Volgens mijn telling (handig zo'n excel sheet) heb je tijdens deze ronde één keer meegedaan als 21e. De verslagen van de doos1, toen Nune hem in beheer had, staan niet in dit topic. Die doos is naar afgelopen en daar kijken we dus verder niet op terugquote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef Joysa het volgende:
Ik zie trouwens dat er maar 1 verslag van mij instaat, alleen de 2e
Gedaan, bedankt dat jij het anders wel voor me wilde doenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef RenRen- het volgende:
Princess, RenRen met een streepje en een [2]? Of moet ik het even aanpassen?
Ik gooi je dr weer bij!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
ik wil graag weer terug in de hoed
magda?
Dat magquote:Op donderdag 4 november 2010 20:31 schreef MissJ het volgende:
ik ben terug van vakantie en wil ook graag weer meedoen
doe je ook mee?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Nice ! Have fun weer SQ !
Verslagje *wacht (on)geduldig*
Denk dat je die via TNT kunt bestellen? Voor bedrijven i.i.g. welquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, er zit een rol BREEKBAAR stickers van TNTpost in de doos. Wie heeft die erin gedaan en hoe kwam diegene eraan
Dat vind ik wel iets voor Zoeper, die heeft een webwinkelquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, er zit een rol BREEKBAAR stickers van TNTpost in de doos. Wie heeft die erin gedaan en hoe kwam diegene eraan
Die stickertjes moet je op de doos plakken als hij is ingepaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil de rol TNT Breekbaar wisselen voor een lakje ! Magda?![]()
*swap swap*
Nein! Koffer, breekbaar stickers en de band waarmee de koffer vast gaat worden niet geswaptquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil de rol TNT Breekbaar wisselen voor een lakje ! Magda?![]()
*swap swap*
Jawel hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
De doos gaat morgen verder! Het is echt niet te doen om te fietsen met dat ding
Ja dat ga ik niet proberen. Heb super snel last van nek schouders en rugquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel hoorIn een mooie grote boodschappentas van Blond Amsterdam met een mooi lang hengsel, dan kan je hem aan je schouder hangen en dat gaat prima
Teveel kan bijna nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:52 schreef beautyfreak het volgende:
whoehoe, ik kan niet wachten. Heb al enorm enthousiast een boel lakjes uitgezocht, waarschijnlijk iets teveel.
Komt eigenlijk op hetzelfde neer, als hij vandaag weg zou gaan zou hij ook pas dinsdag bezorgd wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stom postkantoor. Zijn ze opeens dicht op zaterdagmiddag?![]()
Hij gaat maandag dus pas weg
Bij mij nooitquote:Op zondag 7 november 2010 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op maandag wordt toch ook pakketpost bezorgt
Hahah je staat er al tussen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef mirannie het volgende:
Hey, deze was ik ook gewoon kwijt
Leuke buit Space!!
En SQ en princess-a, ik ben zover hoorik wil wel op voor ronde 3
Heb nog genoeg leuks staan en zie steeds van allerlei leuks uit die doos komen, word er hebberig van, haha
Ah, top, thanks!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah je staat er al tussen hoor![]()
Really? Ik heb net gister bijna alles gewist!quote:
als je je verwijderde items niet leeg maakt, haalt dat niks uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Really? Ik heb net gister bijna alles gewist!Je mag ook mailen naar mn msn-mail?
donequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je je verwijderde items niet leeg maakt, haalt dat niks uit
oke baasquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah je staat er al tussen hoor![]()
@beautyfreak; dit laatste in-uit lijstje mag nog naar mij, daarna geef ik het stokje weer over aan SQ totdat zij koffermoe is
WTF welke was dat dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef beautyfreak het volgende:
yep, ik heb alles uitgezocht wat ik wil hebben. Moet alleen even kijken welke lakjes ik erin stop, want op een of andere reden zitten er al drie lakjes in die ik er ook in wilde stoppen
oh, er is trouwens een lakje kapot gegaan, en echt de hele rechterhelft zat onder de nagellak. Dus ik heb flink lopen poetzen met remover. Wel balen dat juist die kapot is gegaan want die had ik zo graag willen hebben
Zit de koffer onder de lak? Kun je me even pm'en met welke er dan kapot is endezo?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef beautyfreak het volgende:
yep, ik heb alles uitgezocht wat ik wil hebben. Moet alleen even kijken welke lakjes ik erin stop, want op een of andere reden zitten er al drie lakjes in die ik er ook in wilde stoppen
oh, er is trouwens een lakje kapot gegaan, en echt de hele rechterhelft zat onder de nagellak. Dus ik heb flink lopen poetzen met remover. Wel balen dat juist die kapot is gegaan want die had ik zo graag willen hebben
QFTquote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
het is wonderlijk dat er nu pas 1 breekt na 55 tripjes! Wel jammer van de troep tho...
Ik had het lekker al gelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat we nog even in overleg zijn
wauw, al 55 tripjes geweest? Dan is het helemaal een wonder ja dat er pas 1 lakje kapot is gegaan!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
het is wonderlijk dat er nu pas 1 breekt na 55 tripjes! Wel jammer van de troep tho...
Jawel, bwheeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeee.............quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
nu niet allemaal stil in een hoekje gaan huilen he!
depressieve huilebalk!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, bwheeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeee.............![]()
![]()
*Knuffelt*quote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yes I am![]()
![]()
Het is weer depressietijd![]()
![]()
![]()
![]()
()
ja! Wat een prachtige vondst!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffer houdt een winterslaap
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef fehaflits1 het volgende:tot over een paar weken dan maar weer in dit topic
Niet-erg-subtiele-hint-quotequote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa verslagje vandaag![]()
*hint hint*
Ik bedoel natuurlijk: Veel plezier met rommelen![]()
Als in dan wil je niet bij de komende 10? Want dat mag hoor, verplaats ik je naar de nieuwe lijstquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef Mirjam het volgende:
maarre, als de doos met winterslaap gaat, haal mij dan maar weer van de lijst af, dan ga ik er na die tijd wel weer op
yupquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dan wil je niet bij de komende 10? Want dat mag hoor, verplaats ik je naar de nieuwe lijst
nee, ze staakten gisteren he... En ik heb helaas geen t&t code gekregen, dus geen idee waar het ding uithangtquote:
Hoe heet die blauwe van China Glazequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:22 schreef beautyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is mijn buit. Ik heb er ook nog 2 mini orly's uit gehaald.
China glaze gr8
china glaze your touch
orly purple pleather
p2 nail polish thinner
color club rule breaker
color club soft as cashmere
OPI what's with the cattitude
china glaze upp all night
Claires moodpolish
INGLOT 709
LA girl nagellak 125
Sinful colors nail junkie
models own lemon merinque
new york nr 48 en 24
Sweetly you bodybutter
Herome handcreme
WIC frankfurt
konad imageplate
you've really nailed it.
En ik duw niets terug. En de volgende is:
SQ !
Up all nightquote:Op woensdag 17 november 2010 12:12 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Hoe heet die blauwe van China Glaze
er zijn gisteren wél pakketjes bezorgd hoor.. Heb gisteren van TNT namelijk een pakketje ontvangenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze staakten gisteren he... En ik heb helaas geen t&t code gekregen, dus geen idee waar het ding uithangt
ohnoesquote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoor dat het pakje met DHL is verzonden en gezien mijn ervaringen van gisteren is de kans dus dik aanwezig dat bleiblei ook dit pakket vrijdag op de fiets kan gaan halen in Eindhoven Noord
ik neem voorzorgsmaatregelen; ik geef 'm een ondertekende brief voor bevoegdheid en een kopie van mijn paspoort mee, plus de vrachtbriefjes uit mijn brievenbusquote:Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil vrijdag best na mijn werk naar DHL rijden hoor ! Ik beloof echter niet dat je de doos nog terugziet mouwhaha![]()
Trouwens... kan een ander dat ophalen? Bij tnt moet het echt de persoon zelf zijn (heb een keer mijn id meegegeven aan mijn vriend en hij kreeg mijn pakketje toen ook niet mee). Weet even niet meer hoe dit bij DHL is geregeld.
Misschien een nieuwe regel dat er alleen met TNT verstuurd mag worden?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoor dat het pakje met DHL is verzonden en gezien mijn ervaringen van gisteren is de kans dus dik aanwezig dat bleiblei ook dit pakket vrijdag op de fiets kan gaan halen in Eindhoven Noord
Goed bezig gijquote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem voorzorgsmaatregelen; ik geef 'm een ondertekende brief voor bevoegdheid en een kopie van mijn paspoort mee, plus de vrachtbriefjes uit mijn brievenbus
helemaal mee eens. Er staat al iets over in de OP, maar dat gaan we even versterkenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe regel dat er alleen met TNT verstuurd mag worden?
Ik zou namelijk niet zo blij zijn als ik erachter kwam dat mijn verwachte pakket met DHL zou komen en ik dan niet thuis zou zijn want DHL servicepunt zit niet in de buurt. Plus is DHL For You ont-zet-tend langzaam.
Dus je hebt 'm ?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
princess-a heeft lopen liegen tegen mij! De doos is heul niet met DHL verstuurd!
Oh god!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
princess-a heeft lopen liegen tegen mij! De doos is heul niet met DHL verstuurd!
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh god!![]()
Dat was ja maar een grapje! Hahaha wist ik veel dat jij dat hier zou zeggen
Sorry SQ'tje
nee dat hoefde sowieso al niet, daar heb ik mijn menneke voor, die werkt maar 36 uur per weekquote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef fehaflits1 het volgende:
Je hoeft in iedergeval niet naar eindhoven-noord te fietsen
Oh dat snap ik wel hoor; er zijn namelijk mensen die denken laat ik de doos een beetje upgraden en die stoppen dat er dus inquote:Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap ook niet hoe iedereen nfu ohs en nubars eruit vist.
De enige OPI's en andere dingetjes die ik tegenkwam was nude of sheer. en dat al 3x Lawl
LOLquote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel hoor; er zijn namelijk mensen die denken laat ik de doos een beetje upgraden en die stoppen dat er dus inEn er zijn genoeg vette buiten uit gekomen de laatste tijd
Maar er worden ook dingen ingetiefd waarvan ik heb gezegd dat ik ze er niet in wil hebben, weet echt niet wat wij hier nou aan moeten doen. Of van vage lakjes waar ik geen swatches van kan vinden wordt een beschrijving gegeven die niet helemaal accuraat is. Vastgedroogde lakjes enzo, ik kan het niet zien aan de naam van het lakje
Nee joh mafkees, je bent hartstikke eerlijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ben ik wel gewoon te picky enzo
Ga het nou niet bij jezelf zoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ben ik wel gewoon te picky enzo
Ik denk dat kwaliteit EN kwantiteit ook wel mogelijk is hoor;) Het is natuurlijk wel zo dat er zo veel verschillende finishes en kleuren bestaan, iedereen vindt wat anders mooi. Ik weet niet hoeveel er op het moment in de doos zit(het is al weer een tijd geleden dat ik hem voor het laatst had) maar vindt het wel belangrijk dat er voor iedereen wel een redelijk aantal aan leuke lakjes tussen zit. Maar dat vergt wel van de deelnemers dat er gelijkwaardig geruild wordt. Vindt het heel jammer voor de organisators dat ze er veel leuks in hebben gestopt maar weinig leuks er uit kunnen halen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef milka82 het volgende:
Zonde! Ik probeer der altijd van alles in te gooien maar ik moet zeggen, ik heb ook wel moeite gehad met wat ik er uit wilde halen (vond hetgene wat er in ging leuker dan eruit, maar toch).
Ik wil nog wel een ronde doen, heb wel wat variatie wat er in kan, maar dan moet het idd niet zo zijn dat ik niks der uit kan halen. Oja, ik vond dat er wel heul veel lakjes in zaten, kan dat misschien gehalveerd? Dus, kwaliteit voor kwantiteit.
oh, hai.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Voordat ik het verslag ga posten moet mij iets van het hart. En niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, want ik weet dat er ook een aantal dames zijn die wel hun best doen voor de koffer. Die mensen waardeer ik enorm en die mensen hebben we ook echt nodig.
Ik heb zojuist de koffer ontvangen en van de misschien wel 80 lakjes die ik er in aantrof waren er welgeteld 3 waar ik blij van werd. De rest... had ik al of dacht ik van: ja, aardig, maar niet
Princess-a en ik steken ongelooflijk veel tijd en ook heel veel geld in deze doos. Dat doen we belangeloos. Maar elke keer als dat ding weer bij ons komt is alles leeggeplunderd en gewoon meh. Ik loog niet over al die sheer dingen. Ook zit er gewoon veel van hetzelfde in of lakken die de jaren negentig nog hebben gezien. Als je er voor een waarde van 100 euro in pleurt is dat gewoon ronduit kut. Ik gun iedereen een leuke buit maar alsjeblieft, dit is voor de organisatoren ook gewoon niet leuk meer. Nu hebben we nog goede moed maar dit is wel de laatste kans om het leuk te maken.
Ik zie mezelf daarom echt genoodzaakt om nog strenger te zijn. Een aanvullende regel is dat alles wat er in terug gaat, op de foto moet en eerst naar mij wordt gestuurd. We zullen kritischer worden bij het toelaten van deelnemers. Slechte ervaringen uit het verleden helpen daar niet bij.
En ik wil iedere deelnemer verzoeken om wat empathischer te zijn. (naja, niet iedereen, maar you get the point). Na alles wat wij er voor hebben gedaan willen wij ook wel eens een mooie buit. Ik ben geen charitatieve instelling. Ik kan veel hebben, maar ik ben het nu echt kits- en kitsbeu.
Als mensen door dit bericht willen afhaken; be my guest. Maar ik geloof nog steeds dat met de juiste instelling, deze door voor iedereen leuk kan blijven! En daar wil ik voor vechten! En ik weet zeker dat daar medestanders voor zijn!
Mja hier kan de organisatie, naar mijn mening, weinig aan doen. Hier wordt gerekend op de eerlijkheid van de swappers; maar zo te zien wordt er toch wat 'bedrogen' hierin; en dan krijg je dus inderdaad zoiets zoals nu...quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel hoor; er zijn namelijk mensen die denken laat ik de doos een beetje upgraden en die stoppen dat er dus inEn er zijn genoeg vette buiten uit gekomen de laatste tijd
Maar er worden ook dingen ingetiefd waarvan ik heb gezegd dat ik ze er niet in wil hebben, weet echt niet wat wij hier nou aan moeten doen. Of van vage lakjes waar ik geen swatches van kan vinden wordt een beschrijving gegeven die niet helemaal accuraat is. Vastgedroogde lakjes enzo, ik kan het niet zien aan de naam van het lakje
welnee, gewoon streng zijn met wat er terug in gaat.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef kieskleurig het volgende:
Is het een heel raar idee om mensen die zich op willen geven, alvast een selectie van wat ze te swappen hebben op de foto te laten zetten en door te sturen bij het aanmelden?
Dat er op basis daarvan al bekeken kan worden of het zinvol is om diegene op dat moment op te nemen in de route?
Hier ben ik het wel mee eens. Als er gezegd wordt dat iets er niet in mag en het gaat er toch in, dan schiet dat dus gewoon niet op. En de organisatie kan natuurlijk niet door de computer heen zien dat een lakje oud/uitgedroogd/bijna leeg is...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja hier kan de organisatie, naar mijn mening, weinig aan doen. Hier wordt gerekend op de eerlijkheid van de swappers; maar zo te zien wordt er toch wat 'bedrogen' hierin; en dan krijg je dus inderdaad zoiets zoals nu...
nouja, als er mensen zijn die er iets inlazeren nadat er gezegd is het niet te doen, lijkt het me vrij duidelijk; volgende keer niet meer meedoen toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Als er gezegd wordt dat iets er niet in mag en het gaat er toch in, dan schiet dat dus gewoon niet op. En de organisatie kan natuurlijk niet door de computer heen zien dat een lakje oud/uitgedroogd/bijna leeg is...
die ga ik hier niet postenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
ik ben benieuwd naar een foto van nu![]()
Nou, dat lijkt me juist geen probleem, dat bevorderd de doorstroom en dat houd de doos gevarieerd. Als er dan maar evenveel en even gevarieerde lakjes teruggestopt worden voor de volgende.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Juud- het volgende:
Wordt er ook een maximum gesteld aan wat eruit gevist wordt? Misschien mag ik me hier niet eens mee bemoeien hoor want ik heb alleen in ronde 1 meegeswappert, maar als ik zie wat er soms uit de doos wordt gehaald.. Met alle respect hoor, maar bijv. de laatste buit (en dit is echt geen persoonlijke aanval)..16 lakjes (+nog wat losse dingen) en echt wel toffe dingetjes (en duurdere merken). Hoeveel en wat blijft er dan nog over voor de volgende ?
Dat wel, maar ik snap Juud- wel. Maar Princess zou strenger worden wat betreft tof voor tof. Haal je er een ChG uit, doe er dan één terug. Ongeveer dan. Als het maar niet is dat je 15 OPI's eruit haalt en 20 essences erin terug stopt. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch dat dat goed in de gaten wordt gehouden. Nu even verder bijlezennnquote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me juist geen probleem, dat bevorderd de doorstroom en dat houd de doos gevarieerd. Als er dan maar evenveel en even gevarieerde lakjes teruggestopt worden voor de volgende.
You go girl!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil mij ook wel aanmelden als het mag
Ik heb veel verschillende lakjes te swappen omdat ik mijn hele stash uitgezocht heb
afspraak met vrienden met bierquote:
Hehe want anders doe je wel normaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afspraak met vrienden met bier
en ik ga niet dronken een verslagje typen wat da word ik raar
dat is wel weer een origineel verslagquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afspraak met vrienden met bier
en ik ga niet dronken een verslagje typen wat da word ik raar
Er is ook meer teruggegaan hoor, en zo heb ik ook een aantal dingen er niet in mogen doen. ( OPI / CG oa omdat er al in die kleuren iets in zit. Ik kwam erachter dat ik ook 2 dikke/stroperige uitgehaald heb. Voor zover ik weet heb ik geen droge lakjes erin geduwd. Mocht het toch het geval zijn geweest hoor ik het graag.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Juud- het volgende:
Wordt er ook een maximum gesteld aan wat eruit gevist wordt? Misschien mag ik me hier niet eens mee bemoeien hoor want ik heb alleen in ronde 1 meegeswappert, maar als ik zie wat er soms uit de doos wordt gehaald.. Met alle respect hoor, maar bijv. de laatste buit (en dit is echt geen persoonlijke aanval)..16 lakjes (+nog wat losse dingen) en echt wel toffe dingetjes (en duurdere merken). Hoeveel en wat blijft er dan nog over voor de volgende ?
Zijn die stickers voor in de doos?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:09 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Er is ook meer teruggegaan hoor, en zo heb ik ook een aantal dingen er niet in mogen doen. ( OPI / CG oa omdat er al in die kleuren iets in zit. Ik kwam erachter dat ik ook 2 dikke/stroperige uitgehaald heb. Voor zover ik weet heb ik geen droge lakjes erin geduwd. Mocht het toch het geval zijn geweest hoor ik het graag.
En leuke buit @ SQ .
* er is nog een pakketje onderweg naar je met de breekbaar stickers *
Kun je hem dan versturen zodat ik hem zaterdag krijg? (of vrijdag, of donderdag, dat maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen envelop gehad! Hopelijk vanavond
kom je niet op de meet dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je hem dan versturen zodat ik hem zaterdag krijg? (of vrijdag, of donderdag, dat maakt niet veel uit) Maandag en dinsdag ben ik hele dagen niet thuis en kan ik er niets mee zegmaar.
Als het lukt hoor, om hem dan al te versturen
no wurries, die doos is er zaterdag zekerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet dus niet zeker of ik kan, omdat geld enzo. Dus wil het risico niet nemen
Voor op de doos ja.quote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn die stickers voor in de doos?
SQ, doe lekker rustig aan met het verzenden hoorIk wacht wel op die stickers
Oh, ik kan best wachten tot ze er zijn, is voor een goed doelquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Voor op de doos ja.maar SQ heeft ze nog steeds niet. Kun je deze bij tnt halen? ik vraag het morgen gewoon. Voordeel van in een drogisterij werken waar òòk een tnt punt is
TNT plakt ze er zelf gewoon op hoor, wanneer je de koffer erheen gebracht hebt voor verzending doen zij die stickers eropquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Voor op de doos ja.maar SQ heeft ze nog steeds niet. Kun je deze bij tnt halen? ik vraag het morgen gewoon. Voordeel van in een drogisterij werken waar òòk een tnt punt is
Het zijn jullie regels.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
als ze er morgen niet zijn gaat de koffer gewoon zonder stickers verder
Dat indd.. En mochten ze later nog bij SQ aankomen kan ze ze ook naar mij sturen, dan zitten ze er na de 'pauze' gewoon weer in.quote:
Wist ik toen nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want je komt 'm zelf halen
Lezen scheelt zoveelquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
huh? is die rol breekbaar stickers die ik erin had gegooid nu alweer op dan?
als je ff terug leestquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
huh? is die rol breekbaar stickers die ik erin had gegooid nu alweer op dan?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou perfect zijn! Dan ontvang ik hem zaterdag (en dan ben ik thuis) en dan kan ik hem woensdag volgende week weer doorsturen naar de volgendequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik hoop dat ik hem vrijdag op de post kan doen, tot die tijd geen tijdSuperdrukke week, ik haat het.
Doe ik ook niet hoor, ik wacht het rustig afquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef RenRen- het volgende:
Pin me er asjeblieft niet op vast.Ik ga morgen dat ding inpakken, dan ligt het iig klaar
Ja le fu, ik was zaterdag om de hoek. Vanavond gaatie denk ik op de post, alles ligt al klaar. Moet alleen nog even de hoekjes goed afplakken. Inpakpapier lijkt zo fragielquote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
uhhh... is het al bekend wanneer de koffer naar mij toekomt........?
En postkantoor is nog wel even openquote:
Ik ga je vanavond of morgenochtend PM-enquote:
Prima! Dan denk ik dat ik hem vrijdag pas heb, want ik moet do werken van 11-14, precies op de tijd dat de pakketman meestal langs komtquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef MissJ het volgende:
Lindy!!!
Ik ga de koffer woensdag naar het postkantoor brengen ter verzending
Yay! Dan komt ie als het goed is vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 11:37 schreef MissJ het volgende:
Pakketje zojuist bij het postkantoor afgeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |