jongeh dat is het zelfdequote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, wel bij de blije konijntjes knutselklas.
Pezu, wat is tbbt nou?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kijk nu de nieuwste south park daarna tbbt![]()
ja soms als ik een film op tv zie en er komt reclame zet ik snel de download aan en dan is de film binnen voordat de reclame is afgelopen_!
mja ps3 aan en streamen maar en ik kijk ongestoord verder
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Ik bouwdespeelde altijd met blokken i.p.v. konijntjes
Blokken bouwenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Ik bouwde altijd blokken i.p.v. konijntjes
En dat van hen omstotenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Blokken bouwen.
Op je 4e al in halfsteensverband werken en dan de verdwaasde blikken van je medekleuters als hun huisje wel instort en het jouwe niet.
ik had je vraag niet gezienquote:
ja ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Ik bouwde altijd blokken i.p.v. konijntjes
eenden? waar?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
konijnen? waar?
* MaleDuck pakt zn luchtbuks
amateur, ik gebruikte halfsteens, verstevigd met paperclips en houtlijmquote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Blokken bouwen.
Op je 4e al in halfsteensverband werken en dan de verdwaasde blikken van je medekleuters als hun huisje wel instort en het jouwe niet.
nou weer welquote:
Beetje metselenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
amateur, ik gebruikte halfsteens, verstevigd met paperclips en houtlijm
Geeft nietquote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had je vraag niet gezien![]()
the big bang theory![]()
[..]
ja ik ook![]()
[..]
eenden? waar?
* PeZu pakt zijn .50 barret
Ik mocht geen houtlijm gebruiken van de jufquote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
amateur, ik gebruikte halfsteens, verstevigd met paperclips en houtlijm
binnensmokkelen in je broodtrommelquote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mocht geen houtlijm gebruiken van de juf.
Ook geen ducktape?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
dan blijft er niks van over joh...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
eenden? waar?
* PeZu pakt zijn .50 barret
moet je maar niet op blije konijntje schietenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan blijft er niks van over joh...
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook geen ducktape?
Haha ik zei duck
*pakt ook zijn .50 barret
Ik ben niet zo goed in mikken... dus had toch wel mis geschotenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je maar niet op blije konijntje schieten
Ik pis nooit naast de plee, zelfs op de kleuterschool nietquote:Op donderdag 4 november 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in mikken... dus had toch wel mis geschoten
dat zeg je nuquote:Op donderdag 4 november 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in mikken... dus had toch wel mis geschoten
jij begint met op konijntjes te schietenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal mij hebben... dat is niet eerlijk
Pezu schiet met scherpquote:Op donderdag 4 november 2010 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij begint met op konijntjes te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |