ach schat, het is echt erg (geweest..hopelijk) bij jou hequote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
mijn vader is 68 geworden en helaas al een jaar weg..
En mijn moeder wordt 64
er wordt nog hard aan gewerkt, dus af en toe bokt het, maar deze layout vind ik echt een verademingquote:Op donderdag 4 november 2010 23:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ben nu ff terug gegaan naar het baggerlayout. Wil ik eigenlijk helemaal niet, vind het nieuwe wel lekker werken
ik zit inderdaad niet aan de kant waar de hoofdprijzen worden uitgereikt nee....quote:Op donderdag 4 november 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach schat, het is echt erg (geweest..hopelijk) bij jou he
Mijn vader zou, als ik me niet vergis 49 of 50 zijn geworden. Jammer genoeg ook al 2 jaar wegquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vader is 68 geworden en helaas al een jaar weg..
En mijn moeder wordt 64
En nu werkt die weerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er wordt nog hard aan gewerkt, dus af en toe bokt het, maar deze layout vind ik echt een verademing
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn vader zou, als ik me niet vergis 49 of 50 zijn geworden. Jammer genoeg ook al 2 jaar weg
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef dirkjo het volgende:
Mijn vader zou, als ik me niet vergis 49 of 50 zijn geworden. Jammer genoeg ook al 2 jaar weg
Altijd rot, heb gelukkig een ontzettend toffe 'stief'-pa. Zonder die man was het vast niet zo leuk geweestquote:Op donderdag 4 november 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Mijn kids hebben ook geen moeder meer...
ik heb inmiddels ook weer een kanjer van een vriendin.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Altijd rot, heb gelukkig een ontzettend toffe 'stief'-pa. Zonder die man was het vast niet zo leuk geweest
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels ook weer een kanjer van een vriendin.
Samen hebben we 6 kids en het is echt heeel tof.
En met alle 4 mijn "stief"en pleegkids heb ik het onwijs getroffen.
Liefies, allemaal
Hangt dan ook een beetje af van de band met je ouders en de manier van verwerken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Logisch, maar ik zou me nu nog echt niet kunnen voorstellen dat 1 of beide ouders er niet meer zou zijn. Een aantal vrienden van me hebben al op jonge leeftijd hun moeder of vader verloren. Vorige maand heeft de moeder van een klasgenoot zelfmoord gepleegd, was al een tijd depressief, ze is nog steeds niet op school...
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Liefies, allemaal
En dan zijn dierentuin nog hequote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]6!
Druk huishouden heb je dan symphonic.
valt wel mee hoor, het meer gezellig dan drukquote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]6!
Druk huishouden heb je dan symphonic.
ssstttttquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zijn dierentuin nog he
En dat is maar goed ook, het leven gaat door hè. Je moet er weer iets leuks van maken, vooral niet stoppen met je levenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefies, allemaal
Dat hoop ik ook voor je! Het heeft je nu meer dan genoeg tegengezetenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit inderdaad niet aan de kant waar de hoofdprijzen worden uitgereikt nee....
Ik hoop dat ik er nu eens een flinke tijd vanaf ben
Woot?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zijn dierentuin nog he
dat heb ik ook zeker gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, het leven gaat door hè. Je moet er weer iets leuks van maken, vooral niet stoppen met je leven
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn paard is geschoren van de week.
Het ziet er niet uit
Wacht ff komt ie:quote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je honden, vissen en.. pff wat was het nog meer allemaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |