En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 42 (quote:
mijn ouders zijn 47 en 48, normaal voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 44 () dus...ach.
Ik vroeger alle LP's van synthesizer greatestquote:Op donderdag 4 november 2010 23:40 schreef dirkjo het volgende:
Komt nu ineens Mike Oldfield - Tubular Bells langs.
Geniaal nummer
Opzich ging het best aardig ik stond met 3-0 voor met Ajax tegen Real.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
balen man, met hoeveel ingemaakt?
quote:
Ik 26, o god, wat zal er van mij terechtkomen met m'n onvoldoendes?quote:
Over 12 jaartjes 28.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier wel, loopt als een trein
Ik ben nu elfendertig
Hier niet, voor geen meter zelfs. Moet elke keer nadat ik op invoeren heb gedrukt de pagina herladen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier wel, loopt als een trein
Ik ben nu elfendertig
kan gebeuren, ik ben ook niet echt bepaald een ster in FIFA, die dudes op het scherm doen altijd het tegenovergestelde van wat je bedoeld...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Opzich ging het best aardig ik stond met 3-0 voor met Ajax tegen Real.
Maar toch verloren met 3-4
Mijn ouders zijn 65 en 58quote:Op donderdag 4 november 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
mijn ouders zijn 47 en 48, normaal voor mijn leeftijdkan erger: jongen uit m'n klas is 14 en ouders zijn 64 en 52
heb ik wel als ik aan het modden ben, dat is best irritantquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier niet, voor geen meter zelfs. Moet elke keer nadat ik op invoeren heb gedrukt de pagina herladen.
mijn vader is 68 geworden en helaas al een jaar weg..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 65 en 58
Ben ik ook benieuwd naar als ik die leeftijd hebquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Over 12 jaartjes 28.
Ben benieuwd hoe m'n leventje dan is
Fok!-mobile gaat heulemoal naar wensquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik wel als ik aan het modden ben, dat is best irritant
Ben nu ff terug gegaan naar het baggerlayout. Wil ik eigenlijk helemaal niet, vind het nieuwe wel lekker werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik wel als ik aan het modden ben, dat is best irritant
ik zit nog altijd in de bagger layout, vind de rest maar niks :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ben nu ff terug gegaan naar het baggerlayout. Wil ik eigenlijk helemaal niet, vind het nieuwe wel lekker werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |