Ik heb de tijd. M'n baas weet dat ik er op tijd ben. 9/10 x bedoel ik. Dus die ene keer mag het probleem niet zijn toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
Lekker rustig aan doen, wij haastige nederlanders weten niet wat dat is...
Ik heb oopk flexibele werktijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
Lijkt me niet, maar eens in de twee weken te laat komen is wel veel
Daarom ben ik zo blij met de flexibele werktijden
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb oopk flexibele werktijden.
Ik mag langer door werken maar niet later beginnen
Als troost maar een croissantje in de oven gegooid. Ik vond dit wel een geldige reden.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Lekker begin van de dag woerd!
Goeie regeling van je baas!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb oopk flexibele werktijden.
Ik mag langer door werken maar niet later beginnen
Lekker heur... is altijd goed om jezelf te verwennenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als troost maar een croissantje in de oven gegooid. Ik vond dit wel een geldige reden.![]()
Ik grijp elk excuus aan. Morgen heb ik als excuus dat 5 kilometer naar een cliënt moet fietsen.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker heur... is altijd goed om jezelf te verwennen
Oei.. 5 km... kan je dat wel aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik grijp elk excuus aan. Morgen heb ik als excuus dat 5 kilometer naar een cliënt moet fietsen.
Ah, zo leuk om te zien dat we tegenwoordig lekker afhankelijk zijn van zoveel zakenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Stroomstoring in rdam vandaar weinig trams en geen metro
Vroeger 8 km heen en terug naar school, dus dat moet lukken.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei.. 5 km... kan je dat wel aan?
Dat valt toch wel mee...
Dus dan heb je voor de komende maand wel genoeg gefietstquote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeger 8 km heen en terug naar school, dus dat moet lukken.Alhoewel ik een verdomd luie student ben.
dat zal een fijne chaos zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Stroomstoring in rdam vandaar weinig trams en geen metro
ik ben gaan lopen. Minuutje of 20.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo leuk om te zien dat we tegenwoordig lekker afhankelijk zijn van zoveel zaken
Dan zal je niet de enige zijn die niet op de normale tijd aanwezig was...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben gaan lopen. Minuutje of 20.
Metro voor het werk is dicht, rolluik down.
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
wok
bedankt voor je positieve binnenkomst
ja dat was ik dus wel. Kwestie van op tijd van huis gaan. Alleen was ik ipv 30 min 10 min te vroeg aanwezig.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zal je niet de enige zijn die niet op de normale tijd aanwezig was...
Veel plezier dan he...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dat was het dan wel weer even![]()
de rest van de dag zit ik op een beurs
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat was ik dus wel. Kwestie van op tijd van huis gaan. Alleen was ik ipv 30 min 10 min te vroeg aanwezig.
Ik heb niet alles teruggelezen, maar hier wilde ik toch even op reagerenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de laatste paar jaar wel een beetje overbedeeld helaas...
mijn vrouw is ook alweer 3,5 jaar weg
Was het maar zo. Ik doe alle bezoeken op de fiets.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dan heb je voor de komende maand wel genoeg gefietst
Goed excuus om de muziekboxen iets verder los te draaien.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit hier al sinds 7 uur in mn eentje... helft van collega's is vrij, een paar op cursus en de rest is er nog niet...
Hey mannelijk eendjequote:
Symquote:
Goedemorgen woeste eendquote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En goeiemorgen voor iedereen die ik nog niet begroet heb.
bijna 3/4 ofzo. Sommige kunnen zelfs nog in de metrobuis onder de maas hangen vertellen mensen die met de metro kwamen vanuit de stad.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
En veel mensen te laat?
Die staat op een verstaanbaar niveau idd... maar inmiddels is er een collega binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed excuus om de muziekboxen iets verder los te draaien.
Jawel hoor, moet goed mn best doen om me bezig te houden, maar dat is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey mannelijk eendjeAlles goed daar?
Irritant is dat altijd... maar ja jij bent er dus kan ook weer op tijd naar huisquote:Op donderdag 4 november 2010 08:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bijna 3/4 ofzo. Sommige kunnen zelfs nog in de metrobuis onder de maas hangen vertellen mensen die met de metro kwamen vanuit de stad.
ik ben half 1 klaar vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die staat op een verstaanbaar niveau idd... maar inmiddels is er een collega binnen
[..]
Jawel hoor, moet goed mn best doen om me bezig te houden, maar dat is ook wel eens lekker
[..]
Irritant is dat altijd... maar ja jij bent er dus kan ook weer op tijd naar huis
Lekker hoor... ik denk dat ik gewoon weer om half 4 weg ben... tenzij het nog druk wordt...quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
*snotter* *Kuch*
Hmm.. het griepvirus heeft mij nu ook te pakken geloof ik..
Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat het hotelbed lekker slaapt
Dat zou wel fijn zijn jah, moet morgen nm offshore. en de omgeving daar is niet echt bevoorderlijk voor zieke mensenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mogguh mevrouw de engineer
balen dat je belabberd voelt... idd maar hopen dat het met een nachtje slapen over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |