quote:Hoi
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik zat gisteren in het vliegtuig naast "jou over een paar jaar".
Ik hoop dat dit over komt zoals ik het bedoel
quote:Hij zag er gewoon uit zoals ik me jou voorstel over een tijd. Ik moest ook heel erg aan jou denken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
I know I know...
Het is ook niet dat we nooit weg gaan he
Voorjaar: Hong Kong/Indonesië
Zomer: geslaagd avontuur in Oostenrijk
Kerst: Gran Canaria
Tot aan kerst nog een week weg en nog ergens een weekend.
@ Bakfiets, ik lees jouw sig ook, ik luister nu pas goed naar die tekst
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef wonderer het volgende:
En ik reserveerde net kaartjes voor WWRY en die kerel zei wel vijf keer meneer tegen me*dag goed*
quote:Het went. Echt waar, het went.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat een kutlay-out zeg. D'r gebeuren allemaal dingen tussendoor en daar kan ik niet tegen.
quote:Als jij nou eens een custom CSS maakt. Leuk, met allemaal mooie vrouwen op de achtergrond.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het went. Echt waar, het went.
En eerlijk gezegd vind ik het inmiddels echt een aanwinst.
quote:Nee, ik zat naast een jongenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef wonderer het volgende:
@Lezzer, ah, gotcha, ik dacht dat je naast een transjongen zat![]()
quote:En je moeder zei niet "over wie heb je het?"Mijn moeder belde net mijn tante en dat wat oude naam en "zij"
quote:Mijn abo is niet pimp genoeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als jij nou eens een custom CSS maakt. Leuk, met allemaal mooie vrouwen op de achtergrond.
quote:Nee, mijn moeder was degene die mijn oude naam en oude voornaamwoorden gebruikte. Ik zei nog wel narrig "hij" na de vierde keer maar dat kwam niet over geloof ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik zat naast een jongen
[..]
En je moeder zei niet "over wie heb je het?"
Daar ontbreekt een stukje opvoeding W...
quote:Ik zie je wel op een paard zitten. Leren jack, zo'n maf hoedje op.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef wonderer het volgende:
Ik schijn ook allerlei dubbelgangers te hebbenPas nog vroeg iemand bij de vleesafdeling of ik paardreed want ze had "mij" gezien de dag ervoor op een paard
Mijn moeder belde net mijn tante en dat wat oude naam en "zij"
quote:Oh, dat is veel kutter...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder was degene die mijn oude naam en oude voornaamwoorden gebruikte. Ik zei nog wel narrig "hij" na de vierde keer maar dat kwam niet over geloof ik.
quote:Ik ga over twee weken rijden met een Fok!ker toevalligOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik zie je wel op een paard zitten. Leren jack, zo'n maf hoedje op.Bij mij zeggen ze trouwens allemaal 'Goh, jij lijkt op een jongen die ik ken'.
Enenenen gewoon een trap tussen d'r benen geven.Dat zal d'r leren.
quote:Ja. Terwijl ze gister dus wel vroeg of ze mij moest voorstellen als Micha, haar zoon.
quote:Oh da's liefOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Terwijl ze gister dus wel vroeg of ze mij moest voorstellen als Micha, haar zoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het eerste wat mijn broertje zei was (sorry Lezzer) "heb je al een piemel"
quote:Wij wachten in spanning op de reactie...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef wonderer het volgende:
Nou, niet een die aan mijn lijf vast zitIk zal hem zo mijn packer onder z'n neus duwen.
quote:Ik ging vroeger wel eens bij een transjongen langs. Dan gingen we altijd overgooien met z'n packer, of hem met dubbelzijdig tape aan de deur van de buurvrouw vastplakken. Echt prachtig.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef wonderer het volgende:
Nou, niet een die aan mijn lijf vast zitIk zal hem zo mijn packer onder z'n neus duwen.
quote:Ja, het werkwoord is "packing" dus elke keer als een transjongen op facebook meldt "packing for trip" lees ik het verkeerd
quote:Bah, die hetero's ook altijd! Met hun rare gewoontes en manier van leven! Vies gewoon!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef wonderer het volgende:
Hij vond het maar een raar dingEn daarna ging ie opscheppen over zijn auto. Het is ook zo'n hetero
quote:Je weet dat heteromannen opscheppen over hun auto ter compensatie he...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef wonderer het volgende:
Hij vond het maar een raar dingEn daarna ging ie opscheppen over zijn auto. Het is ook zo'n hetero
quote:Een afschuwelijk gebruik van het toverstafje in Photohop, dat is het.
quote:Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat heteromannen opscheppen over hun auto ter compensatie he...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodig
quote:Ja, precies, hij had het ook over lekkere wijven in films enzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bah, die hetero's ook altijd! Met hun rare gewoontes en manier van leven! Vies gewoon!![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodig
quote:Wat moet ik me hier in godesnaam weer bij voorstellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar ik heb dan wel weer een kebabrol van 40 cm op als ontbijt.
quote:Ik kom echt zelden in dat soort zaken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu missen?Je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:48 schreef Bakfiets. het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/bb2e/
KIJK. Een Tauntaun slaapzak.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gristus, waarom zou je dat nou willen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou enorm veel van ThinkGeek spul.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Vooralsnog geen paniek dus?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Verloskundige wilde (terecht) niks zeggen zonder onderzoek. Donderdag gyneacoloog en dan hoor ik meer.
Moest maar wel rekenen op geen 40 weken doordragen (das een normale zwangerschap). Nu wordt het waarschijnlijk kijken hoe goed het kind groeit en of dat binnen de baarmoeder beter is dan daarbuiten. Zodra het laatste, kind eruit.
quote:Hm. Ben benieuwd, hopelijk gaat het allemaal toch goed. DIt lijkt me niet bepaald prettig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik las ook eerst keba-brol en vroeg me af wat dat was.
Verloskundige wilde (terecht) niks zeggen zonder onderzoek. Donderdag gyneacoloog en dan hoor ik meer.
Moest maar wel rekenen op geen 40 weken doordragen (das een normale zwangerschap). Nu wordt het waarschijnlijk kijken hoe goed het kind groeit en of dat binnen de baarmoeder beter is dan daarbuiten. Zodra het laatste, kind eruit.
quote:
quote:Bah zeg. Hoop dat het goed komt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik las ook eerst keba-brol en vroeg me af wat dat was.
quote:
quote:Wist ik ook niet hoor
quote:Of juist wel. Als 40 weken niet halen uitdraait op 38 is het allemaal niet zo'n probleem, maar als het 28 wordt, is dat wel een stuk zorgelijker. Bovendien zou het geschatte geboortegewicht bij voortzetting van de nu ingezette lijn zo'n 2500 gram zijn. Is niet echt heel gezond stevig.
quote:Ik merk dat ik het verkeerd in geschat heb...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of juist wel. Als 40 weken niet halen uitdraait op 38 is het allemaal niet zo'n probleem, maar als het 28 wordt, is dat wel een stuk zorgelijker. Bovendien zou het geschatte geboortegewicht bij voortzetting van de nu ingezette lijn zo'n 2500 gram zijn. Is niet echt heel gezond stevig.
Dinsdag probleem ontdekken en donderdag in het ziekenhuis terecht kunnen zegt natuurlijk ook wel wat.
Maarjaaaa, afwachten afwachten afwachten.
quote:Dat is maar goed ook, want stress is slecht voor je kindje. Just take it easy... knuffels!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben niet zo goed in heel paniekerig doen.
quote:Boodschap begrepenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Kan gebeuren.
Ik ben niet zo goed in heel paniekerig doen. Soms niet zo handig of duidelijk..
quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik t topic doodgeslagen met mijn tragische verhaal?
quote:Leer je het nou nooit af?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik ben echt doodmoe van de hele dag discussiëren op Fok.
quote:Ik had gewoon gegoogled hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Bij die link van Avey vorige week kon je het downloaden
-en ik weet die link niet meer uit m'n hoofd, want die staat op m'n kantoorpc en die is uit-
quote:Maar! Afhaken? En Tracey dan? Daar bleef ik wel voor kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:18 schreef Avey het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik maar een aflevering van The Real L Word ga kijken... ik ben halverwege het seizoen afgehaakt
quote:16 november. En het is in het Delamar zag ik daarstraks, ik dacht in de meervaartOp dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. Al dat gezeik.
En nou wil ik kaartjes voor La Cage Aux Folles. Wanneer ging Wonderer nou ook al weer?
quote:Wat voor layout heb jij dan op je mobiel? Ik heb die oude mobiele layout nogOp woensdag 27 oktober 2010 08:05 schreef Vanyel het volgende:
Ha
Opeens lelijke posticonaanvinkdingen op mobiel. Maar normale smileys ho maar
quote:Dat oranje/gele?Op woensdag 27 oktober 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja geen eigenlijk. Foksilver op de desktop en 'nee' bij ook gebruiken voor mobiel.
Mobiel is lillik met alleen maar links. En nu dus posticons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oh maar dat kan ook gewoon zonder dat je iets schrijft hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had het over dat ik dan weer een aansteller o.i.d. genoemd zou worden.
quote:Ik ben echt te labiel om deze intelligente grappen nog te plaatsen hoor...Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook gewoon zonder dat je iets schrijft hoor.
Aansteller!
Rare!
ik weet het, ik ben irritant, maar ik ben ook een beetje gefokt. Daar kun jij dan weer niks aan doen, maar hee, schop vrolijk terug, hebben we allebei wat te doenn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt te labiel om deze intelligente grappen nog te plaatsen hoor...
quote:Ik heb het ook niet tot het einde volgehouden... Zo schrijnend is het...Op woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt enorme behoefte aan dat filmpje heb. Als ik tieten wil zien, trek ik mijn shirt wel omhoog.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
er staan wel meer pareltjes in SEX zie ik ...
[..]
quote:Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
er staan wel meer pareltjes in SEX zie ik ...
[..]
quote:ik heb idd ook nooit sex. Dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat dit waarheid is.Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!
quote:Tuurlijk niet, ik zat je maar voor de gek te houden joh!Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!
quote:Ik vind kut of gleuf anders ook niet zo lekker in de mond liggen. (Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Vágina natuurlijk.
Artsen zijn nogal eens geneigd vagína te zeggen. Nooit begrepen waar dat vandaan komt.
Eigenlijk zeg ik het trouwens liever helemaal niet. Naar woord.
quote:Zo is het vast vollediger.Op woensdag 27 oktober 2010 16:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kut of gleuf anders ook niet zo lekker in de mond liggen. ()
Ik had vroeger een leraar biologie die enorm hield van Sexuele Voorlichting.
Had het spiraaltje van Mvr. bewaard, liet ons ruiken aan zaaddodend middel, liet ons dia's van geslachtsdelen zien uit de jaren 60 (inclusief krullen en handen met foute knalroze nagellak). En hij hield van treinen.
Maargoed, die zei dus ook vagína.
quote:Bedankt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo is het vast vollediger.
Kut ligt mij een stuk beter in de mond (haha) dan vagina.
quote:Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?Op woensdag 27 oktober 2010 16:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Deze laatste twee pagina's.
Trouwens. Hoe zeggen jullie vagina? vAgina of vagIna? Ik word altijd zo misselijk als iemand vagIna zegt. Dat klinkt als vage Ina. Of een soort worst of SOA.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?
quote:Nee, vreselijk woordOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Nounee. Maar jouw dirty mind is zo te lezen écht een joy voor alle dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:bladzijde klinkt beter?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef lezzer het volgende:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:
quote:ik ook van jou hoor
quote:
quote:Sssstttt niet spoileren!Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wow, spannend einde bij Lip Service.
quote:Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.Op woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef lezzer het volgende:
Als ik boos ben is het wel duidelijk hoor. Dan staat er iets van kut ofzo achter.
Stond er dat? Nou? Nou? Nou? NOU??
quote:Kom maar hier dan...Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.
quote:Ander referentiekader...Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat het Beyonce was.
quote:Ik was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?
quote:-->Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat hadden we nou afgesproken over kleine meisjes en enge lezzers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik denk dat ik een halve vent ben ofzoIk was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
-->
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Of gewoon een beetje infantielIk denk dat ik een halve vent ben ofzo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:En jij de mijne nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezien![]()
quote:nou, lief doen heOf gewoon een beetje infantiel
quote:Nee, ik bedoel echt lomp.
quote:Ja, daar zou ik ook verveeld van raken.Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Nounee. We kijken Style by Jury revisited.
quote:Laten we het nou gezellig houden?Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zat ik aan vergelijkbare dingen te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef Vanyel het volgende:
Daar zou ik depressief van worden.
Ik probeer een subtiele manier te bedenken om te vertellen wat zwanger zijn voor ontzettend bizar effect op me heeft.Ja, wat denk je, dat ik geen spijt heb van die pagina-opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe lollig en dan ben ik ineens infantiel![]()
quote:De laatste keer dat ik een piemel postte (om een irritante heteroman weg te jagen nog wel), werd je niet enthousiast hoorOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef lezzer het volgende:
Oh, en waarom denken mensen toch elke keer dat ik over de emmer ga als er zijdelings sprake is van iets dat met mannen te maken heeft?
quote:Waarom wil je nou een foto van een piemel in een lesbeau topic posten??Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een piemel postte (om een irritante heteroman weg te jagen nog wel), werd je niet enthousiast hoor
Die rel met wonderen heb ik niet meegemaakt hoor, maar je hapt zo makkelijk. En ik kan mensen die makkelijk happen niet zo goed weerstaan. Tis een gebrek, ik weet het, maar het is toch echt sterker dan ik.
Oh en buiten dat ben ik ook best lief. Heus.
quote:Een relheteroman kwam vragen om pics. Ik vond dat irritant dus gaf hem een piemel cadeau.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef lezzer het volgende:
Waarom wil je nou een foto van een piemel in een lesbeau topic posten??
Dat is mij gewoon niet duidelijk. Overal kan dat, en dan moet het in een topic waar mensen zitten die er om bekend staan dat niet als eerste prio te hebben.
quote:OkéOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Ja doe dan mee, dan is alles veel leukerderderderder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
OkéMooi man! Je ziet m niet hier, dat heb je helemaal goed geregeld. Ik moest helemaal in de quote de url kopieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou dat ik zo prachtig kon tekenen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Gelukkig niet. Waarom is dat?Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ben ik al maanden, zo niet jaren.
Weet je hoe moe je daar van wordt?
quote:Waarom zou je dat willen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
Vroeger kon je toch ergens in je profiel je msn in vullen?
quote:Ik doe mijn best.Op woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi man! Je ziet m niet hier, dat heb je helemaal goed geregeld. Ik moest helemaal in de quote de url kopieren.
Wou dat ik zo prachtig kon tekenen.
quote:Wat kook je zoal?
quote:Niezoongezelligdoen joh.Op woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:
stress
ik ga wel wat anders doen, kunnen jullie piemelprenten uitwisselen.
quote:Dat weet ik dan zelf ook wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij al zoo lang stress? Ook niet gezond!
quote:Dat klinkt eng.Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Vanalles.Wat ik maar aan de zijkant van de snelweg kan vinden.
quote:Da snap ik, dat je dat weet. Weet je wel waar het van komt?Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat weet ik dan zelf ook wel.
Ik weet ook niet wat ik er aan moet doen.
quote:Ja.Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da snap ik, dat je dat weet. Weet je wel waar het van komt?
quote:Zelfs vakantie helpt niet?Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Te veel werk, te veel betrokkenheid, te veel stumperds aan het roer.
quote:een massage! En eten van Bakfiets. Ik zeg, doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Te veel werk, te veel betrokkenheid, te veel stumperds aan het roer.
quote:Dat kan anders heel rustgevend zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Avey het volgende:
De halve dag rondhangen in zinloze discussies op een forum ook niet, lijkt me.
quote:Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Brittie het volgende:
een massage! En eten van Bakfiets. Ik zeg, doen.
quote:Aan de Duitse snelweg vast wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?
quote:Hangt er maar net van af hoe serieus je het neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan anders heel rustgevend zijn.
quote:Nee, maar onze fiets kan in ieder geval veul eten meenemen in de bakfiets. Dus dat is alvast mooi.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?
quote:Jazeker! Ik heb vandaag ook alle wijn ingekocht (of dat heet, besteld bij mijn lief, want die werkt in een slijterij, lol).
quote:Dank dankOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Brittie het volgende:
Dan heerst het daar vast ook. Word maar gauw beter!
quote:Ik weet niet naar wat voor oorden jij op vakantie gaat, maar ik heb geen rottende ratten gezien hoor
quote:Niet zoveel schreeuwkinderen die rondrennen met karretjes?Op donderdag 28 oktober 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
Half 9 's ochtends blijkt trouwens een geweldig tijdstip voor het doen van boodschappen
quote:Legio. De meeste volgens mij in Yogyakarta.Op donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet naar wat voor oorden jij op vakantie gaat, maar ik heb geen rottende ratten gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop wel dat we m goed hebben
[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 28-10-2010 09:57:10 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Oh, moest ik alles noemen...Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Vanyel het volgende:
Weinig dingen tegelijk zeg.
Ik luister muziek, werk, post op fok, heb pijn in mijn buik en kijk zo af en toe lief naar mijn schatje.
Veel drukker!
quote:Ik ben naar de vorige twee meets geweest. En in het begin komt er dan 10 man/vrouw en uiteindelijk 2
quote:How coolWij hebben trouwens zo'n super leuk huisje even buiten A'dam gezien. 't Staat te koop. Ik slaap er niet van.![]()
Ik weet nog niet of ik wel klaar ben om de stad te verlaten. Maar als ik dat ooit ga doen is dit echt mijn (ons) droomhuis.
quote:Oh snap ik. Maar het was niet zeker dat ik zou komen hoor! 50/50. En je hebt pmOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben naar de vorige twee meets geweest. En in het begin komt er dan 10 man/vrouw en uiteindelijk 2
Dat bedoelde ik, maar sniepersoonlijk wat ik al zei hoor.
[..]
How cool![]()
* lezzer wil heel graag een fundalink, maar weet niet of dat kan.
quote:Van Sinead O'Connor via Pink tot de Janse Bagge Bend (die zat denk ik per ongeluk nog in de playlist..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Sinéad moet ook op die cd!Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van Sinead O'Connor via Pink tot de Janse Bagge Bend (die zat denk ik per ongeluk nog in de playlist..)
quote:Ja!
quote:Ja, die depri dingen sla ik vaak over hoorOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik word meestal wel vrolijk van the Cure, maar t ligt ook wel aan de cd die je kiest.
quote:Ben je wel eens naar Pinkpop Classic geweest?Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van Sinead O'Connor via Pink tot de Janse Bagge Bend (die zat denk ik per ongeluk nog in de playlist..)
quote:Wel ooit kaartjes gehad, nooit echt geweest. Passende muziek?Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar Pinkpop Classic geweest?
En ik klink als een zeehond.
quote:Toen ik er was, stonden Sinead en de Janse Bagge Band er. Dus vandaar.Op donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel ooit kaartjes gehad, nooit echt geweest. Passende muziek?
En blaf je.
quote:Ik heb dat jaar gemist, helaasch.Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik die vroegah wel allebei op gewoon Pinkpop kan hebben gezien (haar zeker).
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb dat jaar gemist, helaasch.
Legendarisch optreden.Ik had het niet over 88 hoor, toen mocht ik nog niet naar PinkpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat zal dan wel ja. Ook mooi hoor!
quote:Goed! Ben blij dat het niet zo erg is als gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:Pfff, da's al een stukje geruststellingOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:gelukkig!!!Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
quote:Mijn eerste keer was ik 13. Met de trockener kecks en lenny kravitz meen ik. En/of betty serveert.Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pfff, da's al een stukje geruststelling
Ik mocht in '88 ook nog net niet naar PinkPop.
15 vonden ze een beetje jong bij ons thuis. Ik zelf ook wel eigenlijk
quote:Jij woonde ook dichterbij denk ik hè?Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ik 13. Met de trockener kecks en lenny kravitz meen ik. En/of betty serveert.
quote:Wij hadden andere plaatselijke festivalsOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Stukken. Wij werden gebracht en gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |