Ik heb ook het idee dat steeds meer functionaliteiten (deels) afgeschermd worden. In het verleden kon je nog vrij zoeken, maar dat kent nu ook steeds meer beperkingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou wat ik het slechte van LinkedIn vind, is dat als je "echte" informatie van een persoon wil vinden je maar even een abonnement van ¤ 27,50 per maand moet afsluiten.echt niet.
Mwah, als iemand dichtbij je in je netwerk zit (en heeft aangegeven dat info openbaar is) kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou wat ik het slechte van LinkedIn vind, is dat als je "echte" informatie van een persoon wil vinden je maar even een abonnement van ¤ 27,50 per maand moet afsluiten.echt niet.
Ja.... euhm als je voor een sollicitatie gesprek moet gaan kijken op een LinkedIn profiel, kan ik je verzekeren dat je die persoon NIET dichtbij in je netwerk hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, als iemand dichtbij je in je netwerk zit (en heeft aangegeven dat info openbaar is) kom je al een heel eind.
Ow, dat kan zeker wel. Sommige mensen zitten dichter bij dan je denkt.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja.... euhm als je voor een sollicitatie gesprek moet gaan kijken op een LinkedIn profiel, kan ik je verzekeren dat je die persoon NIET dichtbij in je netwerk hebt.
Grote kans dus dat tussen die persoon en mij bijvoorbeeld twee connecties zitten. En dan kun je genoeg info zien.quote:485 Connections link you to 8,782,049+ professionals
Uitkomst is inmiddels bekend: afgewezen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Dinaridar het volgende:
Inmiddels heb ik een 2e afwijzing te pakken máár vanmorgen was er ook een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in Oss dat toch wel positief verliep mijns inziens. Het is wel voor een tijdelijke betrekking maar ook in m'n vakgebied. Uitkomst van het sollicitatiegesprek krijg ik later deze werkweek te horen.
Binnenkort sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef Disavowed het volgende:
Netwerken lijkt zin te hebben, vanmiddag bellen. Stapje voor stapje.
Een persoonlijkheidstest voor een W&S-bureau? Ze zijn heel wat met je van plan dan!quote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Piles het volgende:
Net ook nog een persoonlijkheidstest gedaan voor werving&selectie-bureau (voor wat hoger niveau).
Ik hoop hetquote:Op zondag 7 november 2010 14:06 schreef Detroit het volgende:
Een persoonlijkheidstest voor een W&S-bureau? Ze zijn heel wat met je van plan dan!.
Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef plant35 het volgende:
Kun je op dezelfde vacature solliciteren als bij het ene uitzendbureau bent afgewezen, maar bij een ander uzb nog opstaat ? Hebben die uzb's ook onderling contact, over medewerkers ?
quote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.
[quote]quote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.
Ik doe maar wat eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Hoe solliciteren jullie?
En dan bedoel ik: ga je eerst op zoek naar vacatures via de online vacaturebanken of ga je eerst je netwerk benaderen?
Ik ga het eerst binnen mijn netwerk proberen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Hoe solliciteren jullie?
En dan bedoel ik: ga je eerst op zoek naar vacatures via de online vacaturebanken of ga je eerst je netwerk benaderen?
Lees je eigen post eens goed doorquote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Balisto het volgende:
Nog steeds overal vrijwel alleen maar callcenterwerk beschikbaar.Hoe kan het toch dat ze daar steeds zo ontzettend veel mensen nodig hebben?
quote:Bij sommige van die callcenters word je trouwens ontslagen als je vaker dan drie keer ziek bent, is dat eigenlijk normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |