Ben jij helemaal van God los ???quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop hetZe bieden het aan op hun site (tegen betaling uiteraard), en je moet je toch onderscheiden van andere kandidaten
Schijnt nogal een goed W&S-bureau te zijn, dus daar investeer ik dan wel in.
Waardeloos. Hoop dat je snel wat anders vindt!quote:Op maandag 8 november 2010 15:47 schreef Daboman het volgende:
Nou dat waren 2 pittige weken. Kort na mijn afwijzing bij de bloedbank heb ik te horen gekregen dat ik overbodig werd. En de baas was niet bereid om me over te plaatsen. Hooguit vragen of er ergens anders plaats is. Waarom is mij niet geheel duidelijk geworden. Maar ik sta helaas weer fulltime op straat.
Denk aan je bloeddrukquote:
Kan het onderzoek nu niet lezen, maar alleen het aantal connecties zegt me persoonlijk niet zoveel. Zie liever veel brancherelevante connecties. Bij bepaalde linkedin group connect iedereen met elkaar en daardoor wordt je netwerk niet per definitie beter.quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant leesvoer: veel connecties hebben op LinkedIn loont bij zoeken van werk. Volledige onderzoeksresultaten: http://goo.gl/LC7kI (PDF)
zo n onderzoekje van een paar van die vlotte jongens, tuurlijk helpt het dan, ze hadden de conclusie allang getrokkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant leesvoer: veel connecties hebben op LinkedIn loont bij zoeken van werk. Volledige onderzoeksresultaten: http://goo.gl/LC7kI (PDF)
Nee, maar dat staat ook uitgelegdquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het onderzoek nu niet lezen, maar alleen het aantal connecties zegt me persoonlijk niet zoveel. Zie liever veel brancherelevante connecties. Bij bepaalde linkedin group connect iedereen met elkaar en daardoor wordt je netwerk niet per definitie beter.
Het is een gedegen onderzoek. Geen vlotte marketingjongens, maar op een universiteit uitgevoerd. Daar hecht ik wel waarde aan.quote:Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef ThaRock101 het volgende:
[..]
zo n onderzoekje van een paar van die vlotte jongens, tuurlijk helpt het dan, ze hadden de conclusie allang getrokken
Ga het morgen even doorlezen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat ook uitgelegd.
Hmja, heel vervelend. Maar je hebt wel nu al de kans om rond te kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik me binnenkort weer in dit topic mag melden.. (na een half jaar bij dit bedrijf gewerkt te hebben). Bedrijf heeft de grootste klant verloren en er vinden binnenkort bezuinigingsrondes plaats. Ik ben er eigenlijk wel een beetje verdrietig van..
Het bedrijf dat die klant heeft gewonnen zoekt geen personeel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik me binnenkort weer in dit topic mag melden.. (na een half jaar bij dit bedrijf gewerkt te hebben). Bedrijf heeft de grootste klant verloren en er vinden binnenkort bezuinigingsrondes plaats. Ik ben er eigenlijk wel een beetje verdrietig van..
De grootste klant is niet meer...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Het bedrijf dat die klant heeft gewonnen zoekt geen personeel?
De directe concurrent van die grootste klant dan? Die heeft er marktaandeel bij nu..quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De grootste klant is niet meer...dus dat gaat 'm niet worden ben ik bang. Ik moet echt op zoek naar iets anders..
Bedenk goed of je dat wilquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben benaderd door een bedrijf om daar over een vrijkomende vacature te komen praten. Werd daar intern aanbevolen dus was een van de eerste waarmee gepraat ging worden.
Het betreft een functie als beleidsmedewerker bij een gemeentelijke instelling, dus ik ben eens benieuwd in hoeverre dat me aan gaat spreken.
Dat niet alleen... het is nog best lastig om vanuit een overheidsfunctie terug te gaan naar het bedrijfsleven. De vooroordelen binnen het bedrijfsleven over ambtenaren zijn natuurlijk bijzonder fors..quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bedenk goed of je dat wil. Probeer uit te vinden of het echt een overheidscultuur is of dat ze qua cultuur de slag naar het bedrijfsleven willen maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |