* T-Force moet helaas akkoord gaan met deze meneerquote:
Heldig! Dank uquote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force moet helaas akkoord gaan met deze meneer![]()
@Mind.Illusion: Helemaal onderaan staat ergens: "De op". Alles wat in die wikilink staat moet je kopieren, dan ben je al een stuk wijzer!
quote:
En daarom wordt er op (grote) feesten dus voor 99% (kut)muziek van het eigen label gedraaid.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zal het ff kort uitleggen
-heel verhaal-
Hopelijk maakt dit verhaal het wat duidelijker![]()
Oh die is het... Builder ofzo kende ik al niet. Wel vet nummer van Headhunterz hoor in de OP!quote:
Wat een uientrack inderdaad..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef RiKe het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst Down with the hardstyle (credible mix)....
Mijn reactie was:
Ik heb eigenlijk hetzelfde. Kijk er nu al naar uit! Show moet zo werelds zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zin in een feestje! Eerst volgende op de planning is Qlimax.
Volgens FTD:quote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef RiKe het volgende:
Weet iemand wat nummer 11 op CD1 van de Thrillogy cd's is?
Ik kan er niet op komen en de track heeft de verkeerde ID....
quote:EDIT Nummer 11. (van CD1) is geen Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix) maar Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
Wat ik me dan wel afvraag, nummer 15 heeft Universe als ID, maar dat is Yellow Minutequote:
Euhhhh.....no commentquote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef Levitas het volgende:
Lol.. ID's fucked up op een originele CD? Nice!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers en Psyko Punkz platen zullen volgende week maandag uitkomen op Fusion...![]()
QFTquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Universe niet bijzonder, Bass Mechanics is veel beter
A-lusion: gaat wel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef ElDani het volgende:
en DBSTF goot War Coz I'm Hard (2010 Edit) gratis naar buiten als ze 10000 likes op Facebook krijgen..
vind hem eigenlijk best wel tofquote:
Dat zat ik mezelf net ook al te bedenken, maar ik dacht neee dat zal de platenkeuze toch vast niet beïnvloeden (DUSWELquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef mstx het volgende:
[..]
En daarom wordt er op (grote) feesten dus voor 99% (kut)muziek van het eigen label gedraaid.
Dat hele rechtengeneuzel zorgt voor eentonige muziek. Weg ermee.
Riep iemand hier iets over passie?![]()
Is ook tofquote:
Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat zat ik mezelf net ook al te bedenken, maar ik dacht neee dat zal de platenkeuze toch vast niet beïnvloeden (DUSWEL)
Voor de rest wordt ik van de onderstaande tracklist momenteel wel heel blij
01. choruz intro
02. automatic djz - mad lay number three
03. headhunterz vs. abject - scantraxx rootz
04. tatanka project - floor massacre
05. dj gius - v like venusian (dingo mix)
06. unknown analoq - m.f.g. (motherf*ckers go!)
07. headhunterz - time 2 rock (antifact remix beta 1 - intro edit)
08. dj zany - widowmaker
09. k-traxx - little red noisy thing (tb dub)
10. headhunterz - aiming 4ur brain
11. dj zany - sky high (technoboy remix)
12. the beholder & the prophet - mani-x
13. tnt masterz - b a dj without a cool brain (scope djs titanic mash-up)
14. the kgbs - infinity (technoboy ruff mix)
15. headhunterz vs. abject - end of my existence
16. overload - the anthem (zatox vs. vortex mix)
17. t4t4r0l4 - gtp insane (scope dj & abjects zanza mash-up)
[..]
Is ook tof![]()
![]()
Ja euhm...zou je niet even zeggen waar die vandaan komt...jezusquote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
Scope DJ & Abject - Radio Show 06-08-2008 toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat zat ik mezelf net ook al te bedenken, maar ik dacht neee dat zal de platenkeuze toch vast niet beïnvloeden (DUSWEL)
01. choruz intro
02. automatic djz - mad lay number three
03. headhunterz vs. abject - scantraxx rootz
04. tatanka project - floor massacre
05. dj gius - v like venusian (dingo mix)
06. unknown analoq - m.f.g. (motherf*ckers go!)
07. headhunterz - time 2 rock (antifact remix beta 1 - intro edit)
08. dj zany - widowmaker
09. k-traxx - little red noisy thing (tb dub)
10. headhunterz - aiming 4ur brain
11. dj zany - sky high (technoboy remix)
12. the beholder & the prophet - mani-x
13. tnt masterz - b a dj without a cool brain (scope djs titanic mash-up)
14. the kgbs - infinity (technoboy ruff mix)
15. headhunterz vs. abject - end of my existence
16. overload - the anthem (zatox vs. vortex mix)
17. t4t4r0l4 - gtp insane (scope dj & abjects zanza mash-up)
[..]
Is ook tof![]()
![]()
oei, nu weet ik niet meer op welk feestje A-lusion gedraaid heeftquote:Op woensdag 3 november 2010 19:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde net in de auto..
That's the way I like it!!!
het lijkt er wel op jahquote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ach verrekquote:Op woensdag 3 november 2010 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja euhm...zou je niet even zeggen waar die vandaan komt...jezus
Wééét ie gewoon effequote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scope DJ & Abject - Radio Show 06-08-2008 toch?
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:24 schreef Krulliewullie het volgende:
Scope DJ & Abject @ Radio Show van 2008 ergens
Héééft ie gewoon effe opgezocht op LSDBquote:
En ik maar denken dat jij een live-set database in je hoofd hebtquote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Héééft ie gewoon effe opgezocht op LSDB
nee sorry, dan moet ik je toch echt teleurstellenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een live-set database in je hoofd hebt
Trekken we die mooi ff binnenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scope DJ & Abject - Radio Show 06-08-2008 toch?
Blijft heerlijk ja!!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik even melden dat Crump gewoon een dijkennummer is?![]()
Ik ben echt heerlijk aan het stuiteren door mijn kamer![]()
![]()
Ja die line-ups van Hardbass zijn altijd baas. Maar op de een of andere manier vind ik dat hele concept van DJ-Teams niet uit de verf komen. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het is het gewoon net niet. Op het affiche ziet het er super geil uit als je 4 DJ's ziet staan die samen ongeveer dezelfde stijl hebben. Maar in de praktijk valt het meestal toch tegen. Bij de Feestfabriek vond ik het ook niet altijd uit de verf komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb trouwens vandaag definitief besloten dat ik naar HARDBASS ga, de line-up kan gewoon niet fout gaan.
Is lil johnquote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand wat het originele nummer is waar "Stop! It's the motherfucking remix." vandaan komt?
Ik heb hem dankzij het Help! Ik zoek topic. Toch bedankt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is lil john
Loudness is uitverkocht trouwens.
Jah dat magquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik even melden dat Crump gewoon een dijkennummer is?![]()
Klopt, was gewoon bagger bij de feestfabriek. Behalve de donkeys met Deepack. Wat een gruwelijke set. Gewoon van oud naar nieuw zoals het feest bedoeld wasquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja die line-ups van Hardbass zijn altijd baas. Maar op de een of andere manier vind ik dat hele concept van DJ-Teams niet uit de verf komen. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het is het gewoon net niet. Op het affiche ziet het er super geil uit als je 4 DJ's ziet staan die samen ongeveer dezelfde stijl hebben. Maar in de praktijk valt het meestal toch tegen. Bij de Feestfabriek vond ik het ook niet altijd uit de verf komen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:40 schreef viz het volgende:
Ook erg relaxte mix va Josh & Wesz bij the Magic Show!! Brooklyn Bounce Born To Bounce (Josh & Wesz Remix) & Josh & Wesz Bezoekuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Bass Mechanics een geweldig nummer!
Net in m'n auto gehoord en ja hoor....die volume knop ging goed rechtsom
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Team Yellow wel grappig?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef eQuaL het volgende:
Team Yellow was wel grappig, alleen paste Brennan Heart daar totaal niet bij... (Tatanka, Pavo, Frontliner en dan een Brennan Heart sing-along-set erachteraan?)
Als PP Crump gaan draaien op Qlimax is mijn avond al bijna gemaakt (en als Wildstylez dan nog even opent met Missin', zit het helemaal goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Blijft heerlijk ja!!![]()
Psyko Punkz draaide deze afgelopen zaterdag gewoon in hun set hier, waarvoor hulde
Crypsis is tegenwoordig ook "Live" hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk dat ze team green voor team red hadden moeten zetten en dan gewoon Crypsis de liveset geven(hoewel hij nooit livesets doet ofwel?
)
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).quote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
En als je live goed gebruikt kun je het zo vet maken, veel samples, veel edits, veel overige toeters en bellen,
maar zany is de laatste tijd toch bezig met een of ander mix-apparaatje (traktor dinges ofzo..) Hoe zat dat ook weer (gevalletje klok en klepel hierzo..)quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).
Maargoed, de kwaliteit van het mixen gaat al jaren achteruit.De enige hardstyle DJ die nog wel eens wat samples er doorheen gooit en veel met de knopjes speelt is Zany.
Phases kopie ja.:Y Die in mijn ogen veel lekkerder loopt dan deze melodielijn van J&W.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meh, beetje phases kopie voor mijn gevoel![]()
YeahBouncy.
Beter dan Biological insanityIk vind hem wel aardig
![]()
Zoals je idd zelf al aangeeft hebben de meeste dj's al moeite genoeg met 2 CDJ's, dus 3 of 4 dan zitten hun broekjes vol.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).
Qlubtempo was ook goed, maar de rest viel tegen. En bij Hardbass vallen er ook altijd wel een paar teams tegen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klopt, was gewoon bagger bij de feestfabriek. Behalve de donkeys met Deepack. Wat een gruwelijke set. Gewoon van oud naar nieuw zoals het feest bedoeld was
Sommige liveacts voegen wel iets toe en zitten goed in elkaar (NC @ Emporium 2008, HHZ @ Hardbass 2009, en ik vond die set van Frontliner @ Defqon 2010 ook wel goed in elkaar zitten)quote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maar dat hele "Live" gebeuren mogen ze van mij af schaffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nutteloos
Ja er zijn er idd natuurlijk wel meer die goed kunnen mixen. JDX bijv. en Scope DJ (als een van de weinige "nieuwe" DJ's).quote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vind dat je Isaac ook niet uit mag sluiten als mixmeister in de hardstyle en Pavo wellicht. Het zijn iig de mensen die al lang meedraaien in de hardstyle (of zelfs daarvoor al) die eventueel een gooi zouden kunnen doen naar die titel.
Helemaal mee eens. Een goed voorbeeld is Vince, die staat gewoon stil en concentreert zich op het mixen, wat hij als de beste kan.quote:Ik heb liever iemand die heerlijk plaatjes aan elkaar draait met iets minder interactie met het publiek (lees: uitbundig feestvieren, wapperen met je armen etc) dan iemand die maar staat te springen en te zwaaien en niet verder komt dan intro outro etc). HEt beste is uiteraard een combinatie van heerlijkm ixen en losgaan
Los gaan achter de draaitafels != los gaan met het publiek, wat ZEKER wel een toegevoegde waarde heeft aan de kwaliteit van een setquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja er zijn er idd natuurlijk wel meer die goed kunnen mixen. JDX bijv. en Scope DJ (als een van de weinige "nieuwe" DJ's).
[..]
Helemaal mee eens. Een goed voorbeeld is Vince, die staat gewoon stil en concentreert zich op het mixen, wat hij als de beste kan.Helaas vinden veel mensen tegenwoordig dat "helemaal los gaan achter de draaitafels" gelijk staat aan "kwaliteit".
Maar niet als het mixwerk niet gelijkwaardig is aan het losgaan...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Los gaan achter de draaitafels != los gaan met het publiek, wat ZEKER wel een toegevoegde waarde heeft aan de kwaliteit van een set
Heerlijk nummertjequote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Oef wat een lekker nummer, wel oud
van de andere kant..iemand die de zaal opzweept, creeert meer sfeer in de zaal..dat is ook positief. En dan kan het mixwerk niet denderend zijn..het gros van het gepeupel in de zaal hoort dat toch niet in tegenstelling tot de fok!-elite.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar niet als het mixwerk niet gelijkwaardig is aan het losgaan...
Het mixwerk moet in principe er al voor zorgen dat het losgaat, de dj kan meehelpen door ook leuk mee te doen, maar het lijkt tegenwoordig een sport wie het gekst kan doen achter de draaitafels, en het mixwerk is niet meer van belang.
Losgaan+ puik mixwerk =
Losgaan + stanaard mixwerk =![]()
Niet losgaan + puik mixwerk =![]()
Niet losgaan + slecht mixwerk =
Voor het opzwepen heb je een MC.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef de_huig het volgende:
van de andere kant..iemand die de zaal opzweept, creeert meer sfeer in de zaal..dat is ook positief. En dan kan het mixwerk niet denderend zijn..het gros van het gepeupel in de zaal hoort dat toch niet in tegenstelling tot de fok!-elite.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Oef wat een lekker nummer, wel oud
Naast t feit... WTF ik mis gewoon 3 pagina's door drukke dag...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het opzwepen heb je een MC.
En het gros van het gepeupel bij een groot evenement als Qlimax kan de DJ niet eens zien (zelf kijk ik er niet eens naar eigenlijk), alleen de mensen die binnen een straal van 20 meter van de DJ booth staan. Maw laat de DJ zich maar met zijn hoofdtaak bezig houden: mixen.
ben ik het niet helemaal mee eens..natuurlijk heeft een mc als taak om het publiek op te zwepen..maar als een mc teveel door een set heen brult is het ook niet goed. dan kun je beter een dj hebben die door zn dansjes en bewegingen en weet ik het wat de zaal ook opzweept..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het opzwepen heb je een MC.
En het gros van het gepeupel bij een groot evenement als Qlimax kan de DJ niet eens zien (zelf kijk ik er niet eens naar eigenlijk), alleen de mensen die binnen een straal van 20 meter van de DJ booth staan. Maw laat de DJ zich maar met zijn hoofdtaak bezig houden: mixen.
Volgens mij zijn AVIO live de DJ en de MC, zo fanatiek zijn de gasten. Geeft wel een boost voor de zaal als ze lekker mee doen vind ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Naast t feit... WTF ik mis gewoon 3 pagina's door drukke dag...
QFT ... Tuurlijk moet n dj niet doodstil staan en zich afsluiten voor zn publiek, maar opzwepen en publiek bewerken heb je n MC's voor (bij voorkeur a la MC Da Syndrome) Laat een Dj dat maar door zn mixwerk en platenkeuze doen.
Dit is PRECIES de stijl waar ik van hou!quote:
Avio live heeft helemaal geen mcquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn AVIO live de DJ en de MC, zo fanatiek zijn de gasten. Geeft wel een boost voor de zaal als ze lekker mee doen vind ik.
Zaterdag bij Thrillogy ging de MC bij de Hardcore lekker hakken
hij bedoelt dat AVIO live zo vol energie zit, dat beide heren zowel de DJ als de MC spelenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Avio live heeft helemaal geen mc
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij bedoelt dat AVIO live zo vol energie zit, dat beide heren zowel de DJ als de MC spelendus plaatjes draaien, strak mixen; maar ook het publiek opzwepen...
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Zag maart 2010 staan maar deze 3 vind ik ook lekker
Ben er niet weg van...De intro's zijn wel vet thoughquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik doe ook even lekker mee met YouTube filmpje dumpeng![]()
![]()
Is ook van 1 van de gasten van The R3belsquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Italian Hardstyle... Klinkt als The R3bels
Misschien....quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Zaterdag even lekker losgaan bij XXlerator.. Morgen laatste tentamen dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Nog meer FOK!ers die naar de Matrixx gaan?
Jup, hierzo!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Zaterdag even lekker losgaan bij XXlerator.. Morgen laatste tentamen dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Nog meer FOK!ers die naar de Matrixx gaan?
hou op man net ingestroomd zekerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Zag maart 2010 staan maar deze 3 vind ik ook lekker
Bedankt Shazem
nee denk het niet geen zin om eerst 1,5 uur terug te lopen naar centraal station en daarna nog 45 min wachten voor de eerste trein terug naar arnhemquote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Waarom is dit nummer zo erg ? Te happy ? Perfect tijdens een zomer festival. Kwam er achter via shazem en de liveset van wildstylez @ decibel.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:22 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
hou op man net ingestroomd zeker![]()
ik kan dat nummer echt niet meer aanhoren![]()
![]()
Whoohooquote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is ook van 1 van de gasten van The R3bels
Reset demo is klaar![]()
![]()
![]()
dus na 2005 geen feesten meer bezocht en juni dit jaar weer opgepakt? dan snap ik het wel dat je het nummer niet kende en wel een lekker nummer vindquote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Waarom is dit nummer zo erg ? Te happy ? Perfect tijdens een zomer festival. Kwam er achter via shazem en de liveset van wildstylez @ decibel.
Net in gestroomd ? Uhhhh nee, 2003/2005 veel feesten bezocht en vanaf dit jaar juni veel festivals.
Hoe vinden jullie dan THE space we created - headhuntersz noisecontrollers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |