Jawel, bwheeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeee.............quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
nu niet allemaal stil in een hoekje gaan huilen he!
depressieve huilebalk!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, bwheeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeee.............![]()
![]()
*Knuffelt*quote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yes I am![]()
![]()
Het is weer depressietijd![]()
![]()
![]()
![]()
()
ja! Wat een prachtige vondst!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffer houdt een winterslaap
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef fehaflits1 het volgende:tot over een paar weken dan maar weer in dit topic
Niet-erg-subtiele-hint-quotequote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa verslagje vandaag![]()
*hint hint*
Ik bedoel natuurlijk: Veel plezier met rommelen![]()
Als in dan wil je niet bij de komende 10? Want dat mag hoor, verplaats ik je naar de nieuwe lijstquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef Mirjam het volgende:
maarre, als de doos met winterslaap gaat, haal mij dan maar weer van de lijst af, dan ga ik er na die tijd wel weer op
yupquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dan wil je niet bij de komende 10? Want dat mag hoor, verplaats ik je naar de nieuwe lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |