Dat weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
ff zonder dollen, ik heb gewoon een heerlijk gezin nu
Veel huisdieren ook, maar daar ben ik ook gek op
nou die nieuwe lieve schat moet denk ik nog wennen aan het nieuwe voer.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vergeet de 200.001 honden nog
Hahahaha, honden kunnen zo vreselijk ruften. Bahquote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou die nieuwe lieve schat moet denk ik nog wennen aan het nieuwe voer.
Damn, wat kan dat kreng ruften...
Maar het is echt zoooooooo'n lieve hond.
Alleen snapt die trut niet dat je niet met katten katten kunt spelen
Vertel mij watquote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hahahaha, honden kunnen zo vreselijk ruften. Bah
af en toe is het echt onaangenaamquote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hahahaha, honden kunnen zo vreselijk ruften. Bah
tnxquote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ikEn dat vinden we ook allemaal super tof voor je
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou die nieuwe lieve schat moet denk ik nog wennen aan het nieuwe voer.
Damn, wat kan dat kreng ruften...
Maar het is echt zoooooooo'n lieve hond.
Alleen snapt die trut niet dat je niet met katten katten kunt spelen
Het is een lobbes van 60 cm en een kilo of 35 en die ligt echt als een baby op mijn schootquote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kon de mijne ook, en dan ging 'ie eerst heel gezellig onder je voeten liggen...en dan
Dat is nog wel et erge. Ze doen het altijd zo stiekem. Hond waar wij vroeger vaak mee omgingen liep constant te ruften. Als je hem dan aankeek keek die je echt aan van; wat?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe is het echt onaangenaam
En geluidloos ook, de stiekemert
Lijkt heel erg op de mijne, ongeveer even groot en zwaar en dan op schoot klimmen en parmantig kijken van woei, krijg ik me dat toch even lekker voor elkaar *lik in je gezicht*quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een lobbes van 60 cm en een kilo of 35 en die ligt echt als een baby op mijn schoot
Ze is in die paar dagen al helemaal thuis hier
Hoe mooi zal het leven van een hond wel niet zijn. Zowat geen zorgen, lekker geaaid worden en aandacht krijgen, beetje liggen en pittenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de mijne, ongeveer even groot en zwaar en dan op schoot klimmen en parmantig kijken van woei, krijg ik me dat toch even lekker voor elkaar *lik in je gezicht*
Onze herder klimt ook wel eens op schootquote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een lobbes van 60 cm en een kilo of 35 en die ligt echt als een baby op mijn schoot(en dan lekker ruften
)
Ze is in die paar dagen al helemaal thuis hier
Ja datquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de mijne, ongeveer even groot en zwaar en dan op schoot klimmen en parmantig kijken van woei, krijg ik me dat toch even lekker voor elkaar *lik in je gezicht*
En krijg je het dan zorg je daar toch voorquote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoe mooi zal het leven van een hond wel niet zijn. Zowat geen zorgen, lekker geaaid worden en aandacht krijgen, beetje liggen en pitten
Heerlijk toch? Als je de juiste baasjes treft...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoe mooi zal het leven van een hond wel niet zijn. Zowat geen zorgen, lekker geaaid worden en aandacht krijgen, beetje liggen en pitten
Als je bedoelde ''en krijg je het niet dan...''. Klopt, honden zijn daar vrij goed inquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En krijg je het dan zorg je daar toch voor
Ja, dat is echt heel tof, hoe oud is ze bij benadering?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat![]()
En dat voor een hond met een kutleven achter de rug.
Echt zoooo bijzonder sociaal, en ook lekker spelen met mijn reu...
Mijn andere teffje speelt niet, die is geestelijk en lichamelijk gehandicapt
Inderdaad als je de juiste baasjes treft. Maar voor zover ik gezien heb in mijn omgeving en dan ook van jullie hoor zijn die honden allemaal dik tevredenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Als je de juiste baasjes treft...
Puppy-ogen ftwquote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als je bedoelde ''en krijg je het niet dan...''. Klopt, honden zijn daar vrij goed in
De mijne is wel een beetje dood eigenlijk...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef dirkjo het volgende:
Inderdaad als je de juiste baasjes treft. Maar voor zover ik gezien heb in mijn omgeving en dan ook van jullie hoor zijn die honden allemaal dik tevreden
Woow gatverquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |