Linkje? Ik ben een Joshua Hiroshy fan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe plaatjes van Joshua Hiroshy zijn ook prima te doen trouwens
Stuur wel via PMquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben een Joshua Hiroshy fan.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben een Joshua Hiroshy fan.
Ook dank.quote:
Idd, maar de interviews doen nu wel extra pijn aan je oren nu het in dit kolenboeren-engels wordt gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Tenminste geen kutjingels en andere geluiden erdoor nu. Half uur terug ofzo was dat wel zo.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:05 schreef T_Killer het volgende:
Harm, ga erheen en zeg ze hoe het moet!
Kan dan echt niemand mijn vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Heeft iemand een naam (of een link) bij de Aliens remix van Noisecontrollers in Noisecontrollers @ Emporium '08? Kan 'm nergens vinden, of ik ben gewoon zo scheel.Mijn PM-inbox staat open.
Dat is gewoon een edit voor die liveact, dus nooit uitgebracht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan dan echt niemand mijn vraag beantwoorden?
Tot vanavondquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Ken alleen (nog) maar
maar is idd een heerlijk feestplaatje
[..]
had net iets gehoord van 'riding a bike' .. was idd tenenkrommend erg
![]()
Of was dat ergens anders voor (Q-radio ofzo) dat ze een tijd terug een sollicitatie-ronde deden voor nieuwe presentatoren die dus ook de Engelse taal moesten beheren?
anyways ..., ik ben er van tussen ... XX'res tot vanaaf![]()
en Chemical it is
die kan ik gewoon elke dag wel horen, daar wordt je zo vrolijk van elke keerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Koepert het volgende:
En nog blijer ook wel zoals
Maar t moet vooral n tropische en zomerse sfeer uitdragen.. Blije kermis-melodieen is niks, maar strand en zee wel.. Biertje-in-de-hand-zon-op-je-bol-hardstyle
hahahahaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.twitvid.com/YBW1J
Guus Meeuwis - Het Is Een Nacht (HHZ WS & NC Remix)
Ik moest wel een beetje lachen...
weliswaar een dag te laatquote:
mwoah, vind hem een beetje 'slapjes'...quote:
ben ik ook niet echt kapot vanquote:
climax doet me denken aan een stukje uit Eiffel 65 - Cosa Restera.quote:
XXLquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef Krulliewullie het volgende:
Vanavond HouseQlassics, Yeey![]()
Jullie allen veel plezier met wat je vanavond gaat doen
HFquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef stoeltafel het volgende:
Vanavond crazylandErotisch dancefeest
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan er zo geen YT van vinden, maar...
Hikona - Tango (Joshua Hiroshy Mix)
Dat denk je maar, wie zegt dat ik hier het achterste van mijn tong laat zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
HahahaIk had verwacht dat jij er als enige op zou reageren, ik ken je door een door Bartman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |