Nou, echt wel genieten!quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
"Stoomboot vol verdachte pakketjes aangehouden op Noordzee" vermoedelijke godsdienstfanaat en honderden allochtonen
De meeste pups zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:52 schreef Panda72 het volgende:
Mijn over buurvrouw heeft sind 3 dagen een labradorpup zooooooooooo lief![]()
Lijkt hierop
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
"Stoomboot vol verdachte pakketjes aangehouden op Noordzee" vermoedelijke godsdienstfanaat en honderden allochtonen
ja hequote:
Prima dag om lekker veel en lang te werken dusquote:
Maar het schiet niet op als het handschrift van gezinsvoogden echt onleesbaar isquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
Prima dag om lekker veel en lang te werken dus.
tja herfstbladen he lieve Fha dus vertraging. In Rusland rijden vaak treinen zonder vertraging in baggerweer maar in NL kan de NS niet op tijd rijden vanwege blaadjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:20 schreef Fha het volgende:
mogguh
treinen alweeer vertraging, want herfstweer en dus gladde sporenhad ik net zo goed een half uur langer in bed kunnen blijven
Herkenbaar bij mij regent het ook altijd als ik buiten ben als ik in de auto zit nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar de dierenarts met kat en kind, moet je in de stromende regen iedereen in de auto laden, weer uitladen en weer inladen. Rij je naar huis, helemaal droog. Stap je thuis uit de auto...regen.
Wat een mooie kleuren hebben de blaadjes he
suikertjequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je naar de dierenarts met kat en kind, moet je in de stromende regen iedereen in de auto laden, weer uitladen en weer inladen. Rij je naar huis, helemaal droog. Stap je thuis uit de auto...regen.
Dat bedoel ik nou. Onder andere daaom is de herfst zo deprimerendquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
Wij moesten er wel om lachen en hebben lekker in plassen gestampt. We waren toch al natquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
Herkenbaar bij mij regent het ook altijd als ik buiten ben als ik in de auto zit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |