quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
LiefdeNet wat ik nodig had
Hoi lieverds![]()
dat briefje is dan wel weer netjesquote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik dat hele verhaal nu op m'n mobiel moeten typen zodat het topic gelijk sluit en niemand het leest en me nu een opstandige bengel vinden?
Moequote:
qft!quote:
Nee, want ik heb het gelezen en lolquote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik dat hele verhaal nu op m'n mobiel moeten typen zodat het topic gelijk sluit en niemand het leest en me nu een opstandige bengel vinden?
ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Trusten TJquote:
Ik had een reactie getypt, druk op invoeren en hij geeft de melding dat het vol is zonder mijn bericht te laten zien. Eigenlijk geen zin om het opnieuw te typen, maar kort samengevat kwam het erop neer dat hormonen daar geen excuus voor zijn en dat je moet doen wat je zelf goed voelt aangezien ik me niet ga bezig houden met je leven/omgang met oudersquote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
droom zachtquote:
Dank jequote:
Klaarquote:
Dank jequote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MoeEn bluh
[..]
qft!TT
[..]
Nee, want ik heb het gelezen en lolIk herken mezelf daar ook wel in hoor, puberteit ftw!
![]()
leek me idd wel zo aardigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat briefje is dan wel weer netjes
problemo: ze horen de telefoon beneden niet overgaan, anders hadden ze net wel opgenomen :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou als ik over 12 jaar mijn zoon niet thuis in bed zie liggen liever hebben dat hij me wakker had gebeld..dat briefje vind ik in mijn geval pas na de eerste paniekaanval
Als jouw zoon over 12 jaar al bij een meisje blijft slapen, mag je je wel eens afvragen wat ie daar te zoeken heeft...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou als ik over 12 jaar mijn zoon niet thuis in bed zie liggen liever hebben dat hij me wakker had gebeld..dat briefje vind ik in mijn geval pas na de eerste paniekaanval
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik had je vader kunnen zijn
Ik zou op z'n minst een aantal keer achter elkaar bellen, mochten ze dan niet wakker en je hebt geen broers/zussen die je kan bellen geef ik je groot gelijk dat je een onderdak zoekt. Buiten slapen is niet tofquote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
problemo: ze horen de telefoon beneden niet overgaan, anders hadden ze net wel opgenomen :p
Want? Dan is ie 14quote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jouw zoon over 12 jaar al bij een meisje blijft slapen, mag je je wel eens afvragen wat ie daar te zoeken heeft...
voorplanten, daar zijn we immers voor geschapenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jouw zoon over 12 jaar al bij een meisje blijft slapen, mag je je wel eens afvragen wat ie daar te zoeken heeft...
Serieusquote:
Moet je niet mijn broertje als zoon hebben, die moet er niet zoveel van hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Dan is ie 14En dan horen meisjes erbij
Jaaaa, maar nog niet blijven slapen enzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Dan is ie 14En dan horen meisjes erbij
klopt, heb ik ook al een paar keer gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik zou op z'n minst een aantal keer achter elkaar bellen, mochten ze dan niet wakker en je hebt geen broers/zussen die je kan bellen geef ik je groot gelijk dat je een onderdak zoekt. Buiten slapen is niet tof
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa, maar nog niet blijven slapen enzo...
toch?
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moet je niet mijn broertje als zoon hebben, die moet er niet zoveel van hebben.
Buiten slapen kan tof zijn, als het goed geregeld is. Als je zo voor de deur staat bij je er niet echt op voorbereid. Tenzij jij natuurlijk altijd met een complete kampeer set de deur uit gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook al een paar keer gedaanwel in de zomer dan...
een vader op Fok! , hoe zou ik dan opgevoed worden.quote:
Trusten trevquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
Slaap Lekkeren bis morgen
![]()
absoluutquote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een vader op Fok! , hoe zou ik dan opgevoed worden.![]()
Niet negatief bedoeld, Fok! Is de shit
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
![]()
gewoon op een bankje in het park :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Buiten slapen kan tof zijn, als het goed geregeld is. Als je zo voor de deur staat bij je er niet echt op voorbereid. Tenzij jij natuurlijk altijd met een complete kampeer set de deur uit gaat
Ik ben nog nooit buiten gesloten, gaat er toch iets mis bij jullie als dat zo vaak gebeurd.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon op een bankje in het park :p
En meestal blijf ik gewoon op als ik niet naar binnen kan, om 7 uur is m'n vader toch al wel wakker, duurt nooit heel lang...
Haha, you're kiddingquote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
daarom mogen mijn kinderen ook niet op FOK!
droom zachtquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
![]()
ligt niet aan mn ouders, ligt aan mij, ik vergeet altijd sleutels mee te nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit buiten gesloten, gaat er toch iets mis bij jullie als dat zo vaak gebeurd.
Knuppelquote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt niet aan mn ouders, ligt aan mij, ik vergeet altijd sleutels mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |