quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dat vond ik dus ookquote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
Ik heb al heel heel lang geen oma's en opa's meer
Slaap lekker Marijkequote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ookEn ik wilde heel graag slapen
Dus dat ga ik nu doen, slapenTrusten lieve mensen
Ik wou net op de knop drukken om een aan te maken, werd helemaal gekquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is dit topic ook voor hemquote:Op woensdag 3 november 2010 22:15 schreef dirkjo het volgende:
Mijn pa had in dit topic moeten leven trouwens, die man dronk de hele dag door koffie. Alleen maar koffie. Die held
Not again drikquote:
Yesquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is dit topic ook voor hem
Idd jaquote:
Trusten!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
droom zachtquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke wel, lees mijn sig maarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Not again drik![]()
Ik bak trouwens niks van bowlen, ben blij als ik een keer op de avond een strike gooi
10 jaar geleden ging de laatste al hemelenquote:
mijn laatste oma is nu 5 jaar wegquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
Ik heb al heel heel lang geen oma's en opa's meer
Trusten Wokquote:
Ik heb nog 1 omaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn laatste oma is nu 5 jaar weg
Haha, vooruit dan maarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel, lees mijn sig maar
Gewoon oefenen komt het vanzelf wel goed
mijn kinderen hebben in ieder geval een overgrootmoeder gehadquote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
10 jaar geleden ging de laatste al hemelen
Trusten wokjequote:
Ikke nog 2quote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten Wok
[..]
Ik heb nog 1 oma
Slaap lekker Marijkequote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn oma delen? Voor zolang dat nog kanquote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat gaat hier dus niet en mijn nichtje en.neefje hebben dat nooit gekendquote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn kinderen hebben in ieder geval een overgrootmoeder gehad
Ik heb na deze NOG één oma, die altijd al mijn oudste grootouder was. Die is helemaal in de Heer, en nergens bang voor. Stekeblind en niet zo goed meer ter been, maar in de kop prima.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn laatste oma is nu 5 jaar weg
Dat is maar goed ook, het zou niet tof zijn als je oneindig leeft. Een keer heb je het wel gehad, lichamelijk dan wel geestelijk. Zolang je maar hebt genoten van je levenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb na deze NOG één oma, die altijd al mijn oudste grootouder was. Die is helemaal in de Heer, en nergens bang voor. Stekeblind en niet zo goed meer ter been, maar in de kop prima.
Ik heb zelfs ooit nog 2 overgrootmoeders gehad ook. En allebei mijn opa's gekend. Maar ooit houdt het gewoon op.
Helaas wel en soms ook van beter ook maar het is en blijft een rot gevoel als je er eentje verliestquote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb na deze NOG één oma, die altijd al mijn oudste grootouder was. Die is helemaal in de Heer, en nergens bang voor. Stekeblind en niet zo goed meer ter been, maar in de kop prima.
Ik heb zelfs ooit nog 2 overgrootmoeders gehad ook. En allebei mijn opa's gekend. Maar ooit houdt het gewoon op.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas wel en soms ook van beter ook maar het is en blijft een rot gevoel als je er eentje verliest
Gecondoleerd, mijn (toekomstige) kinderen zullen een van hun opa's nooit kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
En inmiddels zijn mijn kinderen ook een opa kwijt.
Mijn vader is vorig jaar overleden...
Ja, jij hebt het niet getroffen wat sterfgevallen betreft, dat is zoquote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
En inmiddels zijn mijn kinderen ook een opa kwijt.
Mijn vader is vorig jaar overleden...
ik ben de laatste paar jaar wel een beetje overbedeeld helaas...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het niet getroffen wat sterfgevallen betreft, dat is zoOm het heel zachtjes uit te drukken.
Daar doelde ik ook op idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
mijn vrouw is ook alweer 3,5 jaar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |