Ik heb de tijd. M'n baas weet dat ik er op tijd ben. 9/10 x bedoel ik. Dus die ene keer mag het probleem niet zijn toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
Lekker rustig aan doen, wij haastige nederlanders weten niet wat dat is...
Ik heb oopk flexibele werktijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
Lijkt me niet, maar eens in de twee weken te laat komen is wel veel
Daarom ben ik zo blij met de flexibele werktijden
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb oopk flexibele werktijden.
Ik mag langer door werken maar niet later beginnen
Als troost maar een croissantje in de oven gegooid. Ik vond dit wel een geldige reden.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Lekker begin van de dag woerd!
Goeie regeling van je baas!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb oopk flexibele werktijden.
Ik mag langer door werken maar niet later beginnen
Lekker heur... is altijd goed om jezelf te verwennenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als troost maar een croissantje in de oven gegooid. Ik vond dit wel een geldige reden.![]()
Ik grijp elk excuus aan. Morgen heb ik als excuus dat 5 kilometer naar een cliënt moet fietsen.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker heur... is altijd goed om jezelf te verwennen
Oei.. 5 km... kan je dat wel aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik grijp elk excuus aan. Morgen heb ik als excuus dat 5 kilometer naar een cliënt moet fietsen.
Ah, zo leuk om te zien dat we tegenwoordig lekker afhankelijk zijn van zoveel zakenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Stroomstoring in rdam vandaar weinig trams en geen metro
Vroeger 8 km heen en terug naar school, dus dat moet lukken.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei.. 5 km... kan je dat wel aan?
Dat valt toch wel mee...
Dus dan heb je voor de komende maand wel genoeg gefietstquote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeger 8 km heen en terug naar school, dus dat moet lukken.Alhoewel ik een verdomd luie student ben.
dat zal een fijne chaos zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Stroomstoring in rdam vandaar weinig trams en geen metro
ik ben gaan lopen. Minuutje of 20.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo leuk om te zien dat we tegenwoordig lekker afhankelijk zijn van zoveel zaken
Dan zal je niet de enige zijn die niet op de normale tijd aanwezig was...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben gaan lopen. Minuutje of 20.
Metro voor het werk is dicht, rolluik down.
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
wok
bedankt voor je positieve binnenkomst
ja dat was ik dus wel. Kwestie van op tijd van huis gaan. Alleen was ik ipv 30 min 10 min te vroeg aanwezig.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zal je niet de enige zijn die niet op de normale tijd aanwezig was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |