Had al verwacht dat je dat zou zeggenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, verbieden heeft ook weinig zin, maar volledig de gelegenheid geven op een leeftijd die ik zelf als ouder toch echt niet vind kunnen is een ander uiterste
Hoiiiquote:
Vind hem niet zo..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Owww, niet zo'n bekend nummer, maar ik vind hem zoooo gaaf
Preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben ook heel vrij opgevoed en daar ben ik meestal ook erg verstandig mee omgegaan.
Ik wil er alleen als mama niet aan denken dat mijn zoontje als kind (ja, kind) van 14 al smerige dingen met net zo jonge meisjes aan het doen kan zijn.
En 'het verpesten' zou zomaar een meisje zwanger maken kunnen zijn he, misschien niet in jouw geval, maar het gebeurt, en naast dat ik mijn kinderen best vrij wil laten, wil ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurt. Dat neem je namelijk niet zomaar weer weg.
ja, die is ook lekkerquote:
ik ben echt een Queen idolaatquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Vind hem niet zo..![]()
Heb veronica top 1000 aan staan, zit wel wat lekkers tussen
Daar ga ik ook wel van uit jaquote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef dirkjo het volgende:
Had al verwacht dat je dat zou zeggen![]()
Verbieden is nooit leuk, de band tussen ouder-kind zal er ook niet beter op worden, maar je zal zelf aan je kind wel merken wanneer de oud genoeg en wijs genoeg is om zoiets te doen.
Verwacht ik
Mwah, queen heeft wat leuke nummer. Verder doet het me niet heel veelquote:Op donderdag 4 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben echt een Queen idolaat
kan heel goed hoor...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mwah, queen heeft wat leuke nummer. Verder doet het me niet heel veel
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel van uit ja![]()
En ehm. Hij is twee.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Owww, niet zo'n bekend nummer, maar ik vind hem zoooo gaaf
met je muzieksmaak zit het in ieder geval wel goedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Dont stand so close to ne - THE police
Nirvana - smells like teen spirit
Message in à bottle - THE police
Led zeppelin - stairway to heaven <--- beste nummer ooit![]()
Luister ik nu naar
Het lijkt wel guitar Heroquote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Luister ik nu naar
balen man, met hoeveel ingemaakt?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik werd geowned door mijn neefjes met Fifa 10
Vooral de laatste, de eerste paar heb ik toch net iets te vaak gehoord.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Luister ik nu naar
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 44 (quote:
ik kan ieder willekeurig nummer van Queen grijs draaienquote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de bekendere nummers eigenlijk ook minder omdat teveel gedraaid
dan ben ik 53quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 44 () dus...ach.
En dan komt hij op zijn 15e naar je toe met de vraag of die bij zijn vriendinnetje mag slapen en op dat moment denk jij natuurlijk terug aan dit topic. 'quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En over 12 jaar is hij 14 en ik bijna 44 () dus...ach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |