quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dat vond ik dus ookquote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
Ik heb al heel heel lang geen oma's en opa's meer
Slaap lekker Marijkequote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ookEn ik wilde heel graag slapen
Dus dat ga ik nu doen, slapenTrusten lieve mensen
Ik wou net op de knop drukken om een aan te maken, werd helemaal gekquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is dit topic ook voor hemquote:Op woensdag 3 november 2010 22:15 schreef dirkjo het volgende:
Mijn pa had in dit topic moeten leven trouwens, die man dronk de hele dag door koffie. Alleen maar koffie. Die held
Not again drikquote:
Yesquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is dit topic ook voor hem
Idd jaquote:
Trusten!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
droom zachtquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke wel, lees mijn sig maarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Not again drik![]()
Ik bak trouwens niks van bowlen, ben blij als ik een keer op de avond een strike gooi
10 jaar geleden ging de laatste al hemelenquote:
mijn laatste oma is nu 5 jaar wegquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
Ik heb al heel heel lang geen oma's en opa's meer
Trusten Wokquote:
Ik heb nog 1 omaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn laatste oma is nu 5 jaar weg
Haha, vooruit dan maarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel, lees mijn sig maar
Gewoon oefenen komt het vanzelf wel goed
mijn kinderen hebben in ieder geval een overgrootmoeder gehadquote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
10 jaar geleden ging de laatste al hemelen
Trusten wokjequote:
Ikke nog 2quote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten Wok
[..]
Ik heb nog 1 oma
Slaap lekker Marijkequote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oma delen? Voor zolang dat nog kanquote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat gaat hier dus niet en mijn nichtje en.neefje hebben dat nooit gekendquote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn kinderen hebben in ieder geval een overgrootmoeder gehad
Ik heb na deze NOG één oma, die altijd al mijn oudste grootouder was. Die is helemaal in de Heer, en nergens bang voor. Stekeblind en niet zo goed meer ter been, maar in de kop prima.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn laatste oma is nu 5 jaar weg
Dat is maar goed ook, het zou niet tof zijn als je oneindig leeft. Een keer heb je het wel gehad, lichamelijk dan wel geestelijk. Zolang je maar hebt genoten van je levenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb na deze NOG één oma, die altijd al mijn oudste grootouder was. Die is helemaal in de Heer, en nergens bang voor. Stekeblind en niet zo goed meer ter been, maar in de kop prima.
Ik heb zelfs ooit nog 2 overgrootmoeders gehad ook. En allebei mijn opa's gekend. Maar ooit houdt het gewoon op.
Helaas wel en soms ook van beter ook maar het is en blijft een rot gevoel als je er eentje verliestquote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb na deze NOG één oma, die altijd al mijn oudste grootouder was. Die is helemaal in de Heer, en nergens bang voor. Stekeblind en niet zo goed meer ter been, maar in de kop prima.
Ik heb zelfs ooit nog 2 overgrootmoeders gehad ook. En allebei mijn opa's gekend. Maar ooit houdt het gewoon op.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas wel en soms ook van beter ook maar het is en blijft een rot gevoel als je er eentje verliest
Gecondoleerd, mijn (toekomstige) kinderen zullen een van hun opa's nooit kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
En inmiddels zijn mijn kinderen ook een opa kwijt.
Mijn vader is vorig jaar overleden...
Ja, jij hebt het niet getroffen wat sterfgevallen betreft, dat is zoquote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
En inmiddels zijn mijn kinderen ook een opa kwijt.
Mijn vader is vorig jaar overleden...
ik ben de laatste paar jaar wel een beetje overbedeeld helaas...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het niet getroffen wat sterfgevallen betreft, dat is zoOm het heel zachtjes uit te drukken.
Daar doelde ik ook op idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
mijn vrouw is ook alweer 3,5 jaar weg
klote manquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de laatste paar jaar wel een beetje overbedeeld helaas...
Dat is zeker vervelendquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jeutjequote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat fijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Maar gelukkig heb ik wel weer een hele fijne relatie nu
Samen 6 kinderen, dus een hok vol
Mja, de wereld draait door hequote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dat is dan wel fijnquote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
was wel een klotetijd.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
En dan nog 48 paarden, 117 marmotten, 629 hamsters en drieduizend goudvissen toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2x2 eigen kinderen en 2 pleegkinderen
bijna goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog 48 paarden, 117 marmotten, 629 hamsters en drieduizend goudvissen toch?
Ik vond het alleen met 1 kind met weinig werk al zwaarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
was wel een klotetijd.
Alleenstaande vader, fulltime werkend met twee kleine kinderen in niet fijn
Wajow, dat zijn er veelquote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
er is gisteren een goudvis doodgegaan, het zijn er nu nog 2999
Hodverquote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
er is gisteren een goudvis doodgegaan, het zijn er nu nog 2999
Je vergeet de 200.001 honden nogquote:Op woensdag 3 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog 48 paarden, 117 marmotten, 629 hamsters en drieduizend goudvissen toch?
Leukquote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2x2 eigen kinderen en 2 pleegkinderen
Superfijn joh!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
ff zonder dollen, ik heb gewoon een heerlijk gezin nu
Veel huisdieren ook, maar daar ben ik ook gek op
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
ff zonder dollen, ik heb gewoon een heerlijk gezin nu
Veel huisdieren ook, maar daar ben ik ook gek op
nou die nieuwe lieve schat moet denk ik nog wennen aan het nieuwe voer.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vergeet de 200.001 honden nog
Hahahaha, honden kunnen zo vreselijk ruften. Bahquote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou die nieuwe lieve schat moet denk ik nog wennen aan het nieuwe voer.
Damn, wat kan dat kreng ruften...
Maar het is echt zoooooooo'n lieve hond.
Alleen snapt die trut niet dat je niet met katten katten kunt spelen
Vertel mij watquote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hahahaha, honden kunnen zo vreselijk ruften. Bah
af en toe is het echt onaangenaamquote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hahahaha, honden kunnen zo vreselijk ruften. Bah
tnxquote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ikEn dat vinden we ook allemaal super tof voor je
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou die nieuwe lieve schat moet denk ik nog wennen aan het nieuwe voer.
Damn, wat kan dat kreng ruften...
Maar het is echt zoooooooo'n lieve hond.
Alleen snapt die trut niet dat je niet met katten katten kunt spelen
Het is een lobbes van 60 cm en een kilo of 35 en die ligt echt als een baby op mijn schootquote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kon de mijne ook, en dan ging 'ie eerst heel gezellig onder je voeten liggen...en dan
Dat is nog wel et erge. Ze doen het altijd zo stiekem. Hond waar wij vroeger vaak mee omgingen liep constant te ruften. Als je hem dan aankeek keek die je echt aan van; wat?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe is het echt onaangenaam
En geluidloos ook, de stiekemert
Lijkt heel erg op de mijne, ongeveer even groot en zwaar en dan op schoot klimmen en parmantig kijken van woei, krijg ik me dat toch even lekker voor elkaar *lik in je gezicht*quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een lobbes van 60 cm en een kilo of 35 en die ligt echt als een baby op mijn schoot
Ze is in die paar dagen al helemaal thuis hier
Hoe mooi zal het leven van een hond wel niet zijn. Zowat geen zorgen, lekker geaaid worden en aandacht krijgen, beetje liggen en pittenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de mijne, ongeveer even groot en zwaar en dan op schoot klimmen en parmantig kijken van woei, krijg ik me dat toch even lekker voor elkaar *lik in je gezicht*
Onze herder klimt ook wel eens op schootquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een lobbes van 60 cm en een kilo of 35 en die ligt echt als een baby op mijn schoot(en dan lekker ruften
)
Ze is in die paar dagen al helemaal thuis hier
Ja datquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de mijne, ongeveer even groot en zwaar en dan op schoot klimmen en parmantig kijken van woei, krijg ik me dat toch even lekker voor elkaar *lik in je gezicht*
En krijg je het dan zorg je daar toch voorquote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoe mooi zal het leven van een hond wel niet zijn. Zowat geen zorgen, lekker geaaid worden en aandacht krijgen, beetje liggen en pitten
Heerlijk toch? Als je de juiste baasjes treft...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoe mooi zal het leven van een hond wel niet zijn. Zowat geen zorgen, lekker geaaid worden en aandacht krijgen, beetje liggen en pitten
Als je bedoelde ''en krijg je het niet dan...''. Klopt, honden zijn daar vrij goed inquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En krijg je het dan zorg je daar toch voor
Ja, dat is echt heel tof, hoe oud is ze bij benadering?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat![]()
En dat voor een hond met een kutleven achter de rug.
Echt zoooo bijzonder sociaal, en ook lekker spelen met mijn reu...
Mijn andere teffje speelt niet, die is geestelijk en lichamelijk gehandicapt
Inderdaad als je de juiste baasjes treft. Maar voor zover ik gezien heb in mijn omgeving en dan ook van jullie hoor zijn die honden allemaal dik tevredenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Als je de juiste baasjes treft...
Puppy-ogen ftwquote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als je bedoelde ''en krijg je het niet dan...''. Klopt, honden zijn daar vrij goed in
De mijne is wel een beetje dood eigenlijk...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef dirkjo het volgende:
Inderdaad als je de juiste baasjes treft. Maar voor zover ik gezien heb in mijn omgeving en dan ook van jullie hoor zijn die honden allemaal dik tevreden
Woow gatverquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stinken uit die bek johquote:
Dag snoetepetoetertjequote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
Pezu is er vantussen, fijne avond theeblaadjes en koffieboontjes
ze is geschat 2..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel tof, hoe oud is ze bij benadering?
Huh, is het zo erg ja, dat je andere hond niet speelt?![]()
Gelukkig heeft ze jullie nu
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
Pezu is er vantussen, fijne avond theeblaadjes en koffieboontjes
Hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stinken uit die bek joh![]()
De schat
druk aan het werkenquote:
Oh, wauw, dat ze dan nog zo vol vertrouwen kan zijn zegquote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
ze is geschat 2..
Gezien haar gedrag schat ik haar zelf een jaar of anderhalf.
Hugo was eerst pissed off maar heeft nu vriendschap gelsoten, en ons eerste adoptiehondje klampt zich aan mij vast... Die snapt niet veel van hondengedrag
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef dirkjo het volgende:
Haha![]()
Ik ben er ook vandoor mensen, lekker naar bed; morgen weer vroeg eruit.
Trusten iedereen
Trusten!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
Fijn dromenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
Ja ze is echt zooooooooooooooooo liefquote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wauw, dat ze dan nog zo vol vertrouwen kan zijn zeg![]()
Ach, wat sip..nou ja, zolang ze maar houvast heeft, dan is het ook okee, toch?
Nee, maar als haar nooit geleerd is hoe, dan werkt dat ook niet meer zo natuurlijk..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ja ze is echt zooooooooooooooooo lief
Ook zo'n lief koppie, maar gewoon geen hond
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
ze is absoluut blij en Hugo en Kyara zijn voorzichtig met haar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar als haar nooit geleerd is hoe, dan werkt dat ook niet meer zo natuurlijk..
En als een helemaal eigen veilige roedel het ook niet oplost, dan maar geen hond zijn. Als ze maar blij is
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
Jaa, ik las het, echt geweldigquote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
ze is absoluut blij en Hugo en Kyara zijn voorzichtig met haar.
En sonds we Kyara hebben is dat achertlijk jaloerze gedrag van Hugo helemaal over
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, ik las het, echt geweldig![]()
Hij kan nu natuurlijk ook lekker gewoon hond zijn met een andere hond
Ach, na een paar flinke krassen in haar neus denkt ze daar uiteindelijk vast anders overquote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen wil Kyara kennismaken met de katten en er mee spelen, allen denken de katten daar anders over
En dan is Kyara ook helemaal gefocust op de katten
ja we moeten het maar laten gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, na een paar flinke krassen in haar neus denkt ze daar uiteindelijk vast anders over
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
ja we moeten het maar laten gebeuren
ik leerde het nooit... M'n armen zaten letterlijk vol met krabben en wondjes van m'n kat ;')quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd even slikken...
Thijs (zoonlief) kreeg laatst ook zijn eerste tik van een van de katten hier...zegtie: mama, doettie nou? AUW!
maar laat die hond maar eens een kanl voor zijn kop krijgen van die katten.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd even slikken...
Thijs (zoonlief) kreeg laatst ook zijn eerste tik van een van de katten hier...zegtie: mama, doettie nou? AUW!
Doe mij zo'n hondquote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
maar laat die hond maar eens een kanl voor zijn kop krijgen van die katten.
En ze heeft echt niets kwaads in de zin. Ze is zo fucking sociaal.
Ze heeft gisteren een uur naar de Chinchilla's zitten staren
droom zachtquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 127 PeZu
02. 116 dirkjo
03. 085 Marijkezwolle
04. 072 goldfinger1963
05. 071 suikertaartje
06. 059 Woeste_Woerd
07. 056 wel.o.k
08. 051 Symphonic
09. 046 Panda72
10. 044 Trevland
11. 044 TheFamousMan
12. 038 Enfermera
13. 035 MPG
14. 028 pgrferrari
15. 026 Flippiee
16. 026 Ferb
17. 023 Dr_Flash
18. 015 MaleDuck
19. 014 Solique
20. 008 DaMart
Reeks-statistieken!
symquote:Op donderdag 4 november 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Ben weer redelijk aanwezig (en blij ook dat ik de tijd er weer voor heb)
pilesquote:
quote:Top 100 van woensdag 3 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 291 Symphonic
012. 167 PeZu
029. 119 Pheno
037. 104 goldfinger1963
048. 092 suikertaartje
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou maar eens lekker wat gaan eten![]()
aso burgers![]()
ik moet ff niet aan eten denken..quote:Op donderdag 4 november 2010 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou zo maar eens lekker gaan eten![]()
aso burgers![]()
dit wordt mijn avondetenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet ff niet aan eten denken..
Zit nog vol van het avondeten
damnquote:Op donderdag 4 november 2010 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit wordt mijn avondeten
de zaak gaat steeds beterquote:Op donderdag 4 november 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn
Gaat alles nog steeds lekker met de zaak?
En werkt dingetje nog steeds bij je?
Fijn dat het goed gaat, dat gun ik je echtquote:Op donderdag 4 november 2010 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zaak gaat steeds beter![]()
ze is gestopt
heel af en toe post ze hier nog welquote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat, dat gun ik je echt
Gestopt, op een of andere manier verwachtte ik wel zoiets.
Zie haar ook nooit meer op het forum
spreek je weerquote:Op donderdag 4 november 2010 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga tv kijken en bankhangen heb straks weer een drukke dag![]()
laters
Ik heb de tijd. M'n baas weet dat ik er op tijd ben. 9/10 x bedoel ik. Dus die ene keer mag het probleem niet zijn toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
Lekker rustig aan doen, wij haastige nederlanders weten niet wat dat is...
Ik heb oopk flexibele werktijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
Lijkt me niet, maar eens in de twee weken te laat komen is wel veel
Daarom ben ik zo blij met de flexibele werktijden
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb oopk flexibele werktijden.
Ik mag langer door werken maar niet later beginnen
Als troost maar een croissantje in de oven gegooid. Ik vond dit wel een geldige reden.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Lekker begin van de dag woerd!
Goeie regeling van je baas!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb oopk flexibele werktijden.
Ik mag langer door werken maar niet later beginnen
Lekker heur... is altijd goed om jezelf te verwennenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als troost maar een croissantje in de oven gegooid. Ik vond dit wel een geldige reden.![]()
Ik grijp elk excuus aan. Morgen heb ik als excuus dat 5 kilometer naar een cliënt moet fietsen.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker heur... is altijd goed om jezelf te verwennen
Oei.. 5 km... kan je dat wel aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik grijp elk excuus aan. Morgen heb ik als excuus dat 5 kilometer naar een cliënt moet fietsen.
Ah, zo leuk om te zien dat we tegenwoordig lekker afhankelijk zijn van zoveel zakenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Stroomstoring in rdam vandaar weinig trams en geen metro
Vroeger 8 km heen en terug naar school, dus dat moet lukken.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei.. 5 km... kan je dat wel aan?
Dat valt toch wel mee...
Dus dan heb je voor de komende maand wel genoeg gefietstquote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeger 8 km heen en terug naar school, dus dat moet lukken.Alhoewel ik een verdomd luie student ben.
dat zal een fijne chaos zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Stroomstoring in rdam vandaar weinig trams en geen metro
ik ben gaan lopen. Minuutje of 20.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo leuk om te zien dat we tegenwoordig lekker afhankelijk zijn van zoveel zaken
Dan zal je niet de enige zijn die niet op de normale tijd aanwezig was...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben gaan lopen. Minuutje of 20.
Metro voor het werk is dicht, rolluik down.
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
wok
bedankt voor je positieve binnenkomst
ja dat was ik dus wel. Kwestie van op tijd van huis gaan. Alleen was ik ipv 30 min 10 min te vroeg aanwezig.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zal je niet de enige zijn die niet op de normale tijd aanwezig was...
Veel plezier dan he...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dat was het dan wel weer even![]()
de rest van de dag zit ik op een beurs
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat was ik dus wel. Kwestie van op tijd van huis gaan. Alleen was ik ipv 30 min 10 min te vroeg aanwezig.
Ik heb niet alles teruggelezen, maar hier wilde ik toch even op reagerenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik doe alle bezoeken op de fiets.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dan heb je voor de komende maand wel genoeg gefietst
Goed excuus om de muziekboxen iets verder los te draaien.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit hier al sinds 7 uur in mn eentje... helft van collega's is vrij, een paar op cursus en de rest is er nog niet...
Hey mannelijk eendjequote:
Symquote:
Goedemorgen woeste eendquote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En goeiemorgen voor iedereen die ik nog niet begroet heb.
bijna 3/4 ofzo. Sommige kunnen zelfs nog in de metrobuis onder de maas hangen vertellen mensen die met de metro kwamen vanuit de stad.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
En veel mensen te laat?
Die staat op een verstaanbaar niveau idd... maar inmiddels is er een collega binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed excuus om de muziekboxen iets verder los te draaien.
Jawel hoor, moet goed mn best doen om me bezig te houden, maar dat is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey mannelijk eendjeAlles goed daar?
Irritant is dat altijd... maar ja jij bent er dus kan ook weer op tijd naar huisquote:Op donderdag 4 november 2010 08:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bijna 3/4 ofzo. Sommige kunnen zelfs nog in de metrobuis onder de maas hangen vertellen mensen die met de metro kwamen vanuit de stad.
ik ben half 1 klaar vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die staat op een verstaanbaar niveau idd... maar inmiddels is er een collega binnen
[..]
Jawel hoor, moet goed mn best doen om me bezig te houden, maar dat is ook wel eens lekker
[..]
Irritant is dat altijd... maar ja jij bent er dus kan ook weer op tijd naar huis
Lekker hoor... ik denk dat ik gewoon weer om half 4 weg ben... tenzij het nog druk wordt...quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
*snotter* *Kuch*
Hmm.. het griepvirus heeft mij nu ook te pakken geloof ik..
Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat het hotelbed lekker slaapt
Dat zou wel fijn zijn jah, moet morgen nm offshore. en de omgeving daar is niet echt bevoorderlijk voor zieke mensenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mogguh mevrouw de engineer
balen dat je belabberd voelt... idd maar hopen dat het met een nachtje slapen over is
Nee, dat is niet zo'n lekkere omgeving nee...quote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn jah, moet morgen nm offshore. en de omgeving daar is niet echt bevoorderlijk voor zieke mensen
ik ga naar een work-fox ..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo'n lekkere omgeving nee...
Waar moet je offshore? Misschien wel naar een platform wat wij gebouwd hebben
Dat klinkt niet bekend... als je nou naar A12 of F16 of Valhall had gemoeten, dan was je voor mij op bekend terrein geweestquote:Op donderdag 4 november 2010 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga naar een work-fox ..
lekker slapen
maandag naar L4A, en tussendoor geen idee .. misschien wel naar K5ENC ...
XDquote:
Hey Duckiequote:
Ik heb net voor mezelf lekker een bakkie wiener melange gehaald... mn collega's zijn er niet dus kunnen het niet voor me halenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
[..]
Hey Duckie
Zoooo, wat een kutweer. Ben blij dat ik lekker binnen kan blijven
Oeh! Ik heb nog chocomel
Symphquote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkomers
Het waait behoorlijk hier.
Ik rij nu in een oude klote opel van de garage, en nu weet ik weer waarom ik geen opel meer heb.
Wat een dweil...
Heheh.. Ik was laatst nog bij jullie op kantoor..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt niet bekend... als je nou naar A12 of F16 of Valhall had gemoeten, dan was je voor mij op bekend terrein geweest
Volgens mij niet hoor... was je in Zwijndrecht dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heheh.. Ik was laatst nog bij jullie op kantoor..
er staat toch een enorme olifant in de lobby beneden??
papendrecht geloof ik...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... was je in Zwijndrecht dan?
Dan was je bij IV zeker? Niet bij HFG in Zwijndrecht... IV doet wel nogal wat voor ons, paar RWE projecten en een project voor ABB.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
papendrecht geloof ik...
( of is dat alleen het engineering buro?)
Ja, dat is een concurrent, maar dan is het niet zo groot zeker? Welk project ben je nu mee bezig dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
Ik geloof dat wij gebruik maken van jullie concurrent..
HSM?? in schiedam..
ik doe niet aan het ontwerpen van een platform..quote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is een concurrent, maar dan is het niet zo groot zeker? Welk project ben je nu mee bezig dan?
Barretjequote:
enferquote:
pezuquote:
Het gaatquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Barretje![]()
[..]
enfer![]()
[..]
pezu
Mooiquote:
ja ik heb ftd ook net aangeswengeld om wat films en series te kuikenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mooi
Pfff, ik heb echt nergens zin in vandaagHeb een film opgezet maar het is een kutversie kom ik achter, moet ik weer een andere gaan downloaden.
Nouja.
mja ik lig er niet meer wakke rom een dvd is hier met 4 minuten binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het was alleen een storinkje in het begin gelukkig, film is nu normaal XD
keiharde wind en regen, tis maar goed dat mijn pet niet zoals gisteren staat anders was ik verstopt onder de dekensquote:Op donderdag 4 november 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
raar weer vandaag![]()
zonnetje schijnt af en toe wat wel lekker is maar het waait dat het niet meer normaal is
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb ftd ook net aangeswengeld om wat films en series te kuiken
Bij ons ook idd, duurt echt niet zo langquote:Op donderdag 4 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik lig er niet meer wakke rom een dvd is hier met 4 minuten binnen
Nou hequote:Op donderdag 4 november 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
raar weer vandaag![]()
zonnetje schijnt af en toe wat wel lekker is maar het waait dat het niet meer normaal is
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
keiharde wind en regen, tis maar goed dat mijn pet niet zoals gisteren staat anders was ik verstopt onder de dekens
als ik dat zo hoor mag ik dus nog blij zijn dat de zon schijntquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, er zaten toch meer storingen in dus ben nu een andere aan het downloaden. Zit nu weer een andere film te kijken XD
[..]
Bij ons ook idd, duurt echt niet zo lang![]()
[..]
Nou heOh, bij mij is er vandaag geen zon
ik kijk nu de nieuwste south park daarna tbbtquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, er zaten toch meer storingen in dus ben nu een andere aan het downloaden. Zit nu weer een andere film te kijken XD
[..]
Bij ons ook idd, duurt echt niet zo lang![]()
[..]
Nou heOh, bij mij is er vandaag geen zon
jaquote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
als ik dat zo hoor mag ik dus nog blij zijn dat de zon schijnt
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
als ik dat zo hoor mag ik dus nog blij zijn dat de zon schijnt
Oeh, das ook een goeie, ga ik ff naar kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kijk nu de nieuwste south park daarna tbbt![]()
ja soms als ik een film op tv zie en er komt reclame zet ik snel de download aan en dan is de film binnen voordat de reclame is afgelopen_!
mja ps3 aan en streamen maar en ik kijk ongestoord verder
zonder domme vertaal foutenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh, das ook een goeie, ga ik ff naar kijken
tbbt?
HAHAHHAHA jaWij kijken 'm meestal ook gewoon gedownload, veel beter, zonder reclame, en vooral; zonder ondertitels
je gaat van job veranderenquote:
afpersen voor meer geldquote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat van job veranderen
Ah, lekker puzzelen wat er in de kleine ruimtes mogelijk is en dat alles zo simpel mogelijk te houden om het niet te moeilijk te maken offshore...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe niet aan het ontwerpen van een platform..
ik probeer ze operationeel te houden
Je weet wel.. 10 jaar nadat een platform in operatie genomen is , zijn alle process condities veranderd.. dus klopt er geen reet meer van de scheidingsprocessen.. dan moeten we eea weer even aanpassen.. met tijdelijke piping enzo
dat zal het wel wezenquote:
ooh ben ik hier niet in de blij konijntjes klas op de zonnebloem kleuterschool?quote:
Nee, wel bij de blije konijntjes knutselklas.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ben ik hier niet in de blij konijntjes klas op de zonnebloem kleuterschool?
jongeh dat is het zelfdequote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, wel bij de blije konijntjes knutselklas.
Pezu, wat is tbbt nou?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kijk nu de nieuwste south park daarna tbbt![]()
ja soms als ik een film op tv zie en er komt reclame zet ik snel de download aan en dan is de film binnen voordat de reclame is afgelopen_!
mja ps3 aan en streamen maar en ik kijk ongestoord verder
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Ik bouwdespeelde altijd met blokken i.p.v. konijntjes
Blokken bouwenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Ik bouwde altijd blokken i.p.v. konijntjes
En dat van hen omstotenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Blokken bouwen.
Op je 4e al in halfsteensverband werken en dan de verdwaasde blikken van je medekleuters als hun huisje wel instort en het jouwe niet.
ik had je vraag niet gezienquote:
ja ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Ik bouwde altijd blokken i.p.v. konijntjes
eenden? waar?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
konijnen? waar?
* MaleDuck pakt zn luchtbuks
amateur, ik gebruikte halfsteens, verstevigd met paperclips en houtlijmquote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Blokken bouwen.
Op je 4e al in halfsteensverband werken en dan de verdwaasde blikken van je medekleuters als hun huisje wel instort en het jouwe niet.
nou weer welquote:
Beetje metselenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
amateur, ik gebruikte halfsteens, verstevigd met paperclips en houtlijm
Geeft nietquote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had je vraag niet gezien![]()
the big bang theory![]()
[..]
ja ik ook![]()
[..]
eenden? waar?
* PeZu pakt zijn .50 barret
Ik mocht geen houtlijm gebruiken van de jufquote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
amateur, ik gebruikte halfsteens, verstevigd met paperclips en houtlijm
binnensmokkelen in je broodtrommelquote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mocht geen houtlijm gebruiken van de juf.
Ook geen ducktape?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
dan blijft er niks van over joh...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
eenden? waar?
* PeZu pakt zijn .50 barret
moet je maar niet op blije konijntje schietenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan blijft er niks van over joh...
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook geen ducktape?
Haha ik zei duck
*pakt ook zijn .50 barret
Ik ben niet zo goed in mikken... dus had toch wel mis geschotenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je maar niet op blije konijntje schieten
Ik pis nooit naast de plee, zelfs op de kleuterschool nietquote:Op donderdag 4 november 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in mikken... dus had toch wel mis geschoten
dat zeg je nuquote:Op donderdag 4 november 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in mikken... dus had toch wel mis geschoten
jij begint met op konijntjes te schietenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal mij hebben... dat is niet eerlijk
Pezu schiet met scherpquote:Op donderdag 4 november 2010 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij begint met op konijntjes te schieten
SUIKERBEEEEEEBquote:
hoi STquote:
heequote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
Koffiemod, mag ik een bakske leut?
ondankbare hondquote:Op donderdag 4 november 2010 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent heul geen koffiemod.
En dat is geen bakske leut.
dan pak ik er ook nog 1quote:
Ik ben heul geen hond!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ondankbare hond![]()
en op zeker dat dat koffie is
maar wel ondankbaarquote:
of niet danquote:
Geef Tong80 maar een hengst!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
of niet dan![]()
als ik zo vroeger tegen mijn ouderen praatte dan kreeg ik een hegst voor mijn harses waar de honden geen brood van lusten
Jaaa, maar er is geen werkquote:
ooh dan mag hetquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar er is geen werk
kon hem ook niet laten gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inkopper die ik aan zag komen
heb ik geen last vanquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
idem hierquote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
of niet dan![]()
als ik zo vroeger tegen mijn ouderen praatte dan kreeg ik een hegst voor mijn harses waar de honden geen brood van lusten
den ijzeren vuist regeerde nog in de hoogtij dagen van het fatsoenquote:
* MPG geeft suikertaartje een kop cappuccino en een glaasje water. Rustig aan wachten op werk danquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |