En andersom?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier!Ik houd van volwassen mensen met niet-volwassen trekjes
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?quote:
Fieuw, opluchtingquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?Is ook goed hoor
Ik ben niet zo moeilijk
Sinds we bepaald hebben dat de volwassenen ook niet echt volwassen zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij volwassen?.
nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?Is ook goed hoor
Ik ben niet zo moeilijk
Welquote:
Maar toen was ik er nog nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds we bepaald hebben dat de volwassenen ook niet echt volwassen zijn
Jaquote:
Bedoel je '' Wanneer word je eens volwassen'' ?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij volwassen?.
Mja, dat is ook over een jaar of 8 pas, toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bedoel je '' Wanneer word je eens volwassen'' ?
of..?
Bij deze de updatequote:
Ik ben echt heel makkelijkquote:
Da's kutquote:
De bijna maakt het minder erg.quote:
Oh noes!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De bijna maakt het minder erg.
Hihihi, nee, voor hem bedoelde ikquote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de dief, bedoel je, omdat het niet gelukt is?
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de dief, bedoel je, omdat het niet gelukt is?
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt heel makkelijk
Als dat zo was had de dief wel een ban gehad!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Niet surveillance-fiets, boehoe!
Nee hoor, had ie maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.
Want anders had hij je fiets opgegeten?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.
Lolquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als dat zo was had de dief wel een ban gehad!
Verkocht voor een eurotje of 20 gok ik zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want anders had hij je fiets opgegeten?.
Van een stalen ros kun je prima kroketten makenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want anders had hij je fiets opgegeten?.
Na de goulashkroket nu de ijzervijlselkroketquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van een stalen ros kun je prima kroketten maken![]()
Ik heb nog geen enkele notitie, dus ik kan wel wat hebben!quote:
Ja, voor mensen met een ijzertekortquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Na de goulashkroket nu de ijzervijlselkroket?
Niet voor jouquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele notitie, dus ik kan wel wat hebben!
Maak je me blij met dode mus! Ik wil graag mijn usernote-ontgroening hebben!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet voor jouVoor de dief suffie
Die wilde er immers met surfeillancefiets vandoor
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt heel makkelijk
Volgens de wet over 4 jaarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat is ook over een jaar of 8 pas, toch?.
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je me blij met dode mus! Ik wil graag mijn usernote-ontgroening hebben!
Oeh! Dat vindt ze vast heerlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef dirkjo het volgende:
Cadeautje voor mama gevonden. De vertroetelcheque van de Veluwse Bron
Nog maar eventjes dusquote:
Nee nee, niet zoquote:
Welthuis!quote:
hmmmquote:
de 6equote:Op woensdag 3 november 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb geloof ik alleen maar positieve notes
Mocht ik ooit mod worden dan zorg ik wel dat je genote wordt, ja?
[..]
Oeh! Dat vindt ze vast heerlijkWanneer is ze jarig?
[..]
Nog maar eventjes dus
Dan moet ik maar vlug een crewmember van GC het leven zuur maken zodat jij modje word.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry
Ik heb geloof ik alleen maar positieve notes
Mocht ik ooit mod worden dan zorg ik wel dat je genote wordt, ja?
Proefjes met de gasbranders waren best leuk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
Iemand ooit plezier gehad met natuur/scheikunde?
Ja, practica is wel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik maar vlug een crewmember van GC het leven zuur maken zodat jij modje word.
Alhoewel ik denk dat ik dan wel meerdere notes te pakken heb.
[..]
Proefjes met de gasbranders waren best leuk.
De na/sk lessen zijn bij mij altijd goed te doenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ferb het volgende:
Iemand ooit plezier gehad met natuur/scheikunde?
I hear you. Toen ik mijn profiel moest kiezen heb ik het ook zo snel mogelijk achter me gelaten. We hadden trouwens een natuurkunde docent bij ons school rondlopen die constant stoned was, dat was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, practica is wel leuk inderdaad.
Maar de rest, ik probeer het te volgen maar ik bak er echt niks van
Die van ons is wel aardig, maar je weet niet of hij nou een grapje maakt als je eruit gestuurd wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
I hear you. Toen ik mijn profiel moest kiezen heb ik het ook zo snel mogelijk achter me gelaten. We hadden trouwens een natuurkunde docent bij ons school rondlopen die constant stoned was, dat was wel vermakelijk.
Die bij ons kan niet echt duidelijk les geven of zo, iedereen doet echt hun best om het te snappen alleen niemand snapt wat je moet doen voor het proefwerk etcquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De na/sk lessen zijn bij mij altijd goed te doen![]()
Leuke docent enzo doet wonderen
Totaal niet bij ons. Legt duidelijk uit, als je het niet snapt legt die het nog een keer uit en hij heeft humor. Houd wel van een praatje en geeft je vrijheid.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die van ons is wel aardig, maar je weet niet of hij nou een grapje maakt als je eruit gestuurd wordt.
Dan zegt ie van : Ga er maar uit..
En soms meent hij het en soms niet![]()
Hetzelfde als bij nakomen bij hem, je weet niet wanneer hij het meent en als je het vraagt zegt ie niks![]()
![]()
![]()
[..]
Die bij ons kan niet echt duidelijk les geven of zo, iedereen doet echt hun best om het te snappen alleen niemand snapt wat je moet doen voor het proefwerk etc
Wij hebben trouwens een Engels docent die wiet zit te paffen op het schoolpleinquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De na/sk lessen zijn bij mij altijd goed te doen![]()
Leuke docent enzo doet wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |