegen in gaan is gewoon veel leukerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo kom je in ieder geval wel over
Ik hoop dat mijn meiden net zo worden
Ik deed met je meequote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er biggelen nu tranen over mijn wangen van het lachen..
Sorry
ik weet het, in denk na 11en niet meer na over wat ik post, dan komt er meestal onzin uit wat berust op de waarheid, maar een beetje slecht is omschreven.0quote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er biggelen nu tranen over mijn wangen van het lachen..
Sorry
Sowieso, ik ben ook geen voorstander van seks op zo'n jonge leeftijd hoor. Maar dan komt bij mij toch de vraag op, hoe oud dan wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben ook heel vrij opgevoed en daar ben ik meestal ook erg verstandig mee omgegaan.
Ik wil er alleen als mama niet aan denken dat mijn zoontje als kind (ja, kind) van 14 al smerige dingen met net zo jonge meisjes aan het doen kan zijn.
En 'het verpesten' zou zomaar een meisje zwanger maken kunnen zijn he, misschien niet in jouw geval, maar het gebeurt, en naast dat ik mijn kinderen best vrij wil laten, wil ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurt. Dat neem je namelijk niet zomaar weer weg.
Je lult je er wel slecht onderuit gastquote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, in denk na 11en niet meer na over wat ik post, dan komt er meestal onzin uit wat berust op de waarheid, maar een beetje slecht is omschreven.0
Weet ik veel, verbieden heeft ook weinig zin, maar volledig de gelegenheid geven op een leeftijd die ik zelf als ouder toch echt niet vind kunnen is een ander uiterstequote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef dirkjo het volgende:
Sowieso, ik ben ook geen voorstander van seks op zo'n jonge leeftijd hoor. Maar dan komt bij mij toch de vraag op, hoe oud dan wel?
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je lult je er wel slecht onderuit gast
Had al verwacht dat je dat zou zeggenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, verbieden heeft ook weinig zin, maar volledig de gelegenheid geven op een leeftijd die ik zelf als ouder toch echt niet vind kunnen is een ander uiterste
Hoiiiquote:
Vind hem niet zo..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Owww, niet zo'n bekend nummer, maar ik vind hem zoooo gaaf
Preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben ook heel vrij opgevoed en daar ben ik meestal ook erg verstandig mee omgegaan.
Ik wil er alleen als mama niet aan denken dat mijn zoontje als kind (ja, kind) van 14 al smerige dingen met net zo jonge meisjes aan het doen kan zijn.
En 'het verpesten' zou zomaar een meisje zwanger maken kunnen zijn he, misschien niet in jouw geval, maar het gebeurt, en naast dat ik mijn kinderen best vrij wil laten, wil ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurt. Dat neem je namelijk niet zomaar weer weg.
ja, die is ook lekkerquote:
ik ben echt een Queen idolaatquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Vind hem niet zo..![]()
Heb veronica top 1000 aan staan, zit wel wat lekkers tussen
Daar ga ik ook wel van uit jaquote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef dirkjo het volgende:
Had al verwacht dat je dat zou zeggen![]()
Verbieden is nooit leuk, de band tussen ouder-kind zal er ook niet beter op worden, maar je zal zelf aan je kind wel merken wanneer de oud genoeg en wijs genoeg is om zoiets te doen.
Verwacht ik
Mwah, queen heeft wat leuke nummer. Verder doet het me niet heel veelquote:Op donderdag 4 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben echt een Queen idolaat
kan heel goed hoor...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mwah, queen heeft wat leuke nummer. Verder doet het me niet heel veel
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel van uit ja![]()
En ehm. Hij is twee.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Owww, niet zo'n bekend nummer, maar ik vind hem zoooo gaaf
met je muzieksmaak zit het in ieder geval wel goedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Dont stand so close to ne - THE police
Nirvana - smells like teen spirit
Message in à bottle - THE police
Led zeppelin - stairway to heaven <--- beste nummer ooit![]()
Luister ik nu naar
Het lijkt wel guitar Heroquote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Luister ik nu naar
balen man, met hoeveel ingemaakt?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik werd geowned door mijn neefjes met Fifa 10
Vooral de laatste, de eerste paar heb ik toch net iets te vaak gehoord.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Luister ik nu naar
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 44 (quote:
ik kan ieder willekeurig nummer van Queen grijs draaienquote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de bekendere nummers eigenlijk ook minder omdat teveel gedraaid
dan ben ik 53quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 44 () dus...ach.
En dan komt hij op zijn 15e naar je toe met de vraag of die bij zijn vriendinnetje mag slapen en op dat moment denk jij natuurlijk terug aan dit topic. 'quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 42 (quote:
mijn ouders zijn 47 en 48, normaal voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeger alle LP's van synthesizer greatestquote:Op donderdag 4 november 2010 23:40 schreef dirkjo het volgende:
Komt nu ineens Mike Oldfield - Tubular Bells langs.
Geniaal nummer
Opzich ging het best aardig ik stond met 3-0 voor met Ajax tegen Real.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
balen man, met hoeveel ingemaakt?
quote:
Ik 26, o god, wat zal er van mij terechtkomen met m'n onvoldoendes?quote:
Over 12 jaartjes 28.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier wel, loopt als een trein
Ik ben nu elfendertig
Hier niet, voor geen meter zelfs. Moet elke keer nadat ik op invoeren heb gedrukt de pagina herladen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier wel, loopt als een trein
Ik ben nu elfendertig
kan gebeuren, ik ben ook niet echt bepaald een ster in FIFA, die dudes op het scherm doen altijd het tegenovergestelde van wat je bedoeld...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Opzich ging het best aardig ik stond met 3-0 voor met Ajax tegen Real.
Maar toch verloren met 3-4
Mijn ouders zijn 65 en 58quote:Op donderdag 4 november 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
mijn ouders zijn 47 en 48, normaal voor mijn leeftijdkan erger: jongen uit m'n klas is 14 en ouders zijn 64 en 52
heb ik wel als ik aan het modden ben, dat is best irritantquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier niet, voor geen meter zelfs. Moet elke keer nadat ik op invoeren heb gedrukt de pagina herladen.
mijn vader is 68 geworden en helaas al een jaar weg..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 65 en 58
Ben ik ook benieuwd naar als ik die leeftijd hebquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Over 12 jaartjes 28.
Ben benieuwd hoe m'n leventje dan is
Fok!-mobile gaat heulemoal naar wensquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik wel als ik aan het modden ben, dat is best irritant
Ben nu ff terug gegaan naar het baggerlayout. Wil ik eigenlijk helemaal niet, vind het nieuwe wel lekker werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik wel als ik aan het modden ben, dat is best irritant
ik zit nog altijd in de bagger layout, vind de rest maar niks :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ben nu ff terug gegaan naar het baggerlayout. Wil ik eigenlijk helemaal niet, vind het nieuwe wel lekker werken
ach schat, het is echt erg (geweest..hopelijk) bij jou hequote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
mijn vader is 68 geworden en helaas al een jaar weg..
En mijn moeder wordt 64
er wordt nog hard aan gewerkt, dus af en toe bokt het, maar deze layout vind ik echt een verademingquote:Op donderdag 4 november 2010 23:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ben nu ff terug gegaan naar het baggerlayout. Wil ik eigenlijk helemaal niet, vind het nieuwe wel lekker werken
ik zit inderdaad niet aan de kant waar de hoofdprijzen worden uitgereikt nee....quote:Op donderdag 4 november 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach schat, het is echt erg (geweest..hopelijk) bij jou he
Mijn vader zou, als ik me niet vergis 49 of 50 zijn geworden. Jammer genoeg ook al 2 jaar wegquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vader is 68 geworden en helaas al een jaar weg..
En mijn moeder wordt 64
En nu werkt die weerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er wordt nog hard aan gewerkt, dus af en toe bokt het, maar deze layout vind ik echt een verademing
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn vader zou, als ik me niet vergis 49 of 50 zijn geworden. Jammer genoeg ook al 2 jaar weg
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef dirkjo het volgende:
Mijn vader zou, als ik me niet vergis 49 of 50 zijn geworden. Jammer genoeg ook al 2 jaar weg
Altijd rot, heb gelukkig een ontzettend toffe 'stief'-pa. Zonder die man was het vast niet zo leuk geweestquote:Op donderdag 4 november 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Mijn kids hebben ook geen moeder meer...
ik heb inmiddels ook weer een kanjer van een vriendin.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Altijd rot, heb gelukkig een ontzettend toffe 'stief'-pa. Zonder die man was het vast niet zo leuk geweest
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels ook weer een kanjer van een vriendin.
Samen hebben we 6 kids en het is echt heeel tof.
En met alle 4 mijn "stief"en pleegkids heb ik het onwijs getroffen.
Liefies, allemaal
Hangt dan ook een beetje af van de band met je ouders en de manier van verwerken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Logisch, maar ik zou me nu nog echt niet kunnen voorstellen dat 1 of beide ouders er niet meer zou zijn. Een aantal vrienden van me hebben al op jonge leeftijd hun moeder of vader verloren. Vorige maand heeft de moeder van een klasgenoot zelfmoord gepleegd, was al een tijd depressief, ze is nog steeds niet op school...
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Liefies, allemaal
En dan zijn dierentuin nog hequote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]6!
Druk huishouden heb je dan symphonic.
valt wel mee hoor, het meer gezellig dan drukquote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]6!
Druk huishouden heb je dan symphonic.
ssstttttquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zijn dierentuin nog he
En dat is maar goed ook, het leven gaat door hè. Je moet er weer iets leuks van maken, vooral niet stoppen met je levenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefies, allemaal
Dat hoop ik ook voor je! Het heeft je nu meer dan genoeg tegengezetenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit inderdaad niet aan de kant waar de hoofdprijzen worden uitgereikt nee....
Ik hoop dat ik er nu eens een flinke tijd vanaf ben
Woot?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zijn dierentuin nog he
dat heb ik ook zeker gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, het leven gaat door hè. Je moet er weer iets leuks van maken, vooral niet stoppen met je leven
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn paard is geschoren van de week.
Het ziet er niet uit
Wacht ff komt ie:quote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je honden, vissen en.. pff wat was het nog meer allemaal?![]()
Een echt pèrd, zoals we dat hier zeggenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik ook zeker gedaan.
Vandaar dat ik nu ook een paard heb enzo
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Haha, geniaalquote:Op donderdag 4 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wacht ff komt ie:
2 paarden
3 honden
3 katten
3 hamsters
2 chinchilla's
1 konijn
dat wassum
tof!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, het meer gezellig dan druk
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wacht ff komt ie:
2 paarden
3 honden
3 katten
3 hamsters
2 chinchilla's
1 konijn
dat wassum
Mooi beestquote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
dit paard wel te verstaan:
[ afbeelding ]
de jongste 10, de oudste 15 (maar die is geestelijk gehandicapt)quote:Op donderdag 4 november 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe oud zijn de kindertjes dan, Symph?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef dirkjo het volgende:
Wow mensen, alweer twaalf uur. Gaat snel hier met jullie![]()
Heb morgen weer lange dag dus ga maar lekker naar bed.
Trusten
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
de jongste 10, de oudste 15 (maar die is geestelijk gehandicapt)
Mijn eigen meiden zijn bijna 11 en 12
Slaap lekker snoetquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef dirkjo het volgende:
Trusten
bijna 11 en 12 alquote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de jongste 10, de oudste 15 (maar die is geestelijk gehandicapt)
Mijn eigen meiden zijn bijna 11 en 12
Mijn kids bijna 11 en 12quote:
De laAtste weken gAat Het voor het eerst wat minder tussen mij en m'n ouders, komt door mij, en omdat school gewoon echt niet lukt. Kom uit school en leer iedere dag nog minimaal 2,5 uur, maar ik krijg het er gewoon niet in. Ouders begrijpen het wel, maar geven me alsnog de schuld omdat ik acties zoals nu uithaal, en dan slaap tekort heb ofzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hangt dan ook een beetje af van de band met je ouders en de manier van verwerken.
Gelukkig wel een schat van een moeder
whehehe jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
bijna 11 en 12 al!?
Ik kan me nog herinneren dat ze in de huiskamer dansten op K3![]()
!
truste kerelquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef dirkjo het volgende:
Trusten
slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.
Trusten iedereen!
slaap lekkah, droom niet van voetbal of kleine neefjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten iedereen!
K3 hoef ik hier echt niet meer op te zettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
ik dans ook nog door de kamer op K3 hoor
En de pleegkinderen, wonen die ook fulltime bij jullie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Mijn kids bijna 11 en 12
Haar kids 12 en 15
Twee pleegkinderen van 10 en 11
Fijn dromenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten iedereen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
K3 hoef ik hier echt niet meer op te zetten
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En de pleegkinderen, wonen die ook fulltime bij jullie?
Thijs vindt er eigenlijk geen hol aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
K3 hoef ik hier echt niet meer op te zetten
dat willen ze niet meer wetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
!
"Weten jullie nog, van toen, dat jullie maar geen genoeg kregen van K3?"
thanks..quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vindt er eigenlijk geen hol aan![]()
Tof filmpje trouwens
pest ik m'n broer soms ook nog wel ns mee, de weinige keren dat we ooit ruzie hebben :pquote:
ook leuke beschrijvingquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
thanks..
Ik kan nu even niet rijden helaas. De spullen liggen in de auto en die staat bij de garage...
Al 2 weken nu
geen leuke beschrijving helaas, gewoon klote...quote:
Doet mijn Suzuki ook..gewoon tegensturenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik rij nu in een oude klote opel van 16 jaar oud van die garage die van de weg waait
Dat deed mijn twingo ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik rij nu in een oude klote opel van 16 jaar oud van die garage die van de weg waait
Whehehequote:Op vrijdag 5 november 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet mijn Suzuki ook..gewoon tegensturen
Iek!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb geen mooie auto maar wel een hele lekkere auto en die mis ik best...
En die van mij rijdt 1 op 20 en deze 1 op 11 ofzo
Slaap lekker Symquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de honden laten plassen en dan ga ik ook slapen..
Slaap lekker
Slaap lekker suikertjequote:Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga lekker douchen en dan slapen, dag liefjes![]()
Het begint steeds interessanter te worden hierquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi lieve mensen, Louise hier, ik ben ook al een jaartje gestopt met Fok!, wie vind dat Bart ook maar eens een leven moet krijgen? Laat het me even weten, ik vind namelijk van wel
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 140 suikertaartje
02. 132 PeZu
03. 114 pgrferrari
04. 102 Symphonic
05. 095 dirkjo
06. 082 Trevland
07. 079 MPG
08. 069 Enfermera
09. 066 TheFamousMan
10. 061 MaleDuck
11. 061 goldfinger1963
12. 051 Marijkezwolle
13. 031 Woeste_Woerd
14. 031 Panda72
15. 024 Barretje80
16. 021 Fha
17. 015 Dr_Flash
18. 014 wel.o.k
19. 012 ZwartmetSuiker
20. 010 DaMart
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 4 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 247 Symphonic
013. 158 suikertaartje
030. 115 goldfinger1963
053. 089 Enfermera
059. 085 MPG
088. 067 Kuukske
waar uit??quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeiemorgen KSC. Zijn we er al uit?
Uit bed natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar uit??
* Barretje80 gaat op weg naar medische keuring..
Liebchenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Opstaan viel zwaar vanochtend
Maar ik ben eruit
Want over een uurtje a anderhalf uur komt m'n chaise longue
Het eerste wat ik ga doen is er liggend DS spelletjes op spelen
![]()
je wat komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik ben eruit
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik ben eruit
![]()
Liebchen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Chaise!
Alleen zou ik er als eerste koffie op drinken.
M'n Freud sofa, kan ik psychiatertje spelenquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nieuwe bank altijd goed.
hihihi, heb je al een patient gevondenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Hihihi, ja jij wel
[..]
M'n Freud sofa, kan ik psychiatertje spelen![]()
Dat slachtoffer dient zich vanzelf aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
hihihi, heb je al een patient gevonden?
in Zwolle wonen gekken genoegquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat slachtoffer dient zich vanzelf aan
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat slachtoffer dient zich vanzelf aan
Nou, echt wel genieten!quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
"Stoomboot vol verdachte pakketjes aangehouden op Noordzee" vermoedelijke godsdienstfanaat en honderden allochtonen
De meeste pups zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:52 schreef Panda72 het volgende:
Mijn over buurvrouw heeft sind 3 dagen een labradorpup zooooooooooo lief![]()
Lijkt hierop
[ afbeelding ]
"Stoomboot vol verdachte pakketjes aangehouden op Noordzee" vermoedelijke godsdienstfanaat en honderden allochtonen
ja hequote:
Prima dag om lekker veel en lang te werken dusquote:
Maar het schiet niet op als het handschrift van gezinsvoogden echt onleesbaar isquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
Prima dag om lekker veel en lang te werken dus.
tja herfstbladen he lieve Fha dus vertraging. In Rusland rijden vaak treinen zonder vertraging in baggerweer maar in NL kan de NS niet op tijd rijden vanwege blaadjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:20 schreef Fha het volgende:
mogguh
treinen alweeer vertraging, want herfstweer en dus gladde sporenhad ik net zo goed een half uur langer in bed kunnen blijven
Herkenbaar bij mij regent het ook altijd als ik buiten ben als ik in de auto zit nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar de dierenarts met kat en kind, moet je in de stromende regen iedereen in de auto laden, weer uitladen en weer inladen. Rij je naar huis, helemaal droog. Stap je thuis uit de auto...regen.
Wat een mooie kleuren hebben de blaadjes he
suikertjequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar de dierenarts met kat en kind, moet je in de stromende regen iedereen in de auto laden, weer uitladen en weer inladen. Rij je naar huis, helemaal droog. Stap je thuis uit de auto...regen.
Dat bedoel ik nou. Onder andere daaom is de herfst zo deprimerendquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Wij moesten er wel om lachen en hebben lekker in plassen gestampt. We waren toch al natquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
Herkenbaar bij mij regent het ook altijd als ik buiten ben als ik in de auto zit niet
Plassen stampen ftw, en met Thijs is het altijd lachen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Onder andere daaom is de herfst zo deprimerend.
Nog losstaand van het feit waarom Thijs naar de dierenarts moet en niet naar een gewone dokter.
Goedemorgen!quote:
goedemorgen lieverdje, lekker geslapen?quote:
St ging naar de Dierenarts vanwege een natte poesquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plassen stampen ftw, en met Thijs is het altijd lachen.
Mama..auto beetje nat, Thijs beetje nat, Piep (de poes die Mirre heet maar stiekem Piep) beetje nat, mama HEEEEEL nat
hee suikerzoeterdquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen lieverdje, lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in Zwolle wonen gekken genoeg
Goedemorgen mensen
Klote is datquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:20 schreef Fha het volgende:
mogguh
treinen alweeer vertraging, want herfstweer en dus gladde sporenhad ik net zo goed een half uur langer in bed kunnen blijven
Goedemorgenquote:
Meisjequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Doe mij maar een kopje van..ehm...jou.
Ooooooooooow. Nu snap ik het. Ik zal meneer taart dan maar niets vertellen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
St ging naar de Dierenarts vanwege een natte poes*sorry ik kan het niet laten*
het is echt grappig, wat een figuren in die show heequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Klote is datHoi meis!
[..]
GoedemorgenDoor jou ben ik Freak like me aan het downloaden
[..]
Meisje![]()
Ik wil er graag wat melk bij in
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, ik ging naar de dierenarts vanwege een kale poes
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
ja man, wat is daar mis mee dan?quote:
Een kale, natte poesquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooooow. Nu snap ik het. Ik zal meneer taart dan maar niets vertellen......
te kort, maar heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee suikerzoeterd![]()
nee, 10x wakker geweest![]()
et toi?
Nou, ik zag die voorstukjes en kwam niet meer bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is echt grappig, wat een figuren in die show hee
Hahaha..eet smakelijk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en bedankt nu heb ik mij verslikt in mijn gevulde koek
Gelukkig heb ik pilletjes mee gekregenquote:
dank jequote:
mooiquote:
dat is nog niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik zag die voorstukjes en kwam niet meer bijIk viel half van mijn stoel van verbazing. Vooral dat meisje wat nog steeds aan een speen zuigt, hoe fout!
![]()
Was het erger geworden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, ik refereer aan de leuke filmpjes die PeZu gister in de KSC had gepostquote:
Morgen LL!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Hoest hier?
Gisteren/vanacht lekker op grottentocht geweest
Zometeen thuis maar de cam ophalen, dan kan ik mn kleine de foto's van de vleermuizen laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |