SUIKERBEEEEEEBquote:
hoi STquote:
heequote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
Koffiemod, mag ik een bakske leut?
ondankbare hondquote:Op donderdag 4 november 2010 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent heul geen koffiemod.
En dat is geen bakske leut.
dan pak ik er ook nog 1quote:
Ik ben heul geen hond!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ondankbare hond![]()
en op zeker dat dat koffie is
maar wel ondankbaarquote:
of niet danquote:
Geef Tong80 maar een hengst!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
of niet dan![]()
als ik zo vroeger tegen mijn ouderen praatte dan kreeg ik een hegst voor mijn harses waar de honden geen brood van lusten
Jaaa, maar er is geen werkquote:
ooh dan mag hetquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar er is geen werk
kon hem ook niet laten gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inkopper die ik aan zag komen
heb ik geen last vanquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
idem hierquote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
of niet dan![]()
als ik zo vroeger tegen mijn ouderen praatte dan kreeg ik een hegst voor mijn harses waar de honden geen brood van lusten
den ijzeren vuist regeerde nog in de hoogtij dagen van het fatsoenquote:
* MPG geeft suikertaartje een kop cappuccino en een glaasje water. Rustig aan wachten op werk danquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |