slaap lekkah, droom niet van voetbal of kleine neefjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.
Trusten iedereen!
K3 hoef ik hier echt niet meer op te zettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
ik dans ook nog door de kamer op K3 hoor
En de pleegkinderen, wonen die ook fulltime bij jullie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Mijn kids bijna 11 en 12
Haar kids 12 en 15
Twee pleegkinderen van 10 en 11
Fijn dromenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.
Trusten iedereen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
K3 hoef ik hier echt niet meer op te zetten
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En de pleegkinderen, wonen die ook fulltime bij jullie?
Thijs vindt er eigenlijk geen hol aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
K3 hoef ik hier echt niet meer op te zetten
dat willen ze niet meer wetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
!
"Weten jullie nog, van toen, dat jullie maar geen genoeg kregen van K3?"
thanks..quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vindt er eigenlijk geen hol aan![]()
Tof filmpje trouwens
pest ik m'n broer soms ook nog wel ns mee, de weinige keren dat we ooit ruzie hebben :pquote:
ook leuke beschrijvingquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
thanks..
Ik kan nu even niet rijden helaas. De spullen liggen in de auto en die staat bij de garage...
Al 2 weken nu
geen leuke beschrijving helaas, gewoon klote...quote:
Doet mijn Suzuki ook..gewoon tegensturenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik rij nu in een oude klote opel van 16 jaar oud van die garage die van de weg waait
Dat deed mijn twingo ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik rij nu in een oude klote opel van 16 jaar oud van die garage die van de weg waait
Whehehequote:Op vrijdag 5 november 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet mijn Suzuki ook..gewoon tegensturen
Iek!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb geen mooie auto maar wel een hele lekkere auto en die mis ik best...
En die van mij rijdt 1 op 20 en deze 1 op 11 ofzo
Slaap lekker Symquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de honden laten plassen en dan ga ik ook slapen..
Slaap lekker
Slaap lekker suikertjequote:Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga lekker douchen en dan slapen, dag liefjes![]()
Het begint steeds interessanter te worden hierquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi lieve mensen, Louise hier, ik ben ook al een jaartje gestopt met Fok!, wie vind dat Bart ook maar eens een leven moet krijgen? Laat het me even weten, ik vind namelijk van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |