quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
fok op mobielquote:
oh, ok, dan is het niet erg, dan was het mij al helemaal nooit geluktquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ben sheldon en leonard in een
pm de adminquote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
kan iemand die extra r weghalen, ik faalde
Geen status.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik werk 'maar' 32 uur per week heEn dan onregelmatig
Vr + za + zo wel weer werken
![]()
[..]
Hoe ist met je blessure?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
LAN-party in habbo hotel, iemand?![]()
DJ-Arnold is in da hotel
dat moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nerds
[..]
lol
Ik hoop dat je meer Leonard bent dan Sheldon
Sheldon is echt vreselijk
Neh, ik denk het nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zou de persoon die de pagina 'nerd' maakte dan ook een nerd zijn?
Nerds roelerenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
Avond
Jemig, is het overal nerd avond geworden ofzo. Lees zowat in elke sc wel iets over nerds.
Jawel, want je kent jezelfquote:
quote:
Ja, goed hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist?
Coole sint UI trouwens![]()
Bewonersoverleg? Van een pand waar niemand in kan wonen nogquote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer vertrokken uit Deventernet bewonersoverleg gehad. Was heel gezellig
ok, het was slechts een grolletje, eigenlijk ben ik drakendoder13quote:
Haha, zo negatief is dat artikel nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, ik denk het nietWant alleen mensen die geen nerd zijn willen er een negatief iets van maken
Wrapsssssquote:
mijn wens kwam uitquote:
kijk gerust hoor, maar zoals mijn moeder vroeger altijd zei: kijken doe je met je ogen, maar dat sloeg nergens op, dus post gezellig meequote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Koffieee
En ik heb hier ooit eens een topic meegepostDus kwam weer eens kijken
Hey Flipskequote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Koffieee
Voel me al iets meer op mijn gemak.quote:
flipsquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Koffieee
Ik had ooit 50 accounts ofsoquote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, het was slechts een grolletje, eigenlijk ben ik drakendoder13
Doe ikquote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk gerust hoor, maar zoals mijn moeder vroeger altijd zei: kijken doe je met je ogen, maar dat sloeg nergens op, dus post gezellig mee
Soliquequote:
dan ben ik lennardquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds roeleren
[..]
Jawel, want je kent jezelf
[..]
Was lekker dus?
welkom in deze gezellige verslavende scquote:
Oh, das mooiquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Geen status.
Heb niet echt pijn meer gehad, binnenkort naar 't ziekenhuus.
en Big Bang Theory ?![]()
![]()
![]()
Ja was t lekker? Wat had je erop?quote:
Niicequote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goed hoor![]()
En dank je, ik had hem weer teriggevonden.
Hoe is het daar?
[..]
Bewonersoverleg? Van een pand waar niemand in kan wonen nog?
Jaaaquote:
welke wens?quote:
Hoiquote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef Flippiee het volgende:
Doe ik
Om mee te praten dan maar wrapsWat voor wraps dan eigenlijk
Oef rode peper, ik kan niet tegen pittig etenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[..]
welke wens?![]()
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
Met veel groenten en rode peper en wat kaas..en knoflooksaus
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[..]
welke wens?![]()
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
Dankje, weet niet of ik hier vaak kom hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
welkom in deze gezellige verslavende sc
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
[..]
Jaaa![]()
[..]
welke wens?![]()
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
Dat kan je lerenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef dirkjo het volgende:
Oef rode peper, ik kan niet tegen pittig eten
mijn hartje, wat doe jequote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, weet niet of ik hier vaak kom hoor
[..]
Oeh dat klinkt wel goed jaMijn moeder maakt wel eens wraps met zo' n Honig familiepakket, verder nooit echt vers op de groente erin na dan
Gewoon aan koffie/thee blijven denken dan blijf je hier langs komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, weet niet of ik hier vaak kom hoor
Mijne waren heel versquote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Flippiee het volgende:
Oeh dat klinkt wel goed jaMijn moeder maakt wel eens wraps met zo' n Honig familiepakket, verder nooit echt vers op de groente erin na dan
meezinger!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ghihi.
Nu op de radiejooo:
Jeugdsentiment ftw
Dan kom ik als ik jou hier ook spot goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie, elke dag. Verslaving kan ik het nu wel noemen, want ik moet rond 4 uur drinken anders trek ik de rest van de dag nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon aan koffie/thee blijven denken dan blijf je hier langs komen.
Mijn mama maar eens overhalen dan, ze kookt sowieso laatste tijd lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |