En andersom?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier!Ik houd van volwassen mensen met niet-volwassen trekjes
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?quote:
Fieuw, opluchtingquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?Is ook goed hoor
Ik ben niet zo moeilijk
Sinds we bepaald hebben dat de volwassenen ook niet echt volwassen zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij volwassen?.
nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van niet volwassen mensen met volwassen trekjes?Is ook goed hoor
Ik ben niet zo moeilijk
Welquote:
Maar toen was ik er nog nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds we bepaald hebben dat de volwassenen ook niet echt volwassen zijn
Jaquote:
Bedoel je '' Wanneer word je eens volwassen'' ?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij volwassen?.
Mja, dat is ook over een jaar of 8 pas, toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bedoel je '' Wanneer word je eens volwassen'' ?
of..?
Bij deze de updatequote:
Ik ben echt heel makkelijkquote:
Da's kutquote:
De bijna maakt het minder erg.quote:
Oh noes!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De bijna maakt het minder erg.
Hihihi, nee, voor hem bedoelde ikquote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de dief, bedoel je, omdat het niet gelukt is?
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de dief, bedoel je, omdat het niet gelukt is?
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt heel makkelijk
Als dat zo was had de dief wel een ban gehad!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Niet surveillance-fiets, boehoe!
Nee hoor, had ie maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.
Want anders had hij je fiets opgegeten?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Door mijn streken zal er nu een dief hongerig naar bed gaan vannacht.. Eigenlijk ben ik wel een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |