Barretjequote:
enferquote:
pezuquote:
Het gaatquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Barretje![]()
[..]
enfer![]()
[..]
pezu
Mooiquote:
ja ik heb ftd ook net aangeswengeld om wat films en series te kuikenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mooi
Pfff, ik heb echt nergens zin in vandaagHeb een film opgezet maar het is een kutversie kom ik achter, moet ik weer een andere gaan downloaden.
Nouja.
mja ik lig er niet meer wakke rom een dvd is hier met 4 minuten binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het was alleen een storinkje in het begin gelukkig, film is nu normaal XD
keiharde wind en regen, tis maar goed dat mijn pet niet zoals gisteren staat anders was ik verstopt onder de dekensquote:Op donderdag 4 november 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
raar weer vandaag![]()
zonnetje schijnt af en toe wat wel lekker is maar het waait dat het niet meer normaal is
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb ftd ook net aangeswengeld om wat films en series te kuiken
Bij ons ook idd, duurt echt niet zo langquote:Op donderdag 4 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik lig er niet meer wakke rom een dvd is hier met 4 minuten binnen
Nou hequote:Op donderdag 4 november 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
raar weer vandaag![]()
zonnetje schijnt af en toe wat wel lekker is maar het waait dat het niet meer normaal is
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
keiharde wind en regen, tis maar goed dat mijn pet niet zoals gisteren staat anders was ik verstopt onder de dekens
als ik dat zo hoor mag ik dus nog blij zijn dat de zon schijntquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, er zaten toch meer storingen in dus ben nu een andere aan het downloaden. Zit nu weer een andere film te kijken XD
[..]
Bij ons ook idd, duurt echt niet zo lang![]()
[..]
Nou heOh, bij mij is er vandaag geen zon
ik kijk nu de nieuwste south park daarna tbbtquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, er zaten toch meer storingen in dus ben nu een andere aan het downloaden. Zit nu weer een andere film te kijken XD
[..]
Bij ons ook idd, duurt echt niet zo lang![]()
[..]
Nou heOh, bij mij is er vandaag geen zon
jaquote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
als ik dat zo hoor mag ik dus nog blij zijn dat de zon schijnt
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
als ik dat zo hoor mag ik dus nog blij zijn dat de zon schijnt
Oeh, das ook een goeie, ga ik ff naar kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kijk nu de nieuwste south park daarna tbbt![]()
ja soms als ik een film op tv zie en er komt reclame zet ik snel de download aan en dan is de film binnen voordat de reclame is afgelopen_!
mja ps3 aan en streamen maar en ik kijk ongestoord verder
zonder domme vertaal foutenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh, das ook een goeie, ga ik ff naar kijken
tbbt?
HAHAHHAHA jaWij kijken 'm meestal ook gewoon gedownload, veel beter, zonder reclame, en vooral; zonder ondertitels
je gaat van job veranderenquote:
afpersen voor meer geldquote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat van job veranderen
Ah, lekker puzzelen wat er in de kleine ruimtes mogelijk is en dat alles zo simpel mogelijk te houden om het niet te moeilijk te maken offshore...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe niet aan het ontwerpen van een platform..
ik probeer ze operationeel te houden
Je weet wel.. 10 jaar nadat een platform in operatie genomen is , zijn alle process condities veranderd.. dus klopt er geen reet meer van de scheidingsprocessen.. dan moeten we eea weer even aanpassen.. met tijdelijke piping enzo
dat zal het wel wezenquote:
ooh ben ik hier niet in de blij konijntjes klas op de zonnebloem kleuterschool?quote:
Nee, wel bij de blije konijntjes knutselklas.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ben ik hier niet in de blij konijntjes klas op de zonnebloem kleuterschool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |