Wat wou je kopen dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Godverdegodverdegodver. Dacht nog wat geld over te houden van wat we gespaard hadden, maar echt niet dus.![]()
![]()
downloaden, formateren, weg iso.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach man, wat doe je moeilijk
Downloaden, formatteren, installeren en tijdens het installeren gewoon blijven fok!kenEn als je Windows wilt houden dan kun je stap 1 overslaan en er een partitietje bij fixen
Windows installeren, da's pas moeilijk
Trusten Ferbquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen![]()
![]()
Als je dat cdtje er in pleurt kun je em opstarten zonder te installeren. Dan kun je em van daaruit installeren en Fok!ken tegelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
downloaden, formateren, weg iso.
fokken zonder os is best lastig.
windows kan ik met mijn ogen dicht, veteraan he?
Ik vergeet mijn Gameboy Colorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een desktop, laptop, powermac G4, Xbox360, PS3, iPod Touch, NDS
Ik hou niet van applequote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een desktop, laptop, powermac G4, Xbox360, PS3, iPod Touch, NDS
De leukstequote:
Ik ook nietquote:
trusten Ferbquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietHet ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegd
Verpatsen die hap, zou ik doenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekregen van een oom die een nieuwe mac heeft gekocht
mail mij even een lege cd danquote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dat cdtje er in pleurt kun je em opstarten zonder te installeren. Dan kun je em van daaruit installeren en Fok!ken tegelijk
Ja, ho, zijn Ubuntu is ongeveer het enige dat me NIET opwindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je kunt em gratis opvragen: https://shipit.ubuntu.com/quote:
Nouja, we hadden 1500 euro gespaard, mede om ook onze vakantie (creditcard) af te betalen. Nu komt er nog eens zorgverzekering (ik zat eerst collectief maar ben van werkgever gewisseld) van fucking 4 maanden bovenop, plus aan het begin van het jaar straks ook nog allemaal die kutbelastingen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Da's kut... Had je er al iets voor in gedachten dan, wat je er mee wilde doen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ho, zijn Ubuntu is ongeveer het enige dat me NIET opwindt
Het lijkt mij toch een extra dimensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig vind je em dan gewoon leuk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Da's wel kut jaquote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, we hadden 1500 euro gespaard, mede om ook onze vakantie (creditcard) af te betalen. Nu komt er nog eens zorgverzekering (ik zat eerst collectief maar ben van werkgever gewisseld) van fucking 4 maanden bovenop, plus aan het begin van het jaar straks ook nog allemaal die kutbelastingen.Weg spaargeld en eventueel een leuk horloge voor mijn man. Nou is dat laatste natuurlijk luxe, maar wilde ik 'm wel graag geven...
de install loopt alquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt em gratis opvragen: https://shipit.ubuntu.com/
En anders koop je morgen een cdtje
En tsja, als je al Ubuntu had dan had je heel gemakkelijk een bootable USB stick kunnen makenMaar voor onder Windows zijn er vast ook handleidingen, Google is je vriend
If you can't beat them, join themquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch een extra dimensieMaar gelukkig vind je em dan gewoon leuk
quote:
Fijn dat je huis opschiet, werd tijdquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuis.huis schiet lekker op
gezellige meet gehad met medebewoners
![]()
Oma is bijna dood
![]()
oeh.that sucks, sterkte fles!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
Goed van het huisquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
de gehele schijf ZAL gebruikt wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En voor vragen mag je altijd mij of vast ook bij MPG (die meer weet
) terecht
Zelfs daarvoor zou ik hem niet gebruiken. Puur omdat ik geen apple wil. Moet m'n ipod ook nog steeds verkopen, maar die is zo oud en verkloot dat dat niet gaat lukken denk ikquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gebruik hem voor mijn grafische opleiding.
Daarvoor zijn Macs
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
Mja. Pa en ma en oom en tante zitten er min of meer permanent nu. Ik hoor het morgen wel...quote:
als het tijd is is het tijd, daar doe je niks aanquote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Pa en ma en oom en tante zitten er min of meer permanent nu. Ik hoor het morgen wel...
Alleen is het niet altijd tijd, soms is het veel te vroegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het tijd is is het tijd, daar doe je niks aan
En al is het wel tijd, het blijft kutquote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Alleen is het niet altijd tijd, soms is het veel te vroeg
klopt, dat komt ook voorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Alleen is het niet altijd tijd, soms is het veel te vroeg
Ja, maar mensen die 80/90 zijn geworden kunnen zeggen dat ze nog een mooi leven hadden.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En al is het wel tijd, het blijft kut
Ja, maar het blijft kutquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die 80/90 zijn geworden kunnen zeggen dat ze nog een mooi leven hadden.
Als je sterft op je 40e is het gewoon te vroeg.
Ik ook, jammer genoegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft kutWant als je van iemand houdt, dan wil je helemaal niet dat diegene weggaat
Maar als iemand jong is, is het dubbel kut... Daar weet ik zelf helaas alles van
leuk van je huis flesquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
yep, me toquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft kutWant als je van iemand houdt, dan wil je helemaal niet dat diegene weggaat
Maar als iemand jong is, is het dubbel kut... Daar weet ik zelf helaas alles van
Is helemaal waar, en het is ook hoog tijd eigenlijk. Ze is 89. Ik denk dat het voor de kinderen wel een grote opluchting zal zijn ergens.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het tijd is is het tijd, daar doe je niks aan
sowieso, moet er niet aan denken dat je geen afscheid kan nemenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Wel gelukkig dat je nog lang genoeg de tijd hebt om afscheid te nemen enzo, als het zo onverwacht is, is dat zo'n rot gevoel als het nooit hebt kunnen doen.
quote:
Mja, gelegen komt het nooit iddquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En al is het wel tijd, het blijft kut
Want omaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, gelegen komt het nooit idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |