Jawel hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
De doos gaat morgen verder! Het is echt niet te doen om te fietsen met dat ding
Ja dat ga ik niet proberen. Heb super snel last van nek schouders en rugquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel hoorIn een mooie grote boodschappentas van Blond Amsterdam met een mooi lang hengsel, dan kan je hem aan je schouder hangen en dat gaat prima
Teveel kan bijna nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:52 schreef beautyfreak het volgende:
whoehoe, ik kan niet wachten. Heb al enorm enthousiast een boel lakjes uitgezocht, waarschijnlijk iets teveel.
Komt eigenlijk op hetzelfde neer, als hij vandaag weg zou gaan zou hij ook pas dinsdag bezorgd wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stom postkantoor. Zijn ze opeens dicht op zaterdagmiddag?![]()
Hij gaat maandag dus pas weg
Bij mij nooitquote:Op zondag 7 november 2010 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op maandag wordt toch ook pakketpost bezorgt
Hahah je staat er al tussen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef mirannie het volgende:
Hey, deze was ik ook gewoon kwijt
Leuke buit Space!!
En SQ en princess-a, ik ben zover hoorik wil wel op voor ronde 3
Heb nog genoeg leuks staan en zie steeds van allerlei leuks uit die doos komen, word er hebberig van, haha
Ah, top, thanks!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah je staat er al tussen hoor![]()
Really? Ik heb net gister bijna alles gewist!quote:
als je je verwijderde items niet leeg maakt, haalt dat niks uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Really? Ik heb net gister bijna alles gewist!Je mag ook mailen naar mn msn-mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |