Nee, dat is niet zo'n lekkere omgeving nee...quote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn jah, moet morgen nm offshore. en de omgeving daar is niet echt bevoorderlijk voor zieke mensen
ik ga naar een work-fox ..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo'n lekkere omgeving nee...
Waar moet je offshore? Misschien wel naar een platform wat wij gebouwd hebben
Dat klinkt niet bekend... als je nou naar A12 of F16 of Valhall had gemoeten, dan was je voor mij op bekend terrein geweestquote:Op donderdag 4 november 2010 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga naar een work-fox ..
lekker slapen
maandag naar L4A, en tussendoor geen idee .. misschien wel naar K5ENC ...
XDquote:
Hey Duckiequote:
Ik heb net voor mezelf lekker een bakkie wiener melange gehaald... mn collega's zijn er niet dus kunnen het niet voor me halenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
[..]
Hey Duckie
Zoooo, wat een kutweer. Ben blij dat ik lekker binnen kan blijven
Oeh! Ik heb nog chocomel
Symphquote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkomers
Het waait behoorlijk hier.
Ik rij nu in een oude klote opel van de garage, en nu weet ik weer waarom ik geen opel meer heb.
Wat een dweil...
Heheh.. Ik was laatst nog bij jullie op kantoor..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt niet bekend... als je nou naar A12 of F16 of Valhall had gemoeten, dan was je voor mij op bekend terrein geweest
Volgens mij niet hoor... was je in Zwijndrecht dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heheh.. Ik was laatst nog bij jullie op kantoor..
er staat toch een enorme olifant in de lobby beneden??
papendrecht geloof ik...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... was je in Zwijndrecht dan?
Dan was je bij IV zeker? Niet bij HFG in Zwijndrecht... IV doet wel nogal wat voor ons, paar RWE projecten en een project voor ABB.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
papendrecht geloof ik...
( of is dat alleen het engineering buro?)
Ja, dat is een concurrent, maar dan is het niet zo groot zeker? Welk project ben je nu mee bezig dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
Ik geloof dat wij gebruik maken van jullie concurrent..
HSM?? in schiedam..
ik doe niet aan het ontwerpen van een platform..quote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is een concurrent, maar dan is het niet zo groot zeker? Welk project ben je nu mee bezig dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |