Veel plezier dan he...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dat was het dan wel weer even![]()
de rest van de dag zit ik op een beurs
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat was ik dus wel. Kwestie van op tijd van huis gaan. Alleen was ik ipv 30 min 10 min te vroeg aanwezig.
Ik heb niet alles teruggelezen, maar hier wilde ik toch even op reagerenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de laatste paar jaar wel een beetje overbedeeld helaas...
mijn vrouw is ook alweer 3,5 jaar weg
Was het maar zo. Ik doe alle bezoeken op de fiets.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dan heb je voor de komende maand wel genoeg gefietst
Goed excuus om de muziekboxen iets verder los te draaien.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit hier al sinds 7 uur in mn eentje... helft van collega's is vrij, een paar op cursus en de rest is er nog niet...
Hey mannelijk eendjequote:
Symquote:
Goedemorgen woeste eendquote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En goeiemorgen voor iedereen die ik nog niet begroet heb.
bijna 3/4 ofzo. Sommige kunnen zelfs nog in de metrobuis onder de maas hangen vertellen mensen die met de metro kwamen vanuit de stad.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
En veel mensen te laat?
Die staat op een verstaanbaar niveau idd... maar inmiddels is er een collega binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed excuus om de muziekboxen iets verder los te draaien.
Jawel hoor, moet goed mn best doen om me bezig te houden, maar dat is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey mannelijk eendjeAlles goed daar?
Irritant is dat altijd... maar ja jij bent er dus kan ook weer op tijd naar huisquote:Op donderdag 4 november 2010 08:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bijna 3/4 ofzo. Sommige kunnen zelfs nog in de metrobuis onder de maas hangen vertellen mensen die met de metro kwamen vanuit de stad.
ik ben half 1 klaar vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die staat op een verstaanbaar niveau idd... maar inmiddels is er een collega binnen
[..]
Jawel hoor, moet goed mn best doen om me bezig te houden, maar dat is ook wel eens lekker
[..]
Irritant is dat altijd... maar ja jij bent er dus kan ook weer op tijd naar huis
Lekker hoor... ik denk dat ik gewoon weer om half 4 weg ben... tenzij het nog druk wordt...quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
*snotter* *Kuch*
Hmm.. het griepvirus heeft mij nu ook te pakken geloof ik..
Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat het hotelbed lekker slaapt
Dat zou wel fijn zijn jah, moet morgen nm offshore. en de omgeving daar is niet echt bevoorderlijk voor zieke mensenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mogguh mevrouw de engineer
balen dat je belabberd voelt... idd maar hopen dat het met een nachtje slapen over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |