Plassen stampen ftw, en met Thijs is het altijd lachen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Onder andere daaom is de herfst zo deprimerend.
Nog losstaand van het feit waarom Thijs naar de dierenarts moet en niet naar een gewone dokter.
Goedemorgen!quote:
goedemorgen lieverdje, lekker geslapen?quote:
St ging naar de Dierenarts vanwege een natte poesquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plassen stampen ftw, en met Thijs is het altijd lachen.
Mama..auto beetje nat, Thijs beetje nat, Piep (de poes die Mirre heet maar stiekem Piep) beetje nat, mama HEEEEEL nat
hee suikerzoeterdquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedemorgen lieverdje, lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in Zwolle wonen gekken genoeg
Goedemorgen mensen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
"Stoomboot vol verdachte pakketjes aangehouden op Noordzee" vermoedelijke godsdienstfanaat en honderden allochtonen
Klote is datquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:20 schreef Fha het volgende:
mogguh
treinen alweeer vertraging, want herfstweer en dus gladde sporenhad ik net zo goed een half uur langer in bed kunnen blijven
Goedemorgenquote:
Meisjequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Doe mij maar een kopje van..ehm...jou.
Ooooooooooow. Nu snap ik het. Ik zal meneer taart dan maar niets vertellen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
St ging naar de Dierenarts vanwege een natte poes*sorry ik kan het niet laten*
het is echt grappig, wat een figuren in die show heequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Klote is datHoi meis!
[..]
GoedemorgenDoor jou ben ik Freak like me aan het downloaden
[..]
Meisje![]()
Ik wil er graag wat melk bij in
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, ik ging naar de dierenarts vanwege een kale poes
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
ja man, wat is daar mis mee dan?quote:
Een kale, natte poesquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooooow. Nu snap ik het. Ik zal meneer taart dan maar niets vertellen......
te kort, maar heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee suikerzoeterd![]()
nee, 10x wakker geweest![]()
et toi?
Nou, ik zag die voorstukjes en kwam niet meer bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is echt grappig, wat een figuren in die show hee
Hahaha..eet smakelijk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en bedankt nu heb ik mij verslikt in mijn gevulde koek
Gelukkig heb ik pilletjes mee gekregenquote:
dank jequote:
mooiquote:
dat is nog niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik zag die voorstukjes en kwam niet meer bijIk viel half van mijn stoel van verbazing. Vooral dat meisje wat nog steeds aan een speen zuigt, hoe fout!
![]()
Was het erger geworden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, ik refereer aan de leuke filmpjes die PeZu gister in de KSC had gepostquote:
Morgen LL!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Hoest hier?
Gisteren/vanacht lekker op grottentocht geweest
Zometeen thuis maar de cam ophalen, dan kan ik mn kleine de foto's van de vleermuizen laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |