abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88125082
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

Vaste bezoekers:

Runaway
23, wo-afgestudeerd (international business-organisatie-richting). Wil het liefst bij een ngo werken maar daar zijn de eisen vaak nog hoger . Vanaf dec. op de bank.
Zoek iets in de richting van organisatie(advies?)/coördineren/hr/multitasken en bezig zijn met mensen
In NL maar buitenland is ook zeer zeker een optie.

piepkuiken21
sinds 20 mei officieel werkloos, tussendoor wat korte projecten gehad maar ga toch liever voor een fulltime baan.
wat ik zoek is werk met lampen en speakers (evenement en theater), bijna 20 gesprekken verder maar heb weinig ervaring 1 jaar op de arbeidsmarkt en daarvoor 2 jaar stage bij m'n MBO diploma.
Verhuizen geen probleem, woon nu regio Amsterdam/gooi.

The-Hives
werkeloos sinds 4 januari. Werkgever wilde contract wel verlengen (2 weken ervoor er over gesproken) maar we kwamen niet uit de voorwaarden. Dus zat onverwachts 2 weken later zonder baan.

HBO economische studie geschoold, maar zoek werk in detailhandel als (assistent) filiaalmanager. 5 jaar werkervaring. Zoek werk in de kop van Noord-Holland

Tiez10
Vanaf september 2009 afgestudeerd (Eigentijdse Geschiedenis van de Politieke Cultuur @ Rijksuniversiteit Groningen).
Sindsdien zoekende in drie richtingen: 1. Beleidsmedewerker bij gemeente, provincie of rijk (voornamelijk
traineeships); 2. (Web)redactiewerk; 3. DIV-/archiefwerk. De eerste twee hebben wel mijn voorkeur. Mag door
heel Nederland zijn. Verder ben ik dus een echte starter met alleen stage-ervaring (als journalist bij het
Dagblad van het Noorden) en vrijwilligerswerk (webmaster/-redactie van de site van m'n sportvereniging en
tegenwoordig redacteur -en soms regie- bij de Groninger stadsradio OOG).

Makkie88
Vanaf Mei 2010 klaar met opleiding MBO ICT beheer Niveau 4, wilt graag aan de slag in de ICT. Maar is lastig te vinden aangezien er overal om certificaten en ervaring gevraagd wordt.

Blossom86
23 jaar, mbo diploma SPW op zak, bezig met deeltijd HBO richting juridisch (laatste jaar).
Heb nog werk (overheid, mbo+ functie, juridisch administratief), maar zoek al sinds februari naar iets anders vanwege geplande verhuizing naar het zuiden des lands.
Zoek iets juridisch/administratiefs.

Sanchos
22, Mbo-afgestudeerd (Allround DTP'er)
Ik zoek nog steeds een baan als DTP'er, maar kan echt niks vinden, en ik ben al tig keer afgewezen.
Ik ben 3 jaar verkoper/adviseur geweest bij een natuursteenhandel. daar deed ik ook voor afwijkende soorten de inkoop. Dus mocht iemand nog een inkoper/verkoper/vertegenwoordiger nodig hebben met 3 jaar ervaring, let me know.

Piles
23, HBO Bedrijfseconomie afgestudeerd
Op zoek naar iets in de bedrijfsprocessen en/of administratie op HBO-niveau. Moet helaas weg vanwege aflopend contract.

Vorige delen zijn:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,

De OP vind je hier.
pi_88125108
Mijn laatste post:

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef Miendientje het volgende:
De vorige keer dat ik werk zocht en niets bij mijn opleiding kon vinden ben ik ook bij een callcenter terecht gekomen. Eerst klantenservice van Menzis en een paar maanden later (eerste was kort project rond de jaarwisseling) zat ik bij Essent in opleiding maar toen vond ik ineens een baan die wel bij mijn opleiding paste. Ik ben dus midden in de training weg gegaan. Wat ik trouwens wel relaxt aan callcenter werk vond, was dat ik maar iets van 24 of 28 uur per week werkte, dan had ik tenminste nog tijd om verder te zoeken en te solliciteren. Gelukkig heb ik niet zulke hoge vaste lasten.
pi_88141908
Een vraag die me geschikt lijkt voor dit topic: als een vacature opgesteld is in het Engels, moet je dan ook standaard een sollicitatiebrief in het Engels opstellen, zelfs als de naam van de contactpersoon die genoemd wordt in de advertentie duidelijk Nederlands is?
pi_88142698
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:13 schreef lyolyrc het volgende:
Een vraag die me geschikt lijkt voor dit topic: als een vacature opgesteld is in het Engels, moet je dan ook standaard een sollicitatiebrief in het Engels opstellen, zelfs als de naam van de contactpersoon die genoemd wordt in de advertentie duidelijk Nederlands is?
Zou 't in het Engels doen. Die kerel naar wie je schrijft zal niet de enige lezer zijn :).
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:59:49 #5
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88144766
Maandag de tweede ronde bij een ICT detacheerder. Hoop dat ik door dat gesprek kom, ik ga graag weer aan de slag. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:01:12 #6
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88144806
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:13 schreef lyolyrc het volgende:
En met een beetje pech is het ook nodig je curriculum vitae in het Engels op te stellen inclusief de regels die gelden voor een CV in die taal.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_88145938
Zo, Linkedin profiel eens grondig aangepakt :)
dag
pi_88164515
Recent afgestudeerden (<2 jaar) die op zoek zijn naar een goedbetaalde sales functie met goede benefits e.d. in een grote multinational in Dublin mogen zich altijd bij mij melden. ;-)
pi_88167751
Tip voor alle werklozen:

Ga het callcenter in! Ik weet niet waar jullie wonen, maar hier in Friesland en Groningen stikt het van de callcentervacatures (zowel verkoop als klantenservice). Doe dat een tijdje, als de markt weer aantrekt solliciteer je weer verder :)
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:41:02 #10
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88173303
Bizar om te zien dat sommigen hier nog steeds geen werk hebben, toen ik zo'n 7 maanden geleden ook werkloos was.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88176812
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zou 't in het Engels doen. Die kerel naar wie je schrijft zal niet de enige lezer zijn :).
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef Detroit het volgende:

[..]

En met een beetje pech is het ook nodig je curriculum vitae in het Engels op te stellen inclusief de regels die gelden voor een CV in die taal.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zoek op dit moment werk in Nederland, waarvan het in een geval gaat om een werkomgeving waar ik kom te werken met mensen van verschillende nationaliteiten (als ik aangenomen word uiteraard :) ). Voor de zekerheid stuur ik het dan toch maar in het Engels. Baat het niet, dan schaadt het niet. :)
pi_88177231
TVT, grappig dat ik dit topic per toeval zie aangezien ik vandaag heb besloten dat ik naar een andere werkgever (parttime, ben student) op zoek wil.
pi_88178198
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 04:50 schreef sirfugy het volgende:
Recent afgestudeerden (<2 jaar) die op zoek zijn naar een goedbetaalde sales functie met goede benefits e.d. in een grote multinational in Dublin mogen zich altijd bij mij melden. ;-)
Oracle zeker?
pi_88178210
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:41 schreef Peter het volgende:
Zo, Linkedin profiel eens grondig aangepakt :)
Laatst ook gedaan en een aantal positieve reacties op mogen ontvangen :)
pi_88178729
quote:
3s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Laatst ook gedaan en een aantal positieve reacties op mogen ontvangen :)
Ik hoop dat het me wat meer gaat helpen jah :Y
dag
pi_88178777
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik hoop dat het me wat meer gaat helpen jah :Y
Wat voor soort werk zoek je?
pi_88178837
Het einde van mijn afstuderen komt ook langzaam in zicht, wil me eerst eens goed oriënteren wat ik echt wil gaan doen. Dat is al lastig genoeg.
pi_88178898
quote:
3s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het einde van mijn afstuderen komt ook langzaam in zicht, wil me eerst eens goed oriënteren wat ik echt wil gaan doen. Dat is al lastig genoeg.
Zit ik nu ook mee ja, heb nu een hele leuk afwisselende functie, maar geen idee hoe ik die ergens anders weer kan vinden :')
pi_88178970
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:45 schreef Piles het volgende:

[..]

Zit ik nu ook mee ja, heb nu een hele leuk afwisselende functie, maar geen idee hoe ik die ergens anders weer kan vinden :')
Een tijd terug was mijn voornemen om bij het bedrijf waar ik nu afstudeer aan de slag te gaan. Er zijn daar voor mij wel mogelijkheden, maar ik heb mijn twijfels of de functie voldoende perspectief zal bieden. Komende tijd ga ik daar nog eens concreet over praten.

Daarnaast heb ik her en der al een aantal aanbiedingen (waarvan één concrete). Dat moet ook nog allemaal serieus bekeken gaan worden.

Vervolgens moet ik ook nog eens bedenken hoeveel ik wil gaan verdienen etc. Persoonlijk vind ik het vrij lastig om een goed prijskaartje op mezelf te plakken.
pi_88180951
Morgen een tweede gesprek :) ben benieuwd!
pi_88183222
quote:
5s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat voor soort werk zoek je?
Overheid, projectmanagement, participatieprojecten, verandermanagement, redactiewerk is ook prima, kwaliteitscontrole/coaching in klantcommunicatie, beleidsfuncties...
Ik ben bijna klaar met Bestuurskunde richting auditing en consultancy, maar heb altijd als bijbanen bij service-afdelingen gewerkt...
dag
pi_88183370
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef Peter het volgende:

[..]

Overheid, projectmanagement, participatieprojecten, verandermanagement, redactiewerk is ook prima, kwaliteitscontrole/coaching in klantcommunicatie, beleidsfuncties...
Ik ben bijna klaar met Bestuurskunde richting auditing en consultancy, maar heb altijd als bijbanen bij service-afdelingen gewerkt...
Ah, een concurrent :P Tenminste, onze interesse ligt dicht bij elkaar :P
pi_88184551
Ach, in Den Haag is werk zat, al vragen ze vaak een beginner met 5 jaar ervaring en kennis van de systemen en alle wetgeving die ze raakt :')
dag
  maandag 1 november 2010 @ 16:25:40 #24
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_88213240
Inmiddels heb ik een 2e afwijzing te pakken máár vanmorgen was er ook een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in Oss dat toch wel positief verliep mijns inziens. Het is wel voor een tijdelijke betrekking maar ook in m'n vakgebied. Uitkomst van het sollicitatiegesprek krijg ik later deze werkweek te horen.
It ain't no joke if you don't pay that note!
pi_88215011
Morgen mag ik beginnen O+

Succes kiwi met je tweede gesprek en alle anderen die aan 't solliciteren zijn!! :*
Ja doei.
pi_88215933
Succes morgen motorbloempje!

Ik merk trouwens dat je cv op nationalevacaturebank.nl zetten ook wel zin heeft. Ik heb hem er sinds vrijdag op staan en is sinds dien 28 keer op gevraagd, 1 keer een bericht gehad van een functie waar ik niet voor opgeleid ben maar wel ergens gerelateerd is en 1 keer opgebeld voor een functie waar ik niet in gestresseerd ben. Dat is meer dan ik verwacht had.

Verder wordt ik door een uzb nog bij 3 functies voorgesteld, ik ben benieuwd.
pi_88216958
Gesprek ging niet door plotseling :{ volgende week een nieuwe afspraak.

Succes morgen motorbloempje!
pi_88222072
Ik heb besloten om, na een jaar proberen, het maar eens over een andere boeg te gooien en in een andere sector mijn heil te zoeken. Het bankwezen bevalt me wel, hopelijk is daar een (starters)functie te vinden :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_88248585
daar ben ik weer.. helaas nog steeds werkloos maar:

ik kan als (parttime) ZZP'er aan de slag bij een bedrijf (dit is geregeld door m'n pa) en ga me nu dus maar even gooien op het hoe en wat hier over... iemand anders hier ervaring mee?

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 02-11-2010 15:13:01 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:50:11 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_88260326
Stiekem ook maar een post hier. Na m'n marketing & communicatie (IBS, MBO) te hebben gehaald ben ik begonnen met de opleiding voor verpleegkundige. Helaas is dit lichamelijk toch te zwaar..
Dus, dan maar iets verder kijken en ook hier meespieken! :)
  woensdag 3 november 2010 @ 14:17:58 #31
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88286484
*yay*, vandaag terugkoppeling gehad n.a.v. het tweede gesprek dat ik maandag had: ze willen me een aanbieding doen! Daar ben ik reuze blij mee, ik heb beide gesprekken als prettig ervaren en zie mezelf graag bij deze club (detachering) werken.

Enige wat naadje is, is dat het contract pas ingaat als er een opdracht is (die is er nu nog niet vanwege mijn beperktere praktijkkennis).
Dit kan ertoe leiden dat ik nog een of twee maanden op een opdracht moet wachten, maar net zo goed langer. Daar moet ik nog eens goed over nadenken.
pi_88290211
Even een copy/paste actie vanuit mijn mailbox.
Onderstaand stuk komt uit een mailing van Careerbuilder.

Ik heb een bloedhekel aan Twitter / Facebook. Ik heb dan wel een (opgedrongen) LinkedIn account die ik het liefst zo snel mogelijk weer verwijder. Ik vind het gewoon slecht dat men de gewone werkzoekende forcreerd om gebruik te moeten maken van dit soort nep-social-sites.
Als je dus géén dingen over jezelf wil uiten, dan maak je dus in de toekomst géén kans meer om werk te vinden. Want dat is waar ze naar toe willen. :{

Ik huiver voor de telefoontjes/mails die werkzoekenden krijg straks. "Wij hebben géén foto's en berichten kunnen vinden over hoe dronken je afgelopen weekend was. Je bent daarom afgewezen voor deze vacature." -O-

quote:
Social Media is hot. CareerBuilder begrijpt dit en is natuurlijk aanwezig op Facebook. Nu al 3 miljoen Facebook gebruikers in Nederland! Sluit je aan als vriend bij CareerBuilder.nl op Facebook. Automatisch ontvang je dan alle relevante updates die je zullen helpen om je carriere maximaal uit te bouwen.

Solliciteren zonder Facebook, Twitter of LinkedIn account?

In vergelijking met Amerikaanse recruiters lopen we in Europa echt nog achter. Hier worstelen we nog volop met problemen als de privacy van kandidaten. In de VS is dat geen issue meer. Amerikaanse recruiters negeren kandidaten daar gewoon als ze niet te vinden zijn op netwerksites als Facebook, Twitter en LinkedIn. Aldus The New York Times.

De komst van netwerksites heeft het traditionele solliciteren flink door elkaar geschud. Recruiters weten kandidaten steeds minder te vinden als deze niet actief zijn via eerdergenoemde netwerksites. Een CV opstellen en vacatures zoeken via jobsites is in de VS niet langer voldoende: Amerikanen moeten opnieuw leren hoe ze moeten solliciteren. Nederlanders ook?
Opvallend is dat niet alleen oudere kandidaten, maar ook studenten massaal trachten te weten te komen hoe ze op de beste manier,online, naar een job kunnen netwerken. Ook het fenomeen van 'personal branding' speelt hierbij een belangrijke rol: "wie zichzelf op een consequente manier online weet te presenteren en te promoten, zonder daarbij als zelfvoldaan over te komen, maakt de beste kans op de job."

Social media heeft dus meerdere kanten. Gebruik het selectief en het helpt je snel verder te komen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 3 november 2010 @ 18:34:15 #33
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_88296020
Inderdaad een slechte ontwikkeling. Sociale media als LinkedIn, Facebook en Twitter zullen voor veel mensen ongetwijfeld een toevoegende waarde hebben, maar het moet niet min of meer opgedrongen worden. Ikzelf presenteer en promoot mezelf bij voorkeur gewoon via sollicitatiebrieven/mails en tijdens sollicitatiegesprekken.
pi_88296217
Vandaag wederom uitgenodigd voor een tweede gesprek! :)
pi_88299130
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Detroit het volgende:
*yay*, vandaag terugkoppeling gehad n.a.v. het tweede gesprek dat ik maandag had: ze willen me een aanbieding doen! Daar ben ik reuze blij mee, ik heb beide gesprekken als prettig ervaren en zie mezelf graag bij deze club (detachering) werken.

Enige wat naadje is, is dat het contract pas ingaat als er een opdracht is (die is er nu nog niet vanwege mijn beperktere praktijkkennis).
Dit kan ertoe leiden dat ik nog een of twee maanden op een opdracht moet wachten, maar net zo goed langer. Daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Een IT-detacheerder met projectcontracten. Mijn gevoel zegt me dat je bij P. hebt gesolliciteerd. ;) Mijn ervaring is simpel: leuke organisatie, administratief redelijk goed geregeld. Contract + salaris in eerste instantie zwaar waardeloos! Zelfs na een tijdje krijg je minimale verhoging. Heb je al een aanbod qua salaris gehad?

Ikzelf ben onlangs geswitched (direct bij bedrijf in dienst) en dit levert me zowaar een loonsverhoging van 70% op! Dat zegt in dit geval meer over de betreffende detacheerder, dan mijn nieuwe werkgever. Toch altijd beter om wel te werken en zo je CV te vullen met leuke opdrachtgevers dan thuis te zitten.

(mocht ik er helemaal naast zitten qua werkgever, negeer dit verhaal dan :P )
pi_88299650
Is er hier trouwens nog iemand de in Assen wil werken? Ik wordt steeds gebeld voor een functie bij een ministerie maar ik wil er niet heen omdat ik of dichter bij huis wil werken of een functie zoek die bij mijn opleiding aansluit. Uurloon iets van ¤12/13 /uur Voor verdere gegevens, stuur maar een pm.
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 20:00:09 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88299689
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef Miendientje het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand de in Assen wil werken? Ik wordt steeds gebeld voor een functie bij een ministerie maar ik wil er niet heen omdat ik of dichter bij huis wil werken of een functie zoek die bij mijn opleiding aansluit. Uurloon iets van ¤12/13 /uur Voor verdere gegevens, stuur maar een pm.
:'(
pi_88299735
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

:'(
Oeps :@
pi_88311718
quote:
13s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:56 schreef HMaster-II het volgende:

Ik heb een bloedhekel aan Twitter / Facebook. Ik heb dan wel een (opgedrongen) LinkedIn account die ik het liefst zo snel mogelijk weer verwijder. Ik vind het gewoon slecht dat men de gewone werkzoekende forcreerd om gebruik te moeten maken van dit soort nep-social-sites.
Als je dus géén dingen over jezelf wil uiten, dan maak je dus in de toekomst géén kans meer om werk te vinden. Want dat is waar ze naar toe willen. :{
Ik heb ook moeite met dergelijke sites, al spiek ik er af en toe wel op. :@ Ik heb ook het advies gekregen om mijn gegevens op LinkedIn te plaatsen, omdat je dan gemakkelijker aan een baan zou kunnen komen via een netwerk. Of het echt zo is, dat is de vraag. Volgens mij is het net zo effectief als je aan verschillende mensen laat weten dat je een baan zoekt in een bepaalde richting.
quote:
Ik huiver voor de telefoontjes/mails die werkzoekenden krijg straks. "Wij hebben géén foto's en berichten kunnen vinden over hoe dronken je afgelopen weekend was. Je bent daarom afgewezen voor deze vacature." -O-
Ik heb ook wel eens gelezen dat je in de VS moeilijk een lening kan krijgen als je geen leningen of credit cards hebt lopen, omdat je kredietwaardigheid dan niet kan worden beoordeeld. 8)7 Dat is vergelijkbaar met wat jij hier schrijft en net zo tegenstrijdig en onwenselijk. Newspeak dus. :P
  donderdag 4 november 2010 @ 08:42:53 #40
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88315307
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Een IT-detacheerder met projectcontracten. Mijn gevoel zegt me dat je bij P. hebt gesolliciteerd. ;) Mijn ervaring is simpel: leuke organisatie, administratief redelijk goed geregeld. Contract + salaris in eerste instantie zwaar waardeloos! Zelfs na een tijdje krijg je minimale verhoging. Heb je al een aanbod qua salaris gehad?

Ikzelf ben onlangs geswitched (direct bij bedrijf in dienst) en dit levert me zowaar een loonsverhoging van 70% op! Dat zegt in dit geval meer over de betreffende detacheerder, dan mijn nieuwe werkgever. Toch altijd beter om wel te werken en zo je CV te vullen met leuke opdrachtgevers dan thuis te zitten.

(mocht ik er helemaal naast zitten qua werkgever, negeer dit verhaal dan :P )
Whehe. De naam van het bedrijf begint inderdaad met P.. Ze zitten op twee plekken in Nederland, waaronder onze hoofdstad. Spreken we over hetzelfde bedrijf?
Ze hadden qua loon omstreeks 2,5k euro bij 40 uur in gedachten, en dat is hetzelfde als wat ik bij mijn oude werkgever kreeg. Ik zou misschien op 3000 moeten zitten maar desondanks ben ik hier ruimschoots tevreden mee. Volgens mij is dat meer wat je bij een bedrijf als Centric krijgt.

Een stijging van 70% heb je wel netjes voor elkaar dan! Maar ik neem aan dat jij flink wat ervaring hebt in het werkveld waarin je bezig bent. Dan kun je jezelf veel beter verkopen. Bij mij is mijn ervaring veel gefragmenteerder: ik weet van heel veel iets, maar van weinig echt super veel.
pi_88315315
quote:
13s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:56 schreef HMaster-II het volgende:

Voor mij hebben LinkedIn en Twitter zakelijk gezien wel toegevoegde waarde, maar kan ook goed begrijpen dat in bepaalde branches dat totaal irrelevant is. Laatst zag ik een conciërge van een scholengemeenschap voorbij komen op LinkedIn :')
pi_88315924
dinsdag echt bij een waardeloos bedrijf gesolliciteerd...
functie was op de afdeling personeelszaken als administratief assistent, iets wat onder mijn niveau, maar a la.

kwam aldaar binnen, allemaal van die jonge gastjes die rondhangen (orderpickers) en een grote rookwalm van de tabak...ben maar een kantoor daar ergens binnengelopen en heb aangegeven dat ik voor een gesprek kwam...tijdens het gesprek nieteens iets te drinken aangeboden gekregen...wat een gare organisatie hey...
  donderdag 4 november 2010 @ 09:47:41 #43
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88316737
quote:
Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor mij hebben LinkedIn en Twitter zakelijk gezien wel toegevoegde waarde, maar kan ook goed begrijpen dat in bepaalde branches dat totaal irrelevant is. Laatst zag ik een conciërge van een scholengemeenschap voorbij komen op LinkedIn :')
En waarom zou LinkedIn voor een concierge geen toegevoegde waarde kunnen hebben?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 4 november 2010 @ 10:19:46 #44
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88317684
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

En waarom zou LinkedIn voor een concierge geen toegevoegde waarde kunnen hebben?
Mee eens!
Sterker nog, een oom van mij (al wat ouder) heeft onlangs zijn LinkedIn aangemaakt en is op zoek naar een baan als conciërge op een school. Ik zou het maar wat mooi vinden als hij dadelijk via LinkedIn iets weet te vinden, ik zie niet in waarom dat niet mogelijk is!
pi_88317866
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:19 schreef Detroit het volgende:

[..]

Mee eens!
Sterker nog, een oom van mij (al wat ouder) heeft onlangs zijn LinkedIn aangemaakt en is op zoek naar een baan als conciërge op een school. Ik zou het maar wat mooi vinden als hij dadelijk via LinkedIn iets weet te vinden, ik zie niet in waarom dat niet mogelijk is!
Nou wat ik het slechte van LinkedIn vind, is dat als je "echte" informatie van een persoon wil vinden je maar even een abonnement van ¤ 27,50 per maand moet afsluiten. :{w echt niet.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 4 november 2010 @ 10:31:08 #46
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88318006
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nou wat ik het slechte van LinkedIn vind, is dat als je "echte" informatie van een persoon wil vinden je maar even een abonnement van ¤ 27,50 per maand moet afsluiten. :{w echt niet.
Wat bedoel je met "echte" informatie? NAW-gegevens?
pi_88318050
Binnenkort moet ik ook op zoek naar een nieuwe baan.
Wist dat dit een tijdelijk project was, dus het is allemaal geen verrassing.
(En echt rouwig ben ik ook niet, want ik reis 1,5 uur om er te komen en doe vervolgens 5 uur praktisch niets).
Liej
pi_88318148
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:31 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "echte" informatie? NAW-gegevens?
Nou nog niet eens. Ik moest van een recruiter kijken op 2 LinkedIn-profielen om een beetje achtergrondkennis te krijgen van die personen. En dan niet alleen waar ze werken, maar ook hobby's en andere omdat het een "open organisatie zou zijn waar ik kandidaat voor was". En daar wens ik niet voor te gaan betalen.
pi_88318322
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

In dit specifieke geval heeft het geen toegevoegde waarde. De betreffende man werkt al bijna 40 jaar als conciërge, heeft niet de intentie om van baan te wisselen en kan over een paar jaar met pensioen. Hij gebruikt het meer als hyves/facebook dan als zakelijk netwerk.

Ik maak een duidelijke scheiding tussen mijn zakelijk sociaal netwerk en mijn persoonlijk sociaal netwerk.
  donderdag 4 november 2010 @ 10:42:49 #50
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88318328
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nou nog niet eens. Ik moest van een recruiter kijken op 2 LinkedIn-profielen om een beetje achtergrondkennis te krijgen van die personen. En dan niet alleen waar ze werken, maar ook hobby's en andere omdat het een "open organisatie zou zijn waar ik kandidaat voor was". En daar wens ik niet voor te gaan betalen.
Hm. Misschien komt dat doordat er steeds meer "dichtgegooid" wordt op LinkedIn. Tegenwoordig zie je ook alleen nog maar achternamen als ze directe contacten zijn of contacten van contacten.

Maar desondanks heb ik op LinkedIn vaak extra informatie over personen kunnen vinden die van pas komt bij een sollicitatiegesprek, bijvoorbeeld hobby's. Dit zorgt ervoor dat je wat kunt social chatten waardoor er misschien eerder een click ontstaat met de persoon die je interviewt.
Sommige mensen delen nou eenmaal niet zoveel gegevens via hun LinkedIn-profiel, en dan vind je nou eenmaal weinig!
pi_88318336
quote:

[..]

Ik heb ook het idee dat steeds meer functionaliteiten (deels) afgeschermd worden. In het verleden kon je nog vrij zoeken, maar dat kent nu ook steeds meer beperkingen.
pi_88318410
quote:

[..]

Mwah, als iemand dichtbij je in je netwerk zit (en heeft aangegeven dat info openbaar is) kom je al een heel eind.
pi_88318444
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, als iemand dichtbij je in je netwerk zit (en heeft aangegeven dat info openbaar is) kom je al een heel eind.
Ja.... euhm als je voor een sollicitatie gesprek moet gaan kijken op een LinkedIn profiel, kan ik je verzekeren dat je die persoon NIET dichtbij in je netwerk hebt. ;)
pi_88318542
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:47 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ja.... euhm als je voor een sollicitatie gesprek moet gaan kijken op een LinkedIn profiel, kan ik je verzekeren dat je die persoon NIET dichtbij in je netwerk hebt. ;)
Ow, dat kan zeker wel. Sommige mensen zitten dichter bij dan je denkt.
quote:
485 Connections link you to 8,782,049+ professionals
Grote kans dus dat tussen die persoon en mij bijvoorbeeld twee connecties zitten. En dan kun je genoeg info zien.
pi_88334033
Heeel stilletjes aan goede ontwikkelingen alhier. Hopelijk wordt het wat :).
pi_88357832
Netwerken lijkt zin te hebben, vanmiddag bellen. Stapje voor stapje ^O^.
pi_88358516
Ik kon trouwens al uit de OP
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:14:00 #58
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_88366160
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Dinaridar het volgende:
Inmiddels heb ik een 2e afwijzing te pakken máár vanmorgen was er ook een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in Oss dat toch wel positief verliep mijns inziens. Het is wel voor een tijdelijke betrekking maar ook in m'n vakgebied. Uitkomst van het sollicitatiegesprek krijg ik later deze werkweek te horen.
Uitkomst is inmiddels bekend: afgewezen. }:|
Zuur, het leek me een interessante baan en de werkloosheid zou tot een week beperkt zijn gebleven. Nu maar WW-uitkering aanvragen, alhoewel ik het laatste loonstrookje nog altijd niet binnen heb.

Overigens is de situatie nog niet hopeloos: het aantal vacatures in mijn vakgebied lijkt iets toe te nemen en er is weer een sollicitatie onderweg naar een bedrijf in Tilburg.
pi_88366555
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef Disavowed het volgende:
Netwerken lijkt zin te hebben, vanmiddag bellen. Stapje voor stapje ^O^.
Binnenkort sollicitatiegesprek :s).

Een andere sollicitatie loopt nog. Gebeld, maar kreeg een 'vaag' antwoord: als ik nog steeds geen afwijzing heb ontvangen, kan ik volgende week gebeld worden om op gesprek te komen O-).

Ik ben benieuwd :).
pi_88367653
Weekje werkloos nu gelukkig wel WW dus kan ffies voorruit..
Volgende week echt actief gaan zoeken, nu via uitzendbureaus bezig maar dat schiet niet op zoals wel bekend is
pi_88431416
Ik heb nog niks gehoord van m'n eerste gesprek (ik wist dat het langer zou duren, maar zo lang...). Nog even en ik ga zelf de beslissing nemen -O-
Ondertussen maar weer druk aan het open solliciteren. Net ook nog een persoonlijkheidstest gedaan voor werving&selectie-bureau (voor wat hoger niveau). Kijken of ik daar van de week wat mee kan regelen :)
  zondag 7 november 2010 @ 14:06:41 #62
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88431851
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Piles het volgende:
Net ook nog een persoonlijkheidstest gedaan voor werving&selectie-bureau (voor wat hoger niveau).
Een persoonlijkheidstest voor een W&S-bureau? Ze zijn heel wat met je van plan dan! ;).
pi_88432006
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:06 schreef Detroit het volgende:
Een persoonlijkheidstest voor een W&S-bureau? Ze zijn heel wat met je van plan dan! ;).
Ik hoop het :P Ze bieden het aan op hun site (tegen betaling uiteraard), en je moet je toch onderscheiden van andere kandidaten :)
Schijnt nogal een goed W&S-bureau te zijn, dus daar investeer ik dan wel in.
pi_88436579
Kun je op dezelfde vacature solliciteren als bij het ene uitzendbureau bent afgewezen, maar bij een ander uzb nog opstaat ? Hebben die uzb's ook onderling contact, over medewerkers ?
pi_88436666
ik ben bijna blut
mauw
pi_88437464
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef plant35 het volgende:
Kun je op dezelfde vacature solliciteren als bij het ene uitzendbureau bent afgewezen, maar bij een ander uzb nog opstaat ? Hebben die uzb's ook onderling contact, over medewerkers ?
Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.
pi_88438769
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

[quote]1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ben afgewezen door het uitzendbureau.
  zondag 7 november 2010 @ 18:38:56 #68
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88441044
Hoe solliciteren jullie?

En dan bedoel ik: ga je eerst op zoek naar vacatures via de online vacaturebanken of ga je eerst je netwerk benaderen?
pi_88441245
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Hoe solliciteren jullie?

En dan bedoel ik: ga je eerst op zoek naar vacatures via de online vacaturebanken of ga je eerst je netwerk benaderen?
Ik doe maar wat eerlijk gezegd :{. Ik ben zo slecht in solliciteren.

Mijn vorige banen heb ik aan mijn netwerk te danken gehad.
pi_88441262
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Hoe solliciteren jullie?

Ik ga het eerst binnen mijn netwerk proberen.

Heb nu een concrete aanbieding gekregen en nu ben ik verplicht om ook te kijken wat er verder nog voor mogelijkheden zijn.
pi_88442816
@piepkuiken.. zoek je nog werk ? ik heb wellicht een tip ! mag prive
pi_88457310
Nog steeds overal vrijwel alleen maar callcenterwerk beschikbaar. }:| Hoe kan het toch dat ze daar steeds zo ontzettend veel mensen nodig hebben?

Bij sommige van die callcenters word je trouwens ontslagen als je vaker dan drie keer ziek bent, is dat eigenlijk normaal?
  zondag 7 november 2010 @ 23:21:12 #73
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_88457503
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Balisto het volgende:
Nog steeds overal vrijwel alleen maar callcenterwerk beschikbaar. }:| Hoe kan het toch dat ze daar steeds zo ontzettend veel mensen nodig hebben?
Lees je eigen post eens goed door :P :

quote:
1s.gifBij sommige van die callcenters word je trouwens ontslagen als je vaker dan drie keer ziek bent, is dat eigenlijk normaal?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_88468944
Woensdag weer een gesprek bij detacheerder voor een vaste financiële baan :)
pi_88469028
2e gesprek deze week bij een woningcorporatie *O*
En wellicht bij een ministerie ook een 2e gesprek deze week *O*
Ik kom wel ergens..
dag
  maandag 8 november 2010 @ 15:16:45 #76
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_88474155
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik hoop het :P Ze bieden het aan op hun site (tegen betaling uiteraard), en je moet je toch onderscheiden van andere kandidaten :)
Schijnt nogal een goed W&S-bureau te zijn, dus daar investeer ik dan wel in.
Ben jij helemaal van God los ???

Betalen voro een dergelijk test zodat ze voor je aan het werk kunnen gaan ?

Ik weet niet hoe wereldvreemd je bent maar dit is een investering voor HUN hoor, niet voor jou. Zij verdienen straks geld aan je.

Tenzij het een W&S bureau is dat mensen opbelt om te vertellen dat ze een wereld job hebben die je op het lijf geschreven is. Oh, en waarom dan ? waarom specifieke voor mij? Ja uhm euh, dan moet je ff langskomen...

zulke W&S kantoren moet je nu JUIST links laten liggen.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  maandag 8 november 2010 @ 15:21:46 #77
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88474319
Krijg van UWV aanbod tot beroepsopleiding met 1 jaar baangarantie.
Die baangarantie ken ik al en is niets waard. Je leest dat het 1 jaar fulltime werken is maar in de praktijk mag je je handjes al dichtknijpen met een oproepcontract.
Info avond is verplicht.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al een diploma en werkervaring die daarbij hoort, nog weer een ander papiertje (zonder enige relatie met mijn eigen opleiding) voegt echt niets toe.
pi_88475208
Nou dat waren 2 pittige weken. Kort na mijn afwijzing bij de bloedbank heb ik te horen gekregen dat ik overbodig werd. En de baas was niet bereid om me over te plaatsen. Hooguit vragen of er ergens anders plaats is. Waarom is mij niet geheel duidelijk geworden. Maar ik sta helaas weer fulltime op straat.
  maandag 8 november 2010 @ 15:58:38 #79
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88475598
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:47 schreef Daboman het volgende:
Nou dat waren 2 pittige weken. Kort na mijn afwijzing bij de bloedbank heb ik te horen gekregen dat ik overbodig werd. En de baas was niet bereid om me over te plaatsen. Hooguit vragen of er ergens anders plaats is. Waarom is mij niet geheel duidelijk geworden. Maar ik sta helaas weer fulltime op straat.
Waardeloos. Hoop dat je snel wat anders vindt!
^O^
pi_88476848
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:16 schreef klusfoobje het volgende:
Ben jij helemaal van God los ???
Denk aan je bloeddruk :+ Het is een goed W&S-bureau, en de test was volledig vrijwillig :) Ga 'm ook voor meerdere doeleinden gebruiken ;)
  maandag 8 november 2010 @ 16:34:48 #81
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_88477078
Komende vrijdag een sollicitatiegesprek bij een overheidsinstelling in Tilburg. Het is wel voor een tijdelijke functie én circa 50 km enkele reis (uurtje karren). Nouja, beter dan werkloos zijn uiteraard.
pi_88477744
Ik ben vandaag bij een detacheringsbureau geweest waar ik vorige week door gebeld ben, die lui waren wel erg positief, maar wie weet, misschien hebben ze wel echt werk voor mij.
pi_88495971
Interessant leesvoer: veel connecties hebben op LinkedIn loont bij zoeken van werk. Volledige onderzoeksresultaten: http://goo.gl/LC7kI (PDF)
pi_88496993
quote:
Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant leesvoer: veel connecties hebben op LinkedIn loont bij zoeken van werk. Volledige onderzoeksresultaten: http://goo.gl/LC7kI (PDF)
Kan het onderzoek nu niet lezen, maar alleen het aantal connecties zegt me persoonlijk niet zoveel. Zie liever veel brancherelevante connecties. Bij bepaalde linkedin group connect iedereen met elkaar en daardoor wordt je netwerk niet per definitie beter.
pi_88497588
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo n onderzoekje van een paar van die vlotte jongens, tuurlijk helpt het dan, ze hadden de conclusie allang getrokken
pi_88497857
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Kan het onderzoek nu niet lezen, maar alleen het aantal connecties zegt me persoonlijk niet zoveel. Zie liever veel brancherelevante connecties. Bij bepaalde linkedin group connect iedereen met elkaar en daardoor wordt je netwerk niet per definitie beter.
Nee, maar dat staat ook uitgelegd :).
pi_88497877
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef ThaRock101 het volgende:

[..]

zo n onderzoekje van een paar van die vlotte jongens, tuurlijk helpt het dan, ze hadden de conclusie allang getrokken
Het is een gedegen onderzoek. Geen vlotte marketingjongens, maar op een universiteit uitgevoerd. Daar hecht ik wel waarde aan.
pi_88498043
quote:
Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee, maar dat staat ook uitgelegd :).
Ga het morgen even doorlezen.
pi_88508166
Het ziet er naar uit dat ik me binnenkort weer in dit topic mag melden.. (na een half jaar bij dit bedrijf gewerkt te hebben). Bedrijf heeft de grootste klant verloren en er vinden binnenkort bezuinigingsrondes plaats. Ik ben er eigenlijk wel een beetje verdrietig van..
pi_88508591
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik me binnenkort weer in dit topic mag melden.. (na een half jaar bij dit bedrijf gewerkt te hebben). Bedrijf heeft de grootste klant verloren en er vinden binnenkort bezuinigingsrondes plaats. Ik ben er eigenlijk wel een beetje verdrietig van..
Hmja, heel vervelend. Maar je hebt wel nu al de kans om rond te kijken.
pi_88513595
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het bedrijf dat die klant heeft gewonnen zoekt geen personeel? O-)
dag
pi_88515969
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:42 schreef Peter het volgende:

[..]

Het bedrijf dat die klant heeft gewonnen zoekt geen personeel? O-)
De grootste klant is niet meer... :') dus dat gaat 'm niet worden ben ik bang. Ik moet echt op zoek naar iets anders..
pi_88516315
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De grootste klant is niet meer... :') dus dat gaat 'm niet worden ben ik bang. Ik moet echt op zoek naar iets anders..
De directe concurrent van die grootste klant dan? Die heeft er marktaandeel bij nu..
dag
pi_88517683
Ik ben benaderd door een bedrijf om daar over een vrijkomende vacature te komen praten. Werd daar intern aanbevolen dus was een van de eerste waarmee gepraat ging worden.

Het betreft een functie als beleidsmedewerker bij een gemeentelijke instelling, dus ik ben eens benieuwd in hoeverre dat me aan gaat spreken.
pi_88517709
Echt heeft mijn voorkeur nog steeds een marketingfunctie bij een grote telecomaanbieder. Die mogelijkheid moet ik ook gaan onderzoeken nu.
pi_88518607
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben benaderd door een bedrijf om daar over een vrijkomende vacature te komen praten. Werd daar intern aanbevolen dus was een van de eerste waarmee gepraat ging worden.

Het betreft een functie als beleidsmedewerker bij een gemeentelijke instelling, dus ik ben eens benieuwd in hoeverre dat me aan gaat spreken.
Bedenk goed of je dat wil :). Probeer uit te vinden of het echt een overheidscultuur is of dat ze qua cultuur de slag naar het bedrijfsleven willen maken :).
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:08:47 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_88519426
Nou, ik ben officieel vanaf 1 januari uit dienst.
En heb m'n 1e afwijzing al binnen :P
pi_88520427
eindelijk na meer dan 4 weken een reactie mogen ontvangen van een gesprek (wat heel goed liep, en de perfecte baan had)...wist het antwoord al: afgewezen...

maar ja, we gaan maar weer verder...kan alleen wel zeggen dat ik van al die uitzendbureau's de schijthekel krijg...alles loopt via hun
pi_88520656
Bij mij begint het nu een beetje te lopen. Ik werd weer eens gebeld nav de nationale vacaturebank, dit keer ook nog echt met een vacature die bij mijn profiel aan sluit. Ze vragen wel een lager niveau, maar als ze mij gewoon willen betalen als HBOer vind ik het best. Was helaas niet direct het bedrijf zelf maar een uzb, nog even wachten of ik ook echt uitgenodigd wordt voor een gesprek. Maar het begint er op te lijken.
pi_88520670
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bedenk goed of je dat wil :). Probeer uit te vinden of het echt een overheidscultuur is of dat ze qua cultuur de slag naar het bedrijfsleven willen maken :).
Dat niet alleen... het is nog best lastig om vanuit een overheidsfunctie terug te gaan naar het bedrijfsleven. De vooroordelen binnen het bedrijfsleven over ambtenaren zijn natuurlijk bijzonder fors..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')