Dag snoetepetoetertjequote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
Pezu is er vantussen, fijne avond theeblaadjes en koffieboontjes
ze is geschat 2..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel tof, hoe oud is ze bij benadering?
Huh, is het zo erg ja, dat je andere hond niet speelt?![]()
Gelukkig heeft ze jullie nu
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
Pezu is er vantussen, fijne avond theeblaadjes en koffieboontjes
Hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stinken uit die bek joh![]()
De schat
druk aan het werkenquote:
Oh, wauw, dat ze dan nog zo vol vertrouwen kan zijn zegquote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
ze is geschat 2..
Gezien haar gedrag schat ik haar zelf een jaar of anderhalf.
Hugo was eerst pissed off maar heeft nu vriendschap gelsoten, en ons eerste adoptiehondje klampt zich aan mij vast... Die snapt niet veel van hondengedrag
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef dirkjo het volgende:
Haha![]()
Ik ben er ook vandoor mensen, lekker naar bed; morgen weer vroeg eruit.
Trusten iedereen
Trusten!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
Fijn dromenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
Ja ze is echt zooooooooooooooooo liefquote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wauw, dat ze dan nog zo vol vertrouwen kan zijn zeg![]()
Ach, wat sip..nou ja, zolang ze maar houvast heeft, dan is het ook okee, toch?
Nee, maar als haar nooit geleerd is hoe, dan werkt dat ook niet meer zo natuurlijk..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ja ze is echt zooooooooooooooooo lief
Ook zo'n lief koppie, maar gewoon geen hond
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
ze is absoluut blij en Hugo en Kyara zijn voorzichtig met haar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar als haar nooit geleerd is hoe, dan werkt dat ook niet meer zo natuurlijk..
En als een helemaal eigen veilige roedel het ook niet oplost, dan maar geen hond zijn. Als ze maar blij is
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui ik val om dus ga
Slaap Lekker![]()
Jaa, ik las het, echt geweldigquote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
ze is absoluut blij en Hugo en Kyara zijn voorzichtig met haar.
En sonds we Kyara hebben is dat achertlijk jaloerze gedrag van Hugo helemaal over
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, ik las het, echt geweldig![]()
Hij kan nu natuurlijk ook lekker gewoon hond zijn met een andere hond
Ach, na een paar flinke krassen in haar neus denkt ze daar uiteindelijk vast anders overquote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen wil Kyara kennismaken met de katten en er mee spelen, allen denken de katten daar anders over
En dan is Kyara ook helemaal gefocust op de katten
ja we moeten het maar laten gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, na een paar flinke krassen in haar neus denkt ze daar uiteindelijk vast anders over
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
ja we moeten het maar laten gebeuren
ik leerde het nooit... M'n armen zaten letterlijk vol met krabben en wondjes van m'n kat ;')quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd even slikken...
Thijs (zoonlief) kreeg laatst ook zijn eerste tik van een van de katten hier...zegtie: mama, doettie nou? AUW!
maar laat die hond maar eens een kanl voor zijn kop krijgen van die katten.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd even slikken...
Thijs (zoonlief) kreeg laatst ook zijn eerste tik van een van de katten hier...zegtie: mama, doettie nou? AUW!
Doe mij zo'n hondquote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
maar laat die hond maar eens een kanl voor zijn kop krijgen van die katten.
En ze heeft echt niets kwaads in de zin. Ze is zo fucking sociaal.
Ze heeft gisteren een uur naar de Chinchilla's zitten staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |