* T-Force moet helaas akkoord gaan met deze meneerquote:
Heldig! Dank uquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force moet helaas akkoord gaan met deze meneer![]()
@Mind.Illusion: Helemaal onderaan staat ergens: "De op". Alles wat in die wikilink staat moet je kopieren, dan ben je al een stuk wijzer!
quote:
En daarom wordt er op (grote) feesten dus voor 99% (kut)muziek van het eigen label gedraaid.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zal het ff kort uitleggen
-heel verhaal-
Hopelijk maakt dit verhaal het wat duidelijker![]()
Oh die is het... Builder ofzo kende ik al niet. Wel vet nummer van Headhunterz hoor in de OP!quote:
Wat een uientrack inderdaad..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef RiKe het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst Down with the hardstyle (credible mix)....
Mijn reactie was:
Ik heb eigenlijk hetzelfde. Kijk er nu al naar uit! Show moet zo werelds zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zin in een feestje! Eerst volgende op de planning is Qlimax.
Volgens FTD:quote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef RiKe het volgende:
Weet iemand wat nummer 11 op CD1 van de Thrillogy cd's is?
Ik kan er niet op komen en de track heeft de verkeerde ID....
quote:EDIT Nummer 11. (van CD1) is geen Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix) maar Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
Wat ik me dan wel afvraag, nummer 15 heeft Universe als ID, maar dat is Yellow Minutequote:
Euhhhh.....no commentquote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef Levitas het volgende:
Lol.. ID's fucked up op een originele CD? Nice!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers en Psyko Punkz platen zullen volgende week maandag uitkomen op Fusion...![]()
QFTquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Universe niet bijzonder, Bass Mechanics is veel beter
A-lusion: gaat wel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef ElDani het volgende:
en DBSTF goot War Coz I'm Hard (2010 Edit) gratis naar buiten als ze 10000 likes op Facebook krijgen..
vind hem eigenlijk best wel tofquote:
Dat zat ik mezelf net ook al te bedenken, maar ik dacht neee dat zal de platenkeuze toch vast niet beïnvloeden (DUSWELquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef mstx het volgende:
[..]
En daarom wordt er op (grote) feesten dus voor 99% (kut)muziek van het eigen label gedraaid.
Dat hele rechtengeneuzel zorgt voor eentonige muziek. Weg ermee.
Riep iemand hier iets over passie?![]()
Is ook tofquote:
Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat zat ik mezelf net ook al te bedenken, maar ik dacht neee dat zal de platenkeuze toch vast niet beïnvloeden (DUSWEL)
Voor de rest wordt ik van de onderstaande tracklist momenteel wel heel blij
01. choruz intro
02. automatic djz - mad lay number three
03. headhunterz vs. abject - scantraxx rootz
04. tatanka project - floor massacre
05. dj gius - v like venusian (dingo mix)
06. unknown analoq - m.f.g. (motherf*ckers go!)
07. headhunterz - time 2 rock (antifact remix beta 1 - intro edit)
08. dj zany - widowmaker
09. k-traxx - little red noisy thing (tb dub)
10. headhunterz - aiming 4ur brain
11. dj zany - sky high (technoboy remix)
12. the beholder & the prophet - mani-x
13. tnt masterz - b a dj without a cool brain (scope djs titanic mash-up)
14. the kgbs - infinity (technoboy ruff mix)
15. headhunterz vs. abject - end of my existence
16. overload - the anthem (zatox vs. vortex mix)
17. t4t4r0l4 - gtp insane (scope dj & abjects zanza mash-up)
[..]
Is ook tof![]()
![]()
Ja euhm...zou je niet even zeggen waar die vandaan komt...jezusquote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
Scope DJ & Abject - Radio Show 06-08-2008 toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat zat ik mezelf net ook al te bedenken, maar ik dacht neee dat zal de platenkeuze toch vast niet beïnvloeden (DUSWEL)
01. choruz intro
02. automatic djz - mad lay number three
03. headhunterz vs. abject - scantraxx rootz
04. tatanka project - floor massacre
05. dj gius - v like venusian (dingo mix)
06. unknown analoq - m.f.g. (motherf*ckers go!)
07. headhunterz - time 2 rock (antifact remix beta 1 - intro edit)
08. dj zany - widowmaker
09. k-traxx - little red noisy thing (tb dub)
10. headhunterz - aiming 4ur brain
11. dj zany - sky high (technoboy remix)
12. the beholder & the prophet - mani-x
13. tnt masterz - b a dj without a cool brain (scope djs titanic mash-up)
14. the kgbs - infinity (technoboy ruff mix)
15. headhunterz vs. abject - end of my existence
16. overload - the anthem (zatox vs. vortex mix)
17. t4t4r0l4 - gtp insane (scope dj & abjects zanza mash-up)
[..]
Is ook tof![]()
![]()
oei, nu weet ik niet meer op welk feestje A-lusion gedraaid heeftquote:Op woensdag 3 november 2010 19:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde net in de auto..
That's the way I like it!!!
het lijkt er wel op jahquote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ach verrekquote:Op woensdag 3 november 2010 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja euhm...zou je niet even zeggen waar die vandaan komt...jezus
Wééét ie gewoon effequote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scope DJ & Abject - Radio Show 06-08-2008 toch?
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Scope DJ & Abject @ Radio Show van 2008 ergens
Héééft ie gewoon effe opgezocht op LSDBquote:
En ik maar denken dat jij een live-set database in je hoofd hebtquote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Héééft ie gewoon effe opgezocht op LSDB
nee sorry, dan moet ik je toch echt teleurstellenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een live-set database in je hoofd hebt
Trekken we die mooi ff binnenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scope DJ & Abject - Radio Show 06-08-2008 toch?
Blijft heerlijk ja!!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik even melden dat Crump gewoon een dijkennummer is?![]()
Ik ben echt heerlijk aan het stuiteren door mijn kamer![]()
![]()
Ja die line-ups van Hardbass zijn altijd baas. Maar op de een of andere manier vind ik dat hele concept van DJ-Teams niet uit de verf komen. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het is het gewoon net niet. Op het affiche ziet het er super geil uit als je 4 DJ's ziet staan die samen ongeveer dezelfde stijl hebben. Maar in de praktijk valt het meestal toch tegen. Bij de Feestfabriek vond ik het ook niet altijd uit de verf komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb trouwens vandaag definitief besloten dat ik naar HARDBASS ga, de line-up kan gewoon niet fout gaan.
Is lil johnquote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand wat het originele nummer is waar "Stop! It's the motherfucking remix." vandaan komt?
Ik heb hem dankzij het Help! Ik zoek topic. Toch bedankt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is lil john
Loudness is uitverkocht trouwens.
Jah dat magquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik even melden dat Crump gewoon een dijkennummer is?![]()
Klopt, was gewoon bagger bij de feestfabriek. Behalve de donkeys met Deepack. Wat een gruwelijke set. Gewoon van oud naar nieuw zoals het feest bedoeld wasquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja die line-ups van Hardbass zijn altijd baas. Maar op de een of andere manier vind ik dat hele concept van DJ-Teams niet uit de verf komen. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het is het gewoon net niet. Op het affiche ziet het er super geil uit als je 4 DJ's ziet staan die samen ongeveer dezelfde stijl hebben. Maar in de praktijk valt het meestal toch tegen. Bij de Feestfabriek vond ik het ook niet altijd uit de verf komen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:40 schreef viz het volgende:
Ook erg relaxte mix va Josh & Wesz bij the Magic Show!! Brooklyn Bounce Born To Bounce (Josh & Wesz Remix) & Josh & Wesz Bezoekuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Bass Mechanics een geweldig nummer!
Net in m'n auto gehoord en ja hoor....die volume knop ging goed rechtsom
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Team Yellow wel grappig?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef eQuaL het volgende:
Team Yellow was wel grappig, alleen paste Brennan Heart daar totaal niet bij... (Tatanka, Pavo, Frontliner en dan een Brennan Heart sing-along-set erachteraan?)
Als PP Crump gaan draaien op Qlimax is mijn avond al bijna gemaakt (en als Wildstylez dan nog even opent met Missin', zit het helemaal goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Blijft heerlijk ja!!![]()
Psyko Punkz draaide deze afgelopen zaterdag gewoon in hun set hier, waarvoor hulde
Crypsis is tegenwoordig ook "Live" hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk dat ze team green voor team red hadden moeten zetten en dan gewoon Crypsis de liveset geven(hoewel hij nooit livesets doet ofwel?
)
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).quote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
En als je live goed gebruikt kun je het zo vet maken, veel samples, veel edits, veel overige toeters en bellen,
maar zany is de laatste tijd toch bezig met een of ander mix-apparaatje (traktor dinges ofzo..) Hoe zat dat ook weer (gevalletje klok en klepel hierzo..)quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).
Maargoed, de kwaliteit van het mixen gaat al jaren achteruit.De enige hardstyle DJ die nog wel eens wat samples er doorheen gooit en veel met de knopjes speelt is Zany.
Phases kopie ja.:Y Die in mijn ogen veel lekkerder loopt dan deze melodielijn van J&W.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meh, beetje phases kopie voor mijn gevoel![]()
YeahBouncy.
Beter dan Biological insanityIk vind hem wel aardig
![]()
Zoals je idd zelf al aangeeft hebben de meeste dj's al moeite genoeg met 2 CDJ's, dus 3 of 4 dan zitten hun broekjes vol.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).
Qlubtempo was ook goed, maar de rest viel tegen. En bij Hardbass vallen er ook altijd wel een paar teams tegen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klopt, was gewoon bagger bij de feestfabriek. Behalve de donkeys met Deepack. Wat een gruwelijke set. Gewoon van oud naar nieuw zoals het feest bedoeld was
Sommige liveacts voegen wel iets toe en zitten goed in elkaar (NC @ Emporium 2008, HHZ @ Hardbass 2009, en ik vond die set van Frontliner @ Defqon 2010 ook wel goed in elkaar zitten)quote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maar dat hele "Live" gebeuren mogen ze van mij af schaffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nutteloos
Ja er zijn er idd natuurlijk wel meer die goed kunnen mixen. JDX bijv. en Scope DJ (als een van de weinige "nieuwe" DJ's).quote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vind dat je Isaac ook niet uit mag sluiten als mixmeister in de hardstyle en Pavo wellicht. Het zijn iig de mensen die al lang meedraaien in de hardstyle (of zelfs daarvoor al) die eventueel een gooi zouden kunnen doen naar die titel.
Helemaal mee eens. Een goed voorbeeld is Vince, die staat gewoon stil en concentreert zich op het mixen, wat hij als de beste kan.quote:Ik heb liever iemand die heerlijk plaatjes aan elkaar draait met iets minder interactie met het publiek (lees: uitbundig feestvieren, wapperen met je armen etc) dan iemand die maar staat te springen en te zwaaien en niet verder komt dan intro outro etc). HEt beste is uiteraard een combinatie van heerlijkm ixen en losgaan
Los gaan achter de draaitafels != los gaan met het publiek, wat ZEKER wel een toegevoegde waarde heeft aan de kwaliteit van een setquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja er zijn er idd natuurlijk wel meer die goed kunnen mixen. JDX bijv. en Scope DJ (als een van de weinige "nieuwe" DJ's).
[..]
Helemaal mee eens. Een goed voorbeeld is Vince, die staat gewoon stil en concentreert zich op het mixen, wat hij als de beste kan.Helaas vinden veel mensen tegenwoordig dat "helemaal los gaan achter de draaitafels" gelijk staat aan "kwaliteit".
Maar niet als het mixwerk niet gelijkwaardig is aan het losgaan...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Los gaan achter de draaitafels != los gaan met het publiek, wat ZEKER wel een toegevoegde waarde heeft aan de kwaliteit van een set
Heerlijk nummertjequote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Oef wat een lekker nummer, wel oud
van de andere kant..iemand die de zaal opzweept, creeert meer sfeer in de zaal..dat is ook positief. En dan kan het mixwerk niet denderend zijn..het gros van het gepeupel in de zaal hoort dat toch niet in tegenstelling tot de fok!-elite.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar niet als het mixwerk niet gelijkwaardig is aan het losgaan...
Het mixwerk moet in principe er al voor zorgen dat het losgaat, de dj kan meehelpen door ook leuk mee te doen, maar het lijkt tegenwoordig een sport wie het gekst kan doen achter de draaitafels, en het mixwerk is niet meer van belang.
Losgaan+ puik mixwerk =
Losgaan + stanaard mixwerk =![]()
Niet losgaan + puik mixwerk =![]()
Niet losgaan + slecht mixwerk =
Voor het opzwepen heb je een MC.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef de_huig het volgende:
van de andere kant..iemand die de zaal opzweept, creeert meer sfeer in de zaal..dat is ook positief. En dan kan het mixwerk niet denderend zijn..het gros van het gepeupel in de zaal hoort dat toch niet in tegenstelling tot de fok!-elite.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Naast t feit... WTF ik mis gewoon 3 pagina's door drukke dag...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het opzwepen heb je een MC.
En het gros van het gepeupel bij een groot evenement als Qlimax kan de DJ niet eens zien (zelf kijk ik er niet eens naar eigenlijk), alleen de mensen die binnen een straal van 20 meter van de DJ booth staan. Maw laat de DJ zich maar met zijn hoofdtaak bezig houden: mixen.
ben ik het niet helemaal mee eens..natuurlijk heeft een mc als taak om het publiek op te zwepen..maar als een mc teveel door een set heen brult is het ook niet goed. dan kun je beter een dj hebben die door zn dansjes en bewegingen en weet ik het wat de zaal ook opzweept..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het opzwepen heb je een MC.
En het gros van het gepeupel bij een groot evenement als Qlimax kan de DJ niet eens zien (zelf kijk ik er niet eens naar eigenlijk), alleen de mensen die binnen een straal van 20 meter van de DJ booth staan. Maw laat de DJ zich maar met zijn hoofdtaak bezig houden: mixen.
Volgens mij zijn AVIO live de DJ en de MC, zo fanatiek zijn de gasten. Geeft wel een boost voor de zaal als ze lekker mee doen vind ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Naast t feit... WTF ik mis gewoon 3 pagina's door drukke dag...
QFT ... Tuurlijk moet n dj niet doodstil staan en zich afsluiten voor zn publiek, maar opzwepen en publiek bewerken heb je n MC's voor (bij voorkeur a la MC Da Syndrome) Laat een Dj dat maar door zn mixwerk en platenkeuze doen.
Dit is PRECIES de stijl waar ik van hou!quote:
Avio live heeft helemaal geen mcquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn AVIO live de DJ en de MC, zo fanatiek zijn de gasten. Geeft wel een boost voor de zaal als ze lekker mee doen vind ik.
Zaterdag bij Thrillogy ging de MC bij de Hardcore lekker hakken
hij bedoelt dat AVIO live zo vol energie zit, dat beide heren zowel de DJ als de MC spelenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Avio live heeft helemaal geen mc
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij bedoelt dat AVIO live zo vol energie zit, dat beide heren zowel de DJ als de MC spelendus plaatjes draaien, strak mixen; maar ook het publiek opzwepen...
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Zag maart 2010 staan maar deze 3 vind ik ook lekker
Ben er niet weg van...De intro's zijn wel vet thoughquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik doe ook even lekker mee met YouTube filmpje dumpeng![]()
![]()
Is ook van 1 van de gasten van The R3belsquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Italian Hardstyle... Klinkt als The R3bels
Misschien....quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Zaterdag even lekker losgaan bij XXlerator.. Morgen laatste tentamen dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Nog meer FOK!ers die naar de Matrixx gaan?
Jup, hierzo!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Zaterdag even lekker losgaan bij XXlerator.. Morgen laatste tentamen dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Nog meer FOK!ers die naar de Matrixx gaan?
hou op man net ingestroomd zekerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Zag maart 2010 staan maar deze 3 vind ik ook lekker
Bedankt Shazem
nee denk het niet geen zin om eerst 1,5 uur terug te lopen naar centraal station en daarna nog 45 min wachten voor de eerste trein terug naar arnhemquote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Waarom is dit nummer zo erg ? Te happy ? Perfect tijdens een zomer festival. Kwam er achter via shazem en de liveset van wildstylez @ decibel.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:22 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
hou op man net ingestroomd zeker![]()
ik kan dat nummer echt niet meer aanhoren![]()
![]()
Whoohooquote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is ook van 1 van de gasten van The R3bels
Reset demo is klaar![]()
![]()
![]()
dus na 2005 geen feesten meer bezocht en juni dit jaar weer opgepakt? dan snap ik het wel dat je het nummer niet kende en wel een lekker nummer vindquote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Waarom is dit nummer zo erg ? Te happy ? Perfect tijdens een zomer festival. Kwam er achter via shazem en de liveset van wildstylez @ decibel.
Net in gestroomd ? Uhhhh nee, 2003/2005 veel feesten bezocht en vanaf dit jaar juni veel festivals.
Hoe vinden jullie dan THE space we created - headhuntersz noisecontrollers
Over het algemeen houdt de Fok! elite meer van dit soort nummers:quote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vinden jullie dan THE space we created - headhuntersz noisecontrollers
Born To Bounce lijkt inderdaad erg veel op Phasesquote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meh, beetje phases kopie voor mijn gevoel![]()
YeahBouncy.
Beter dan Biological insanityIk vind hem wel aardig
![]()
you're serious?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
vind All About een beetje te softquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik doe ook even lekker mee met YouTube filmpje dumpeng![]()
![]()
Nieuwe Italian Hardstyle... Klinkt als The R3bels
Ja ben er een tijdje uitgeweest. Ga zaterdag naar een feest van crazyland, alice in wonderland. Schijnt een soort erotisch dance feest te zijn. Hoop dat er een beetje lekker wordt gedraaid maar ben bang van niet. Kan deze line up lekker draaienquote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
dus na 2005 geen feesten meer bezocht en juni dit jaar weer opgepakt? dan snap ik het wel dat je het nummer niet kende en wel een lekker nummer vind![]()
maar dat nummer is kapot gedraaid!
op elke feest(je) waar ik dit jaar en vorig jaar ben geweest en dat zijn er aardig wat werd hij wel 1 a 2 keer gedraaid
en denk dat er aardig wat mensen hier wel mee eens zijn, maar dat wilt nog niet zeggen dat het een slecht nummer is
Ik ken alleen Darkraver, Korsakoff en Pavo (Jean is dat de bekende Dj Jean want dan ken ik em ook wel). Darkraver maakt er altijd een feestje van, Korsakoff is main hardcore wat ik persoonlijk verschrikkelijk vind en Pavo is altijd goed geloof ikquote:Op donderdag 4 november 2010 18:37 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja ben er een tijdje uitgeweest. Ga zaterdag naar een feest van crazyland, alice in wonderland. Schijnt een soort erotisch dance feest te zijn. Hoop dat er een beetje lekker wordt gedraaid maar ben bang van niet. Kan deze line up lekker draaien
2Old Skool Gangsters Vs Hardstyle
Darkraver
Jean
Korsakoff
Pavo
Rob & MC Joe
Lost in Dreams is in elk geval een toppertjequote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef stoeltafel het volgende:
Merk dat een beetje vrolijke Hardstyle niet wordt gewaardeerd of mijn smaak is slecht. Jullie vinden de volgende nummers zekers ook niet leuk.
Lost in dreams - Mike nrg
No one excluded - zatox
À new dimension - zatox
Vind de nummers echt vet, komt ook deels omdat ik ze nog niet zovaak gehoord hebt.
ieder zijn eigen smaakquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef stoeltafel het volgende:
Merk dat een beetje vrolijke Hardstyle niet wordt gewaardeerd of mijn smaak is slecht. Jullie vinden de volgende nummers zekers ook niet leuk.
No one excluded - zatox
À new dimension - zatox
Vind de nummers echt vet, komt ook deels omdat ik ze nog niet zovaak gehoord hebt.
FOK!-elitequote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef eQuaL het volgende:
Over het algemeen houdt de Fok! elite meer van dit soort nummers:
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/413099/1/1/50/danceparty-thrillogy-2010.html
Amenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
FOK!-elite... doch waar
![]()
Laat ff duidelijk zijn dat men zich niet hoeft te schamen voor zijn/haar voorkeuren want uiteindelijk delen we allen dezelfde passie
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt de Fok! Tifosi Extrema! meer van dit soort nummers:
Zekers, weet jij nog wat platen die op mijn platen lijken. Heb morgen weer een lange trein reis:(quote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen smaak![]()
het is wel zo dat mensen steeds meer van het rauwe gaan houden
zelf hou ik ook van lekker beuken maar heb ook zeker zwak voor lekkere melodieën wat ik me hele leven al heb gehad
Het heet wel hardstyle, harde kicks met stijlvolle melodieën daar hou ik vanquote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
zelf hou ik ook van lekker beuken maar heb ook zeker zwak voor lekkere melodieën wat ik me hele leven al heb gehad
Leuke early setjesquote:
allemaal vet hoor, maar lekker vrolijk ala househeads is ook vetquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef stoeltafel het volgende:
No one excluded - zatox
À new dimension - zatox
Was niet echt vragen meer delen maar het waren oude platen dus zal het niet meer zo snel doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Lost in Dreams is in elk geval een toppertje
Maar ik snap het doel niet echt van random trackjes plaatsen om te vragen wat wij ervan vinden?
Daar hou ik ook van! Vind het ook zo relax dat je tegenwoordig veel breaks hebt en daarna gaat iedereen weer los, mooi om te zien.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het heet wel hardstyle, harde kicks met stijlvolle melodieën daar hou ik vanHet lijkt of sommige producers dat zijn vergeten... Tuurlijk hoeft het niet altijd langzame hardcore (zoals Crypsis) te zijn maar als ik dance wil horen zet ik TMF wel op.
Als er iemand is die mooie melodiën/breaks kan combineren met hard gebeuk is het Alphaverb wel (en in duo met zijn beukmaat heet het AVIO)quote:Op donderdag 4 november 2010 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Daar hou ik ook van! Vind het ook zo relax dat je tegenwoordig veel breaks hebt en daarna gaat iedereen weer los, mooi om te zien.
Maar merk dat Wildstylez, Pysko Punkz en Zatox van harde kicks en stijlvolle melodieën houden.
Weet jij nog meer namen?
TMF is niet meer!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het heet wel hardstyle, harde kicks met stijlvolle melodieën daar hou ik vanHet lijkt of sommige producers dat zijn vergeten... Tuurlijk hoeft het niet altijd langzame hardcore (zoals Crypsis) te zijn maar als ik dance wil horen zet ik TMF wel op.
[..]
Leuke early setjes
Is het heus? Hebben ze eindelijk door dat het niet werkt? Begon de laatste tijd ook op MTV te lijken.. Savonds alleen maar gelul enzovoorts.quote:
MTV?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is het heus? Hebben ze eindelijk door dat het niet werkt? Begon de laatste tijd ook op MTV te lijken.. Savonds alleen maar gelul enzovoorts.
Ja primaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:39 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
wie ?
ja gaat wel lekker hoor met jou?
Grappig..Hoeveel Hardstyle videoclips zijn er nou? Een paar van Showtek, 1 van Blutinium Boy en wat oude Sensation Black anthems..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef Levitas het volgende:
Mental Theo is een beetje bezig om een vervanger voor TMF op te zetten krijg ik het idee. "Een zender zonder vriendjes politiek omtrent wat er gedraaid mag worden en de kijker beslist ! Dus wel vette hardstyle en underground RnB !"
Hardstyle wordt dan waarschijnlijk wel populairder, maar ik denk dat er dan ook een hoop TMF-volk op de feestjes afkomt..
Wat vinden jullie ervan?
Bronnen:
http://twitter.com/#!/Mentaltheo/status/29651223050
http://twitter.com/#!/Mentaltheo/status/29651365134
Aangezien we hier toch in 2 topics over praten...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:06 schreef haakon het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/
die lopen er alquote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef haakon het volgende:
Zou jammer zijn dat er nog meer van die popie-jopie-kijk-mij-dan-opgepompt-zijn-mannetjes op de feestjes gaan komen.. maar dat zien we dan wel
MT heeft het ook over "vette" hardstyle, m.a.w. DBSTF, Headhunterz en noem maar op, what else is newquote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef ElDani het volgende:
En als het daarop komt, so what? Laat de bom maar ploffen zou ik zeggen. Over een paar jaartjes hoor je niemand er meer over.
Dat dusquote:
Net zoals Rawstyle niet bestaat.quote:
Huh? Ik ken alleen die remix van vortex en die is al behoorlijk vetquote:Used & Abused - Explode (The Machine Remix)
Jah die staat volgens mij ook op youtube... zocht naar filmpie voor hier, maar vond ook alleen de vortex rmx... maar ik heb hier toch echt op mijn computer de gekochte versie staan van The Machine Remix... ff kijken of er verschil tussen zit...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Net zoals Rawstyle niet bestaat.
[..]
Huh? Ik ken alleen die remix van vortex en die is al behoorlijk vet.
Of in t kort.. OhOhCherso-Figurantenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef haakon het volgende:
Zou jammer zijn dat er nog meer van die popie-jopie-kijk-mij-dan-opgepompt-zijn-mannetjes op de feestjes gaan komen.. maar dat zien we dan wel
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
TT doet me trouwens denken aan de NLS04-Best of 2007 Yearmix
Ja dat is echt een vreemde zaak..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:30 schreef eQuaL het volgende:
Aangezien we hier toch in 2 topics over praten...
Vraag me eigenlijk af wat ze met JDX hebben gedaan, hij is zelfs uit de animatie weggehaald
Mja blij is misschien niet de meest accurate omschrijving... Melodieus? Nou ja.. goed.. zoiets iig..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:17 schreef Levitas het volgende:
Zatox - Poltergeist is niet zo heel blij imo:
"Sing to me sound of the darkness
Farewell to heaven my friend"
PMquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah die staat volgens mij ook op youtube... zocht naar filmpie voor hier, maar vond ook alleen de vortex rmx... maar ik heb hier toch echt op mijn computer de gekochte versie staan van The Machine Remix... ff kijken of er verschil tussen zit...
Edit.. Jah dus... Machine Remix is beter
Samen spacen, samen delen..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij betaalt ervoor en jij wil hem gratis hebben?
Lees:quote:Op donderdag 4 november 2010 20:32 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
die lopen er al
wat er nu rond loopt is al niet meer normaal![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef haakon het volgende:
Zou jammer zijn dat er nog meer van die
Erg lekkere release inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moet zeggen dat HC022 (Kevin Kaos - Get Down) erg lekker isAlle 4 de tracks.
`quote:
Volgens mij is het alleen in de hardstyle-fora contreien zo dat mensen meer van hard gaan houden. Want je moet die-hard raw-stylers eens horen piepen als er een melodisch nummer uitkomt: Commercieel! De dood van hardstyle! Hardstyle gaat mainstream!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
Volgende keer je underscores weghalenquote:
quote:
Is een release, was misschien makkelijk voor luie mensenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Volgende keer je underscores weghalen
Oh nee hoor, dat zeker nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij betaalt ervoor en jij wil hem gratis hebben?
maat gefeliquote:
* NLS04 is aanwezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef haakon het volgende:
Oke, wie gaan er morgen nu allemaal naar XXLerator ?
Ja, jij wordt opgehaald door ripper toch ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
* NLS04 is aanwezig
Het wordt nog wel een teringgedoe met treinen op de terugreis nu ik niet meer in Nijmegen woon maargoed zown belachelijk lekkere line up kunnen we niet laten schieten
Thanks, vertel ook even meteen hier op het forum wie je op die track heeft gewezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef NLS04 het volgende:
Verjaardagstrack van de dag: Zentiments - The last cry ( Test mix)
quote:
Hij is nog niet released, alleen op de cd van Thrillogy toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Is een release, was misschien makkelijk voor luie mensen
Ja zit ook op de HAN!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Was het wel van plan, maar toch van af gezien (ligt aan mij niet aan XX) Zit jij ook op de HAN?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Heeft iemand een naam (of een link) bij de Aliens remix van Noisecontrollers in Noisecontrollers @ Emporium '08? Kan 'm nergens vinden, of ik ben gewoon zo scheel.Mijn PM-inbox staat open.
Hij stond op 1gabbaquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij is nog niet released, alleen op de cd van Thrillogy toch?
Is er ergens al een HQ preview van Musical Analysis te vinden? Kan echt niet wachten tot ik deze op Loudness kan voelen
Zei ie dat niet in dat filmpje dat ie er live staat en er veel fout kan gaan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef ElDani het volgende:
Interviewtje met Brennan Heart..
Hij draait sinds Q-Base met Traktor.. Maar zou ie live gaan? Denk het niet.
Heb ik dat, of duiken al die dj's tegenwoordig met elkaar de studio in?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:03 schreef Levitas het volgende:
Na Zany, gaat nu ook Ran-D met Zatox de studio in!
http://twitter.com/#!/djrandofficial/status/579333508833280
Dat klinkt echt heel verkeerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb ik dat, of duiken al die dj's tegenwoordig met elkaar de studio in?
Ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geloof zeker dat het stemmen van invloed is geweest, als je naar deze lijn kijkt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Krulliewullie op 05-11-2010 20:32:00 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ik denk het niet... Line ups voor dit soort grote feesten liggen vaak al wel ruim een half jaar van te voren vast.... Als het niet langer is...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:06 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik ben geloof zeker dat het stemmen van invloed is geweest, als je naar deze lijn kijkt. Toch best aardige denk ik, om een avondje mee in te vullen!!Als je tenminste op de juiste momenten kan switchen (dus niet alle popiejopies en leukerds samen draaien in de verschillende zalen)
Ja dat is inderdaad ook weer zo, maar ik vond wel dat de line-up representeerd wat (volgens mij) het gros van het hardstylevolk wil zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Line ups voor dit soort grote feesten liggen vaak al wel ruim een half jaar van te voren vast.... Als het niet langer is...
Het gros van de mensen die naar zulk soort grote feesten gaan heeft er volgens mij geen enig idee van dat ze uberhaupt konden stemmen op hun favoriete artiestenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook weer zo, maar ik vond wel dat de line-up representeerd wat (volgens mij) het gros van het hardstylevolk wil zien
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik weet
De line-up van Reverze is er!Je spoiler mist een stukje! Staat ook een hoop Tek in sportpaleis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geloof zeker dat het stemmen van invloed is geweest, als je naar deze lijn kijkt.Mixes onder de naam Khadber
Hard fm heeft nooit echte radioshows toch? en draaien alleen maar dingen uit 2008. Fear fm pakt het wat grootser aan allemaal. Is er al een streaming link bekend of wordt het niet zo'n knallend begin? (zo komt het wel over)quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:16 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is het verschil tussen fear en hard fm
Exclusiviteits gebeuren met Q-Dance & Dance-Tunesquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoezo kan je niet terug M.I?
Oh ja dat krijg je met zo'n bedrijven. U bent niet verplicht te antwoorden maar krijg je er ook doekoe's voor dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Exclusiviteits gebeuren met Q-Dance & Dance-Tunes
Sinds 1 maand idd. zie hier onderquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik realiseerde me dus ook niet dat The Magic Show ook van Q-dance is .. tenminste meende zoiets te horen in zo'n jingle
The Magic Show is niet van Q-Dance en ook niet van Dance-Tunes, maar nog gewoon van ons. Wel wordt t gebroadcast op beide stations....quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik realiseerde me dus ook niet dat The Magic Show ook van Q-dance is .. tenminste meende zoiets te horen in zo'n jingle
Krijg er niet voor betaald, maar hopelijk vloeien er wel toffe dingen uit voortquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oh ja dat krijg je met zo'n bedrijven. U bent niet verplicht te antwoorden maar krijg je er ook doekoe's voor dan?
Bij mij wel...quote:
1 van mijn favoriete platen allertijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:43 schreef T-Force het volgende:
and the bottomline is...WHO WANTS THIS MOTHERFUCKER!!!!
Hahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
1 van mijn favoriete platen allertijdenzeer ondergewaardeerd in mijn ogen! dat is de echte patsboem in je gezicht hardstyle zoals het altijd hoort te zijn
x2quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaO+ !
Tenminste geen kutjingels en andere geluiden erdoor nu. Half uur terug ofzo was dat wel zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef T_Killer het volgende:
Fuck wat lopen ze lekker te knallen bij FearFM!!!
Linkje? Ik ben een Joshua Hiroshy fan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe plaatjes van Joshua Hiroshy zijn ook prima te doen trouwens
Stuur wel via PMquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben een Joshua Hiroshy fan.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben een Joshua Hiroshy fan.
Ook dank.quote:
Idd, maar de interviews doen nu wel extra pijn aan je oren nu het in dit kolenboeren-engels wordt gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Tenminste geen kutjingels en andere geluiden erdoor nu. Half uur terug ofzo was dat wel zo.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:05 schreef T_Killer het volgende:
Harm, ga erheen en zeg ze hoe het moet!
Kan dan echt niemand mijn vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Heeft iemand een naam (of een link) bij de Aliens remix van Noisecontrollers in Noisecontrollers @ Emporium '08? Kan 'm nergens vinden, of ik ben gewoon zo scheel.Mijn PM-inbox staat open.
Dat is gewoon een edit voor die liveact, dus nooit uitgebracht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan dan echt niemand mijn vraag beantwoorden?
Tot vanavondquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Ken alleen (nog) maar
maar is idd een heerlijk feestplaatje
[..]
had net iets gehoord van 'riding a bike' .. was idd tenenkrommend erg
![]()
Of was dat ergens anders voor (Q-radio ofzo) dat ze een tijd terug een sollicitatie-ronde deden voor nieuwe presentatoren die dus ook de Engelse taal moesten beheren?
anyways ..., ik ben er van tussen ... XX'res tot vanaaf![]()
en Chemical it is
die kan ik gewoon elke dag wel horen, daar wordt je zo vrolijk van elke keerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Koepert het volgende:
En nog blijer ook wel zoals
Maar t moet vooral n tropische en zomerse sfeer uitdragen.. Blije kermis-melodieen is niks, maar strand en zee wel.. Biertje-in-de-hand-zon-op-je-bol-hardstyle
hahahahaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.twitvid.com/YBW1J
Guus Meeuwis - Het Is Een Nacht (HHZ WS & NC Remix)
Ik moest wel een beetje lachen...
weliswaar een dag te laatquote:
mwoah, vind hem een beetje 'slapjes'...quote:
ben ik ook niet echt kapot vanquote:
climax doet me denken aan een stukje uit Eiffel 65 - Cosa Restera.quote:
XXLquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
Vanavond HouseQlassics, Yeey![]()
Jullie allen veel plezier met wat je vanavond gaat doen
HFquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef stoeltafel het volgende:
Vanavond crazylandErotisch dancefeest
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan er zo geen YT van vinden, maar...
Hikona - Tango (Joshua Hiroshy Mix)
Dat denk je maar, wie zegt dat ik hier het achterste van mijn tong laat zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
HahahaIk had verwacht dat jij er als enige op zou reageren, ik ken je door een door Bartman
Hoewel ik m niet helemaal snapte was ie best leuk! Ik gun je een herkansing...quote:
Vooruit dan maar, aangezien er niets meer staat kan ik het wel zeggen (zonder van Rip op m'n donder te krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoewel ik m niet helemaal snapte was ie best leuk! Ik gun je een herkansing...
x2.quote:
Veel plezier!quote:
quote:
Nogmaals, ben erg benieuwd of Zatox 'don't let it go' draait.quote:
Ben 1 keer in de studio geweest daar met Freqz een keer, wie ben jij en wat doe jij bij Fear ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef StM het volgende:
Zo ik ben net thuis uit de Fear.FM studio. We hebben trouwens gepiekt op ruim 1750 luisteraars en wss zelfs meerDe webserver heeft meer dan 2 miljoen verzoeken te verwerken gekregen waarvan 88000 in de eerste 2 minuten. Al met al was het een zeer geslaagde dag ondanks dat we zeker nog wel problemen met onze systemen zijn tegen gekomen.
Ik ben 1 van de mensen op de achtergrond die nooit in beeld komt, nooit in de studio komt maar zonder wie er geen Fear.FM zou zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben 1 keer in de studio geweest daar met Freqz een keer, wie ben jij en wat doe jij bij Fear ?
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de mensen op de achtergrond die nooit in beeld komt, nooit in de studio komt maar zonder wie er geen Fear.FM zou zijnIk doe oa een groot deel van de techniek en het nieuwe radioplatform is volledig door mij ontworpen. Het is nog niet foutloos maar 90% ervan heeft in 1x gewerkt
zo enorm vetquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Alphaverb - Realization Of A Dream![]()
Aight, wel jammer. Bedankt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat is gewoon een edit voor die liveact, dus nooit uitgebracht.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de mensen op de achtergrond die nooit in beeld komt, nooit in de studio komt maar zonder wie er geen Fear.FM zou zijnIk doe oa een groot deel van de techniek en het nieuwe radioplatform is volledig door mij ontworpen. Het is nog niet foutloos maar 90% ervan heeft in 1x gewerkt
Ik vind die juist wel grappig...quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:46 schreef Beach het volgende:
StM haal volgende keer die vervelende Hans Teeuwen en New Kids geluiden eruit
Gvd wat een feestquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb het gevoel dat Alles op Loudness vet gaat worden
En hoe !quote:Op zondag 7 november 2010 14:57 schreef sveno1990 het volgende:
en hebben mensen zich nog vermaakt op XX ?
Ik vind de tracks eigenlijk wel meevallenquote:Op zondag 7 november 2010 04:27 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb nog nooit een HS cd gekocht... maar deze ga ik echt halen!
De identiteit van Fear.FM!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik vind die juist wel grappig...
Houdt het informeel
Moet zeggen, die "QDance jingles" ( if you hear..you must be deaf, the magic show... etc etc..) vind ik ook vervelender dan die New Kids/Hans Teeuwen teksten ed..alleen soms worden die er elke 20sec door geflikkerd, dan gaan ze ermee kutten, en dat is wel stervensirritant..quote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef StM het volgende:
[..]
De identiteit van Fear.FM!Nah die gaat echt niet weg. En vergeet niet, ik doe niks aan de radio zelf
Mij hoor je niet in de uitzending. Nog erger, ik heb nog nooit van mn leven een mengpaneel aangeraakt
Mensen vinden het trouwens ook vervelend dat als er een nieuw nr is, wij er jingles doorheen gooien. Maar dat is puur tegen het rippen en daarom mogen wij die nr's uitzenden voordat ze te koop zijn
Ben je er bij de volgende weer bij? http://partyflock.nl/party/188591:XXlerator.htmlquote:
Ik heb maar een poging gewaagdquote:Schrijf een gedicht voor Zwarte Piet en maak kan op gratis XXlerator kaarten
Ook dit jaar houdt Matrixx weer een gedichten actie. Schrijf een mooi gedicht over met name Piet en Xxlerator en mail dit voor 15 november naar info@matrixx.nl. De 10 beste gedichten ontvangen 2 kaarten voor XXlerator.Wie stout is de roe! De winnende gedichten worden geplaatst op de Matrixx-site.
quote:Op zondag 7 november 2010 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben je er bij de volgende weer bij? http://partyflock.nl/party/188591:XXlerator.html
[..]
Ik heb maar een poging gewaagd![]()
Veel bass en melodieuze klanken
Hardstyle is niet alleen voor blanken
Zelfs Zwarte Piet komt een stampje plaatsen
En de Sint zal met zijn kaken gaan schaatsen
The Matrixx presenteert wederom een XXlerator
Met aangename beats zo luid als een straalmotor
Heel Nijmegen zal moeite krijgen met slapen die nacht
Maar mensen, hardstyle + Matrixx, wat had je dan verwacht?
De timetable is nog niet geheel bekend
Maar het wordt zeker knallen dat weekend
Zo zijn er een aantal grote namen aanwezig
Zij houden je de hele avond wel bezig
Deepack zorgt voor alle voetjes van de vloer
Terwijl Da Syndrome je vermaakt met slap geouwehoer
Met achter de draaitafels lokale held Devon K
Kan je voorlopig nog even niet naar de plee
Hardstyle van de Psyko Punkz, of hardcore van Nosferatu
Het maakt niet uit, van beide word je nooit moe
De Krusaders, Wildstylez en Frontliner van Scantraxx
Wat moet ik er over zeggen, beter dan seks... dit was een kleine leugen om bestwil
Al met al wordt dit een avond die je niet snel vergeet
Na zo'n hele nacht losgaan heb je de conditie van een atleet
We willen dat je rondstuitert als een kangoeroe
Maar pas op: wie slikt krijgt de roe
Erg leuk!quote:Op zondag 7 november 2010 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben je er bij de volgende weer bij? http://partyflock.nl/party/188591:XXlerator.html
[..]
Ik heb maar een poging gewaagd![]()
Veel bass en melodieuze klanken
Hardstyle is niet alleen voor blanken
Zelfs Zwarte Piet komt een stampje plaatsen
En de Sint zal met zijn kaken gaan schaatsen
The Matrixx presenteert wederom een XXlerator
Met aangename beats zo luid als een straalmotor
Heel Nijmegen zal moeite krijgen met slapen die nacht
Maar mensen, hardstyle + Matrixx, wat had je dan verwacht?
De timetable is nog niet geheel bekend
Maar het wordt zeker knallen dat weekend
Zo zijn er een aantal grote namen aanwezig
Zij houden je de hele avond wel bezig
Deepack zorgt voor alle voetjes van de vloer
Terwijl Da Syndrome je vermaakt met slap geouwehoer
Met achter de draaitafels lokale held Devon K
Kan je voorlopig nog even niet naar de plee
Hardstyle van de Psyko Punkz, of hardcore van Nosferatu
Het maakt niet uit, van beide word je nooit moe
De Krusaders, Wildstylez en Frontliner van Scantraxx
Wat moet ik er over zeggen, beter dan seks... dit was een kleine leugen om bestwil
Al met al wordt dit een avond die je niet snel vergeet
Na zo'n hele nacht losgaan heb je de conditie van een atleet
We willen dat je rondstuitert als een kangoeroe
Maar pas op: wie slikt krijgt de roe
nog een beetje goed te passe?quote:
Hier ookquote:Op zondag 7 november 2010 18:13 schreef de_huig het volgende:
nog een beetje goed te passe?![]()
ik heb me ook uitstekend vermaakt moet ik zeggen
quote:
Klinkt goed ! In december is er weer een mooi feestje alleen zit altijd met vervoerquote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hier ookMisschien wel beste avond ooit voor mij in de matrixx. Wat een heerlijke gezellige en goede sfeer en vooral wat een fijne platen
Geen moment rust gehad en genoten van begin tot eind. Props voor alle fokkers die ook represent waren btw.. was weer ongekend lachen
quote:Op zondag 7 november 2010 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
Ik heb maar een poging gewaagd
Nee denk het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de dag ervoor al dit feestje:
http://partyflock.nl/party/187824:Quake_Dance_2010.htmlThe Outside Agency
Zeker goed te passe!quote:Op zondag 7 november 2010 18:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
nog een beetje goed te passe?![]()
ik heb me ook uitstekend vermaakt moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |