Wat wou je kopen dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Godverdegodverdegodver. Dacht nog wat geld over te houden van wat we gespaard hadden, maar echt niet dus.

downloaden, formateren, weg iso.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach man, wat doe je moeilijk
Downloaden, formatteren, installeren en tijdens het installeren gewoon blijven fok!kenEn als je Windows wilt houden dan kun je stap 1 overslaan en er een partitietje bij fixen
Windows installeren, da's pas moeilijk

Trusten Ferbquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen

Als je dat cdtje er in pleurt kun je em opstarten zonder te installeren. Dan kun je em van daaruit installeren en Fok!ken tegelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
downloaden, formateren, weg iso.
fokken zonder os is best lastig.
windows kan ik met mijn ogen dicht, veteraan he?

Ik vergeet mijn Gameboy Colorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een desktop, laptop, powermac G4, Xbox360, PS3, iPod Touch, NDS

Ik hou niet van applequote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een desktop, laptop, powermac G4, Xbox360, PS3, iPod Touch, NDS

De leukstequote:

Ik ook nietquote:
 Het ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegd
 Het ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegd  

trusten Ferbquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen

quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietHet ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegd

Verpatsen die hap, zou ik doenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekregen van een oom die een nieuwe mac heeft gekocht

mail mij even een lege cd danquote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dat cdtje er in pleurt kun je em opstarten zonder te installeren. Dan kun je em van daaruit installeren en Fok!ken tegelijk

Ja, ho, zijn Ubuntu is ongeveer het enige dat me NIET opwindtquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

Je kunt em gratis opvragen: https://shipit.ubuntu.com/quote:

Maar voor onder Windows zijn er vast ook handleidingen, Google is je vriend
 Maar voor onder Windows zijn er vast ook handleidingen, Google is je vriend  

Nouja, we hadden 1500 euro gespaard, mede om ook onze vakantie (creditcard) af te betalen. Nu komt er nog eens zorgverzekering (ik zat eerst collectief maar ben van werkgever gewisseld) van fucking 4 maanden bovenop, plus aan het begin van het jaar straks ook nog allemaal die kutbelastingen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Da's kut... Had je er al iets voor in gedachten dan, wat je er mee wilde doen?
 Weg spaargeld en eventueel een leuk horloge voor mijn man. Nou is dat laatste natuurlijk luxe, maar wilde ik 'm wel graag geven...
 Weg spaargeld en eventueel een leuk horloge voor mijn man. Nou is dat laatste natuurlijk luxe, maar wilde ik 'm wel graag geven...

quote:Op woensdag 3 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ho, zijn Ubuntu is ongeveer het enige dat me NIET opwindt Het lijkt mij toch een extra dimensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt mij toch een extra dimensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig vind je em dan gewoon leuk
 Come on now, you knew you were lost
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

Da's wel kut jaquote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, we hadden 1500 euro gespaard, mede om ook onze vakantie (creditcard) af te betalen. Nu komt er nog eens zorgverzekering (ik zat eerst collectief maar ben van werkgever gewisseld) van fucking 4 maanden bovenop, plus aan het begin van het jaar straks ook nog allemaal die kutbelastingen.Weg spaargeld en eventueel een leuk horloge voor mijn man. Nou is dat laatste natuurlijk luxe, maar wilde ik 'm wel graag geven...

de install loopt alquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt em gratis opvragen: https://shipit.ubuntu.com/
En anders koop je morgen een cdtje
En tsja, als je al Ubuntu had dan had je heel gemakkelijk een bootable USB stick kunnen makenMaar voor onder Windows zijn er vast ook handleidingen, Google is je vriend

If you can't beat them, join themquote:

quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch een extra dimensieMaar gelukkig vind je em dan gewoon leuk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |