abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88318336
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nou wat ik het slechte van LinkedIn vind, is dat als je "echte" informatie van een persoon wil vinden je maar even een abonnement van ¤ 27,50 per maand moet afsluiten. :{w echt niet.
Ik heb ook het idee dat steeds meer functionaliteiten (deels) afgeschermd worden. In het verleden kon je nog vrij zoeken, maar dat kent nu ook steeds meer beperkingen.
pi_88318410
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nou wat ik het slechte van LinkedIn vind, is dat als je "echte" informatie van een persoon wil vinden je maar even een abonnement van ¤ 27,50 per maand moet afsluiten. :{w echt niet.
Mwah, als iemand dichtbij je in je netwerk zit (en heeft aangegeven dat info openbaar is) kom je al een heel eind.
pi_88318444
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, als iemand dichtbij je in je netwerk zit (en heeft aangegeven dat info openbaar is) kom je al een heel eind.
Ja.... euhm als je voor een sollicitatie gesprek moet gaan kijken op een LinkedIn profiel, kan ik je verzekeren dat je die persoon NIET dichtbij in je netwerk hebt. ;)
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_88318542
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:47 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ja.... euhm als je voor een sollicitatie gesprek moet gaan kijken op een LinkedIn profiel, kan ik je verzekeren dat je die persoon NIET dichtbij in je netwerk hebt. ;)
Ow, dat kan zeker wel. Sommige mensen zitten dichter bij dan je denkt.
quote:
485 Connections link you to 8,782,049+ professionals
Grote kans dus dat tussen die persoon en mij bijvoorbeeld twee connecties zitten. En dan kun je genoeg info zien.
pi_88334033
Heeel stilletjes aan goede ontwikkelingen alhier. Hopelijk wordt het wat :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_88357832
Netwerken lijkt zin te hebben, vanmiddag bellen. Stapje voor stapje ^O^.
pi_88358516
Ik kon trouwens al uit de OP
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:14:00 #58
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_88366160
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Dinaridar het volgende:
Inmiddels heb ik een 2e afwijzing te pakken máár vanmorgen was er ook een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in Oss dat toch wel positief verliep mijns inziens. Het is wel voor een tijdelijke betrekking maar ook in m'n vakgebied. Uitkomst van het sollicitatiegesprek krijg ik later deze werkweek te horen.
Uitkomst is inmiddels bekend: afgewezen. }:|
Zuur, het leek me een interessante baan en de werkloosheid zou tot een week beperkt zijn gebleven. Nu maar WW-uitkering aanvragen, alhoewel ik het laatste loonstrookje nog altijd niet binnen heb.

Overigens is de situatie nog niet hopeloos: het aantal vacatures in mijn vakgebied lijkt iets toe te nemen en er is weer een sollicitatie onderweg naar een bedrijf in Tilburg.
It ain't no joke if you don't pay that note!
pi_88366555
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:28 schreef Disavowed het volgende:
Netwerken lijkt zin te hebben, vanmiddag bellen. Stapje voor stapje ^O^.
Binnenkort sollicitatiegesprek :s).

Een andere sollicitatie loopt nog. Gebeld, maar kreeg een 'vaag' antwoord: als ik nog steeds geen afwijzing heb ontvangen, kan ik volgende week gebeld worden om op gesprek te komen O-).

Ik ben benieuwd :).
pi_88367653
Weekje werkloos nu gelukkig wel WW dus kan ffies voorruit..
Volgende week echt actief gaan zoeken, nu via uitzendbureaus bezig maar dat schiet niet op zoals wel bekend is
pi_88431416
Ik heb nog niks gehoord van m'n eerste gesprek (ik wist dat het langer zou duren, maar zo lang...). Nog even en ik ga zelf de beslissing nemen -O-
Ondertussen maar weer druk aan het open solliciteren. Net ook nog een persoonlijkheidstest gedaan voor werving&selectie-bureau (voor wat hoger niveau). Kijken of ik daar van de week wat mee kan regelen :)
  zondag 7 november 2010 @ 14:06:41 #62
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88431851
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Piles het volgende:
Net ook nog een persoonlijkheidstest gedaan voor werving&selectie-bureau (voor wat hoger niveau).
Een persoonlijkheidstest voor een W&S-bureau? Ze zijn heel wat met je van plan dan! ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_88432006
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:06 schreef Detroit het volgende:
Een persoonlijkheidstest voor een W&S-bureau? Ze zijn heel wat met je van plan dan! ;).
Ik hoop het :P Ze bieden het aan op hun site (tegen betaling uiteraard), en je moet je toch onderscheiden van andere kandidaten :)
Schijnt nogal een goed W&S-bureau te zijn, dus daar investeer ik dan wel in.
pi_88436579
Kun je op dezelfde vacature solliciteren als bij het ene uitzendbureau bent afgewezen, maar bij een ander uzb nog opstaat ? Hebben die uzb's ook onderling contact, over medewerkers ?
pi_88436666
ik ben bijna blut
mauw
pi_88437464
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef plant35 het volgende:
Kun je op dezelfde vacature solliciteren als bij het ene uitzendbureau bent afgewezen, maar bij een ander uzb nog opstaat ? Hebben die uzb's ook onderling contact, over medewerkers ?
Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.
pi_88438769
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

Ben je afgewezen door het uzb of door hun opdrachtgever? Uzb's hebben onderling geen contact neem ik aan.
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

[quote]1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ben afgewezen door het uitzendbureau.
  zondag 7 november 2010 @ 18:38:56 #68
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88441044
Hoe solliciteren jullie?

En dan bedoel ik: ga je eerst op zoek naar vacatures via de online vacaturebanken of ga je eerst je netwerk benaderen?
pi_88441245
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Hoe solliciteren jullie?

En dan bedoel ik: ga je eerst op zoek naar vacatures via de online vacaturebanken of ga je eerst je netwerk benaderen?
Ik doe maar wat eerlijk gezegd :{. Ik ben zo slecht in solliciteren.

Mijn vorige banen heb ik aan mijn netwerk te danken gehad.
pi_88441262
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Hoe solliciteren jullie?

Ik ga het eerst binnen mijn netwerk proberen.

Heb nu een concrete aanbieding gekregen en nu ben ik verplicht om ook te kijken wat er verder nog voor mogelijkheden zijn.
pi_88442816
@piepkuiken.. zoek je nog werk ? ik heb wellicht een tip ! mag prive
pi_88457310
Nog steeds overal vrijwel alleen maar callcenterwerk beschikbaar. }:| Hoe kan het toch dat ze daar steeds zo ontzettend veel mensen nodig hebben?

Bij sommige van die callcenters word je trouwens ontslagen als je vaker dan drie keer ziek bent, is dat eigenlijk normaal?
  zondag 7 november 2010 @ 23:21:12 #73
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_88457503
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef Balisto het volgende:
Nog steeds overal vrijwel alleen maar callcenterwerk beschikbaar. }:| Hoe kan het toch dat ze daar steeds zo ontzettend veel mensen nodig hebben?
Lees je eigen post eens goed door :P :

quote:
1s.gifBij sommige van die callcenters word je trouwens ontslagen als je vaker dan drie keer ziek bent, is dat eigenlijk normaal?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_88468944
Woensdag weer een gesprek bij detacheerder voor een vaste financiële baan :)
pi_88469028
2e gesprek deze week bij een woningcorporatie *O*
En wellicht bij een ministerie ook een 2e gesprek deze week *O*
Ik kom wel ergens..
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')