baazquote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
nerderkinderen en koffie
daar moet ik in gepost hebben natuurlijk
quote:
Ik maak singles onveiligquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
Huppel hoe gaat het met je? Je word gemist hier(door mij in ieder geval)
Omdat je lief bentquote:
quote:
quote:
oohwquote:
oeh bitch fightquote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook maar dan omdat ze PeZu straks nog in pikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zij weer van mijquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. PM eens hoe of wat
[..]
Maar dat verlies ik van Huppels
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
jeweettochhoeikutbedoehoeeeeeeeeeeeeeeeelllllljahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Chick doe eens normaal johquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. PM eens hoe of wat
[..]
oohwquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. PM eens hoe of wat
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
Heb nog niet eens suikertaartje gegroet
Hoi troeliewoelieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Troeliewoelie'squote:
Okie.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Echt hequote:Op woensdag 3 november 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Inderdaad, was ff weg om te vragen hoe oud me moeder was en ik kan weer volop scrollen
Ja hehe, ik zei uren geleden al hoi tegen jouquote:Op woensdag 3 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja ook nog ff doen.
Hoi suikertaartje
Mooiiii.quote:
I noesquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hehe, ik zei uren geleden al hoi tegen jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Koffiequote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooiiii.
Ja goed, zit inmiddels aan mn pot thee, dan is alles goed![]()
Bonsoir madame, ça va?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Bonsoir, terug van franse les(moeilijk) en wat gaat het hier weer snel
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
deze windows veteraan gaat ubuntu 10.10 instalerenen wat is Ubuntu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
deze windows veteraan gaat ubuntu 10.10 instalerenVerstandige keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
nee maar ik was wat mensen kwijtquote:
dat was iets van 20 minuten geleden kerolquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat is Ubuntu?Das nou een kick-ass besturingssysteem. Eentje waarmee je chickies kunt scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |