Precies.quote:
en niet zo'n kleintje ookquote:
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik nog een jochie van 14 was, speelde ik niog met technisch lego.
tegenwoordig noem je zo iemand een nerd, maarjah...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik nog een jochie van 14 was, speelde ik niog met technisch lego.
Heel verstandig. Ik zou mijn kinderen ook niet op FOK! laten. At least, zolang ze minderjarig zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
daarom mogen mijn kinderen ook niet op FOK!
Onzinquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tegenwoordig noem je zo iemand een nerd, maarjah...
"Zes weken huisarrest, en krijg maar hernieuwde interesse voor je barbies, meisje!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?
Aaah, toe?
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroegerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?
Aaah, toe?
Zo klopt ie wel weer...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
"Zes jaar huisarrest, en krijg maar hernieuwde interesse voor je barbies, meisje!"
Fok! Kán heel beschaafd zijn hoor :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik zou mijn kinderen ook niet op FOK! laten. At least, zolang ze minderjarig zijn.
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef dirkjo het volgende:
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroeger
Mwah ik weet na 11 jaar FOK! wel beterquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! Kán heel beschaafd zijn hoor :p
Alleen gebeurd dat bijna nooit :/ alleen in F&L en fotografie zijn ze beschaafd, en hier natuurlijk
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo welquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroeger
Nee. Maar als je 14 bent...ik zou de gok niet wagen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?
ja bizarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?
Niet per definitie. Maar je weet het nooit bij de wandelende hormonenbommen die pubers zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?
Droom zacht marijkequote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer naar bedSlapen
Tot morgen snoetjes
bij meisjes slapen, klinkt zo kinderachtigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo wel]
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
Goed idee. Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
Ik denk dat het ook een beetje er aan ligt hoe je kind is. Wat voor type het is en wat je ook van hem verwacht te doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar als je 14 bent...ik zou de gok niet wagen.
Hoe oud ben je in groep 1, schat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo wel]
in mijn geval klinkt het strafbaarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij meisjes slapen, klinkt zo kinderachtig
ik mag alles doen van m'n ouders, Als ik en m'n vriendin er maar klaar voor zijn en we het veilig doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet per definitie. Maar je weet het nooit bij de wandelende hormonenbommen die pubers zijn...
4, maar ik had geen zin om na te tellen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je in groep 1, schat?
en jij bent gelukkig iemand die daar goed mee om kan gaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil dan niet rot doen, maar ik denk toch dat de beste opvoeding een opvoeding is van vertrouwen. Je kind genoeg ruimte geven waarin die kan laten zien of die te vertrouwen is, als die iets doet wat niet kan hij je hem strakker bij je met meer regels.
Tenminste, zo ben ik tot nu toe ook opgevoed. Krijg toch redelijk veel vrijheid met her en der een regel. Als ik het verpest word die vrijheid ingenomen tot ik me gedraag.
ik bedoelde eigenlijk fout :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn geval klinkt het strafbaar
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn geval klinkt het strafbaar
Iedereen maakt wel een keer een fout, maar daar leer je tenslotte ook van hč. Ben tot dusver nog steeds tevreden met de manier van leven hier thuisquote:Op donderdag 4 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en jij bent gelukkig iemand die daar goed mee om kan gaan.
Ik kon dat ook altijd wel
Is dit niet een béétje overdreven?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gruwelijk hard mee eensquote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil dan niet rot doen, maar ik denk toch dat de beste opvoeding een opvoeding is van vertrouwen. Je kind genoeg ruimte geven waarin die kan laten zien of die te vertrouwen is, als die iets doet wat niet kan hij je hem strakker bij je met meer regels.
Tenminste, zo ben ik tot nu toe ook opgevoed. Krijg toch redelijk veel vrijheid met her en der een regel. Als ik het verpest word die vrijheid ingenomen tot ik me gedraag.
7,5 jaar was echt veel te lang, meer dan de helft van m'n leven nu ik het zo bekijkquote:Op donderdag 4 november 2010 23:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Is dit niet een béétje overdreven?
zo kom je in ieder geval wel overquote:Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef dirkjo het volgende:
Maargoed, wie ben ik. Ben ook nog steeds een puber, alleen volgens me omgeving een stuk volwassener.
er biggelen nu tranen over mijn wangen van het lachen..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
7,5 jaar was echt veel te lang, meer dan de helft van m'n leven nu ik het zo bekijk
Oh, daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben ook heel vrij opgevoed en daar ben ik meestal ook erg verstandig mee omgegaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
tegen mij word altijd verteld dat als ik het wil ik heel volwassen kan zijn, maar overal dwars tegen in gaan is gewoon veel leukerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo kom je in ieder geval wel over
Ik hoop dat mijn meiden net zo worden
Ik deed met je meequote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er biggelen nu tranen over mijn wangen van het lachen..
Sorry
ik weet het, in denk na 11en niet meer na over wat ik post, dan komt er meestal onzin uit wat berust op de waarheid, maar een beetje slecht is omschreven.0quote:Op donderdag 4 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er biggelen nu tranen over mijn wangen van het lachen..
Sorry
Sowieso, ik ben ook geen voorstander van seks op zo'n jonge leeftijd hoor. Maar dan komt bij mij toch de vraag op, hoe oud dan wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar heb je ook helemaal gelijk in, ik ben ook heel vrij opgevoed en daar ben ik meestal ook erg verstandig mee omgegaan.
Ik wil er alleen als mama niet aan denken dat mijn zoontje als kind (ja, kind) van 14 al smerige dingen met net zo jonge meisjes aan het doen kan zijn.
En 'het verpesten' zou zomaar een meisje zwanger maken kunnen zijn he, misschien niet in jouw geval, maar het gebeurt, en naast dat ik mijn kinderen best vrij wil laten, wil ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurt. Dat neem je namelijk niet zomaar weer weg.
Je lult je er wel slecht onderuit gastquote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, in denk na 11en niet meer na over wat ik post, dan komt er meestal onzin uit wat berust op de waarheid, maar een beetje slecht is omschreven.0
Weet ik veel, verbieden heeft ook weinig zin, maar volledig de gelegenheid geven op een leeftijd die ik zelf als ouder toch echt niet vind kunnen is een ander uiterstequote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef dirkjo het volgende:
Sowieso, ik ben ook geen voorstander van seks op zo'n jonge leeftijd hoor. Maar dan komt bij mij toch de vraag op, hoe oud dan wel?
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je lult je er wel slecht onderuit gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |