Paar nummertjes terug hadden pezu en ik het nog over de viesheid van seks. Niks van geloven natuurlijkquote:
Ohja, hij is 16 hequote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder de 18 is echt te jong
Ik dacht met een eikelquote:
Hi Fredquote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Call me Fred because I can make your bed rock.
quote:
Tuurlijk niet, slimpie. hihiquote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht met een eikel
[..]
Hi Fred
[..]
tot zoquote:
quote:
10 uur, eerst koffie.quote:
ofcourse, koffie voor allesquote:
Nu snap ik het nietquote:
Hihiquote:
is om 4 uur al begonnenquote:
uhm neequote:
Mijn fout denk ik in dit topic, ben al wieberenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Solique het volgende:
Met al die jongeren hier lijkt het steeds meer singles dan KSC.
* Solique gaat aan de koffie
Ik denk niet alleen die van jouquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn fout denk ik in dit topic, ben al wieberen
Nee!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geilquote:
Je hebt wel gelijk een positieve uitkomst, je merkt het gelijk die singles afkomst. ( oh, wacht zit ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bij mij? Denk het nietquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
UPC ?quote:
Ik dacht dat flippie..nou ja..lama.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:02 schreef Solique het volgende:
Je hebt wel gelijk een positieve uitkomst, je merkt het gelijk die singles afkomst. ( oh, wacht zit ik ook)
terug bokken!quote:
Ja, als ik er niets van voel dan kan ik beter met mezelf gaan spelen, n'est-ce pas?quote:
eindelijk weer OT, doen we de TT eer aanquote:
heh watquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat flippie..nou ja..lama.
nou niet helemaalquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eindelijk weer OT, doen we de TT eer aan
Een man wasquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat flippie..nou ja..lama.
jeweettochhoeikutbedoehoeeeeeeeeeeeeeeeellllllquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik er niets van voel dan kan ik beter met mezelf gaan spelen, n'est-ce pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |