Precies.quote:
en niet zo'n kleintje ookquote:
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik nog een jochie van 14 was, speelde ik niog met technisch lego.
tegenwoordig noem je zo iemand een nerd, maarjah...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik nog een jochie van 14 was, speelde ik niog met technisch lego.
Heel verstandig. Ik zou mijn kinderen ook niet op FOK! laten. At least, zolang ze minderjarig zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
daarom mogen mijn kinderen ook niet op FOK!
Onzinquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tegenwoordig noem je zo iemand een nerd, maarjah...
"Zes weken huisarrest, en krijg maar hernieuwde interesse voor je barbies, meisje!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?
Aaah, toe?
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroegerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het eens moeten vragen..pap, mam, mag ik bij mijn vriendje blijven slapen?
Aaah, toe?
Zo klopt ie wel weer...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
"Zes jaar huisarrest, en krijg maar hernieuwde interesse voor je barbies, meisje!"
Fok! Kán heel beschaafd zijn hoor :pquote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik zou mijn kinderen ook niet op FOK! laten. At least, zolang ze minderjarig zijn.
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef dirkjo het volgende:
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroeger
Mwah ik weet na 11 jaar FOK! wel beterquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! Kán heel beschaafd zijn hoor :p
Alleen gebeurd dat bijna nooit :/ alleen in F&L en fotografie zijn ze beschaafd, en hier natuurlijk
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo welquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 14 toen ik voor het eerst bij een meisje sliep. Kan zijn omdat mijn moeder niet de strengste is, maar volgens mij zijn de tijden ook flink aan het veranderen ten opzichte van vroeger
Nee. Maar als je 14 bent...ik zou de gok niet wagen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?
ja bizarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je gelezen, van dat meisje van 10 dat is bevallen van haar kind?
Niet per definitie. Maar je weet het nooit bij de wandelende hormonenbommen die pubers zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Slapen bij iemand is toch niet per definitie seks?
Droom zacht marijkequote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer naar bedSlapen
Tot morgen snoetjes
bij meisjes slapen, klinkt zo kinderachtigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo wel]
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
Goed idee. Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen snoetjes
Ik denk dat het ook een beetje er aan ligt hoe je kind is. Wat voor type het is en wat je ook van hem verwacht te doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar als je 14 bent...ik zou de gok niet wagen.
Hoe oud ben je in groep 1, schat?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik slaap al heel lang bij meisjes hoor, heb vanaf groep 1 ieder jaar een relatie gehad... [eerste 7,5 jaar, 2e 1 jaar, 3e een half jaar, en deze nu een half jaar, volgensmij klopt het zo wel]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |