ik heb inmiddels ook weer een kanjer van een vriendin.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Altijd rot, heb gelukkig een ontzettend toffe 'stief'-pa. Zonder die man was het vast niet zo leuk geweest
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels ook weer een kanjer van een vriendin.
Samen hebben we 6 kids en het is echt heeel tof.
En met alle 4 mijn "stief"en pleegkids heb ik het onwijs getroffen.
Liefies, allemaal
Hangt dan ook een beetje af van de band met je ouders en de manier van verwerken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Logisch, maar ik zou me nu nog echt niet kunnen voorstellen dat 1 of beide ouders er niet meer zou zijn. Een aantal vrienden van me hebben al op jonge leeftijd hun moeder of vader verloren. Vorige maand heeft de moeder van een klasgenoot zelfmoord gepleegd, was al een tijd depressief, ze is nog steeds niet op school...
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Liefies, allemaal
En dan zijn dierentuin nog hequote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]6!
Druk huishouden heb je dan symphonic.
valt wel mee hoor, het meer gezellig dan drukquote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]6!
Druk huishouden heb je dan symphonic.
ssstttttquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zijn dierentuin nog he
En dat is maar goed ook, het leven gaat door hè. Je moet er weer iets leuks van maken, vooral niet stoppen met je levenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefies, allemaal
Dat hoop ik ook voor je! Het heeft je nu meer dan genoeg tegengezetenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit inderdaad niet aan de kant waar de hoofdprijzen worden uitgereikt nee....
Ik hoop dat ik er nu eens een flinke tijd vanaf ben
Woot?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zijn dierentuin nog he
dat heb ik ook zeker gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, het leven gaat door hè. Je moet er weer iets leuks van maken, vooral niet stoppen met je leven
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn paard is geschoren van de week.
Het ziet er niet uit
Wacht ff komt ie:quote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je honden, vissen en.. pff wat was het nog meer allemaal?![]()
Een echt pèrd, zoals we dat hier zeggenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik ook zeker gedaan.
Vandaar dat ik nu ook een paard heb enzo
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Haha, geniaalquote:Op donderdag 4 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wacht ff komt ie:
2 paarden
3 honden
3 katten
3 hamsters
2 chinchilla's
1 konijn
dat wassum
tof!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, het meer gezellig dan druk
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wacht ff komt ie:
2 paarden
3 honden
3 katten
3 hamsters
2 chinchilla's
1 konijn
dat wassum
Mooi beestquote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
dit paard wel te verstaan:
[ afbeelding ]
de jongste 10, de oudste 15 (maar die is geestelijk gehandicapt)quote:Op donderdag 4 november 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe oud zijn de kindertjes dan, Symph?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef dirkjo het volgende:
Wow mensen, alweer twaalf uur. Gaat snel hier met jullie![]()
Heb morgen weer lange dag dus ga maar lekker naar bed.
Trusten
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
de jongste 10, de oudste 15 (maar die is geestelijk gehandicapt)
Mijn eigen meiden zijn bijna 11 en 12
Slaap lekker snoetquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef dirkjo het volgende:
Trusten
bijna 11 en 12 alquote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de jongste 10, de oudste 15 (maar die is geestelijk gehandicapt)
Mijn eigen meiden zijn bijna 11 en 12
Mijn kids bijna 11 en 12quote:
De laAtste weken gAat Het voor het eerst wat minder tussen mij en m'n ouders, komt door mij, en omdat school gewoon echt niet lukt. Kom uit school en leer iedere dag nog minimaal 2,5 uur, maar ik krijg het er gewoon niet in. Ouders begrijpen het wel, maar geven me alsnog de schuld omdat ik acties zoals nu uithaal, en dan slaap tekort heb ofzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hangt dan ook een beetje af van de band met je ouders en de manier van verwerken.
Gelukkig wel een schat van een moeder
whehehe jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
bijna 11 en 12 al!?
Ik kan me nog herinneren dat ze in de huiskamer dansten op K3![]()
!
truste kerelquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef dirkjo het volgende:
Trusten
slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten.
Trusten iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |