donequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je je verwijderde items niet leeg maakt, haalt dat niks uit
oke baasquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah je staat er al tussen hoor![]()
@beautyfreak; dit laatste in-uit lijstje mag nog naar mij, daarna geef ik het stokje weer over aan SQ totdat zij koffermoe is
WTF welke was dat dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef beautyfreak het volgende:
yep, ik heb alles uitgezocht wat ik wil hebben. Moet alleen even kijken welke lakjes ik erin stop, want op een of andere reden zitten er al drie lakjes in die ik er ook in wilde stoppen
oh, er is trouwens een lakje kapot gegaan, en echt de hele rechterhelft zat onder de nagellak. Dus ik heb flink lopen poetzen met remover. Wel balen dat juist die kapot is gegaan want die had ik zo graag willen hebben
Zit de koffer onder de lak? Kun je me even pm'en met welke er dan kapot is endezo?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef beautyfreak het volgende:
yep, ik heb alles uitgezocht wat ik wil hebben. Moet alleen even kijken welke lakjes ik erin stop, want op een of andere reden zitten er al drie lakjes in die ik er ook in wilde stoppen
oh, er is trouwens een lakje kapot gegaan, en echt de hele rechterhelft zat onder de nagellak. Dus ik heb flink lopen poetzen met remover. Wel balen dat juist die kapot is gegaan want die had ik zo graag willen hebben
QFTquote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
het is wonderlijk dat er nu pas 1 breekt na 55 tripjes! Wel jammer van de troep tho...
Ik had het lekker al gelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat we nog even in overleg zijn
wauw, al 55 tripjes geweest? Dan is het helemaal een wonder ja dat er pas 1 lakje kapot is gegaan!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
het is wonderlijk dat er nu pas 1 breekt na 55 tripjes! Wel jammer van de troep tho...
Jawel, bwheeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeee.............quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
nu niet allemaal stil in een hoekje gaan huilen he!
depressieve huilebalk!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, bwheeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeee.............![]()
![]()
*Knuffelt*quote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yes I am![]()
![]()
Het is weer depressietijd![]()
![]()
![]()
![]()
()
ja! Wat een prachtige vondst!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffer houdt een winterslaap
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef fehaflits1 het volgende:tot over een paar weken dan maar weer in dit topic
Niet-erg-subtiele-hint-quotequote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa verslagje vandaag![]()
*hint hint*
Ik bedoel natuurlijk: Veel plezier met rommelen![]()
Als in dan wil je niet bij de komende 10? Want dat mag hoor, verplaats ik je naar de nieuwe lijstquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef Mirjam het volgende:
maarre, als de doos met winterslaap gaat, haal mij dan maar weer van de lijst af, dan ga ik er na die tijd wel weer op
yupquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dan wil je niet bij de komende 10? Want dat mag hoor, verplaats ik je naar de nieuwe lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |