Fijn van de geen pijnquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kom ik als ik jou hier ook spot goeduhm pomtie dom. TralalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Kijk, genoeg redenen om hier langs te blijven komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koffie, elke dag. Verslaving kan ik het nu wel noemen, want ik moet rond 4 uur drinken anders trek ik de rest van de dag niet
quote:
Ja als ik tijd heb zal ik het proberenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, genoeg redenen om hier langs te blijven komen.
ja die is natuurlijk woest aantrekkelijk zoals ik dat ook benquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn van de geen pijn![]()
Hoe is het verder dan met je mop?
En PeZu, da's dan wel beter dat je meer op Lennard lijkt![]()
Wromnie?quote:
Praat je wel eens vaker met jezelfquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed.
Want wij zijn de dezelfde persoon hihihahaeinz!!!!!11!!!_
Waarom praat je met jezelf?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed.
Want wij zijn de dezelfde persoon hihihahaeinz!!!!!11!!!_
Nou ja, ik val wel op nerdsquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is natuurlijk woest aantrekkelijk zoals ik dat ook ben_!
Ik hou wel van beetje pittig, moet wel smaak aan zitten natuurlijk. Maar zo pittig dat je het irritant vind worden of het gewoon de aandacht trekt van het eten, nee dankuquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wromnie?
Ze waren helemaal niet zo heel pittig hoor...
Nee, wel spelenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat je wel eens vaker met jezelf
Ik heb op school met een ontwerp/grafeer opdracht een linux bordje gemaakt/ontworpen. Val je nu op mij?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom praat je met jezelf?![]()
[..]
Nou ja, ik val wel op nerds![]()
Met name op Linux-nerds
Dat is toch ook heul niet lekker meerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef dirkjo het volgende:
Ik hou wel van beetje pittig, moet wel smaak aan zitten natuurlijk. Maar zo pittig dat je het irritant vind worden of het gewoon de aandacht trekt van het eten, nee danku
ooh ubuntu of al linux based operation systems you're my favoritequote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met name op Linux-nerds
Geen id, ik d8 laat ik eens origineel zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met name op Linux-nerds
Vertel dat mijn moeder maarquote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is toch ook heul niet lekker meer
Linux is liefquote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ubuntu of al linux based operation systems you're my favorite
Nee, niet per definitiequote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb op school met een ontwerp/grafeer opdracht een linux bordje gemaakt/ontworpen. Val je nu op mij?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ubuntu of al linux based operation systems you're my favorite
is een quote van sheldonquote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet per definitieEn volgens mij ben jij te jong toch?
![]()
[..]
Veel te jongquote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet per definitieEn volgens mij ben jij te jong toch?
![]()
[..]
Linux is user friendly, its just very selective of its friendsquote:
Mensen die origineel zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, ik d8 laat ik eens origineel zijn
Weet ik toch welquote:
quote:
Dan moet je daar voor zorgenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel graag een vriendin wil.
Onder de 18 is echt te jongquote:
Ja dit dusquote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je daar voor zorgen
Ik winquote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb op school met een ontwerp/grafeer opdracht een linux bordje gemaakt/ontworpen. Val je nu op mij?
Bedoel je dat letterlijkquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik win![]()
Ik heb mijn eigen kernel gecompiled.
is niet erg, heeft bijna iedere jongere van onze leeftijd, gelukkig heb ik nooit gebeld naar die habbo lijn, dan zou het ook gewoon erg zijn geweestquote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik had ooit 50 accounts ofso
geen idee waarom
Ok.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je daar voor zorgen
klopt letterlijk, broekies weten niet hoequote:
oohw en nuquote:
Ik ben 19.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder de 18 is echt te jong
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linux is user friendly, its just very selective of its friends
Tuurlijk nietquote:
* dirkjo trekt zich terugquote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik win![]()
Ik heb mijn eigen kernel gecompiled.
da's toch met een piem0l?quote:
Vies??, what's wrong with it?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |