quote:Ja, ik zat zo lang te wachten, dat ik bijna gewichtloos werd.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
Sympa, zo'n topicsluiter die met de noorderzon vertrekt.
quote:Hij was ff vergeten dat ie aandelen Eyeworks had, en was dar vlak voor de uitzending door Reinout Oerlemans aan herinnerd, schijnt, vandaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:
De uitzending viel me erg tegen, vooral het warrige gezwets van Joop
quote:Omdat de politiek de btw van 6% naar 19% wilt verhogen.. Daarom mokte Joop beetje ! En gelijk heeft ie..Oh Oh Cherso is zijn tv niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
Sympa, zo'n topicsluiter die met de noorderzon vertrekt.
Warrig, mager verhaal van Van den Ende. En wat zat ie te mokken richting Bleker.
quote:Alles wat 'hip' is wordt onder de noemer geenstijl termen geschaard door de ouderwetse media.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef msnk het volgende:
Huilie werd geenstijl terminologie genoemd, stuitend dat ze zelfs dat voor zich inpikkenDat zeiden we 12 jaar geleden al in de hood
quote:Ik denk dat je Van Den Ende flink onderschat, volgens mij is hij nog bijzonder goed op de hoogte van wat er speelt in de samenleving. Meer nog dan een willekeurige politicus, en met een gezond verstand om een mening te vormen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Ringo het volgende:
Joop van den Ende heeft te lang en te hoog op de apenrots gezeten om nog werkelijk kritiek te kunnen verdragen. De opmerking (van Bleker?) over de algemene verplatting en scoringsdrang op televisie was terecht; Van den Endes wederverwijt aan de politiek niet meer dan een ordinaire jijbak.
quote:Je moet Mathijs niet te serieus nemen, hij verkondigde ook dat de liliputters uit Groeten uit de Rimboe een familie is. En hij zei dat Oh oh Cherso de eerste TV hit was dit seizoen terwijl dat toch In Therapie is?, waarbij het nog maar de vraag is hoeveel invloed Expeditie Robinson heeft op Oh oh's succes (maar over dat programma hoor je niets in DWDD).Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef msnk het volgende:
Huilie werd geenstijl terminologie genoemd, stuitend dat ze zelfs dat voor zich inpikkenDat zeiden we 12 jaar geleden al in de hood
quote:Dat is mijn punt helemaal niet. Je merkt aan alles dat hij gewend is om de lijnen uit te zetten, orders te geven en anderen te vertellen hoe het moet en hoe het beter kan. Zodra iemand van buiten zijn vak bekritiseert of nog eigenwijzer wil zijn dan hij, schiet hij (soms zelfs zichtbaar onwillig) in een defensieve reflex en zoekt hij naar manieren om het de ander betaald te zetten.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je Van Den Ende flink onderschat, volgens mij is hij nog bijzonder goed op de hoogte van wat er speelt in de samenleving. Meer nog dan een willekeurige politicus, en met een gezond verstand om een mening te vormen.
Hoe v/d Ende gekomen is waar hij nu is, verdient m.i. alleen maar bewondering.
quote:Hij viel gisteren echt compleet door de mand, loopt ie te janken over de moraliteit van het programma Oh Oh Cherso (een programma dat overigens wel meevalt), terwijl hij zelf de grootste bagger heeft geproduceerdOp zaterdag 30 oktober 2010 04:42 schreef tong80 het volgende:
Wat een non item met van den Ende. Die vent denkt alleen maar in euro's.
quote:Wel grappig dat DWDD de kont kust van de man die dit kabinet mogelijk maakt die 200 miljoen gaat bezuinigen op de publieke omroep
quote:Tja, hoe verzint Joop deze onzinOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
Joop van den Ende vindt dat Oh Oh Cherso eigenlijk bij de Publieke Omroep had moeten zitten, omdat die geen contact meer heeft met het volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |