abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:23:11 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_87986902
Zo heb ik mijn directe omgeving een lesbies stel. Heel klassiek: de 1 is de oogverblindende schoonheid a la die Lois Lane zangeres, zo iemand waarbij je bijna zou zeggen: goh wat jammer dat ze niet op mannen valt. De andere is duidelijk de 'man in huis': pittig kort kapsel , lompe manier van bewegen, en nog net geen tuinbroek aan. Nu zijn ze dus een jaar geleden getrouwd en hebben een vurige kinderwens.

Ze zijn erover eens dat die mooie de draagmoeder van hun eerste kind mag worden, en ze hebben een 'goede vriend' bereid gevonden als zaaddonor. Maar nu komt het dus: wat is nu hun dilemma?

Die potterige met kort kapsel wil dus dat die vriend zich even in een kamertje gaat afrukken, zijn kwakkie in een injectiespuit doet waarna zij die dus nog warm in de doos van haar mooie partner gaat spuiten. Valt wat voor te zeggen, hoef je het niet via de spermabank te doen.

Maar die mooie vindt die aanpak dus te klinisch en had voorgesteld dat die vriend voor de goede zaak maar even via de natuurlijke weg moest gaan. Kort en goed: hij mocht er even overheen. Complicatie hierbij is dat die goede vriend homo is. Maar in ieder geval zag die andere dat niet zitten vanwege jaloeziegevoelens.

Wat is volgens jullie de beste oplossing? Als ik die vriend zou zijn geweest en hetero, dan had ik gehoopt dat het heel lang zou duren voordat ze zwanger raakte, kon je er elke maand even op. En zijn die jaloeziegevoelens van die ander terecht, of het produkt van kleinburgelijkheid?

Ze hebben ook al afgesproken dat het tweede kind bij de andere gedaan zal worden. Daar zal die homovriend dan wel tegenop kijken denk ik, of juist niet? Valt hij misschien toch meer op dat potterige type, gezien zijn geaardheid, volgens jullie?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_87986963
Een echte homo wil toch geen vrouw batsen? :{
Vaag verhaal :7
Noot noot.
pi_87987071
Echt hoe je dit allemaal typt :') wat klink jij als een verschrikkelijk persoon zeg
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:27:24 #4
3647 B.R.Oekhoest
pi_87987105
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Echt hoe je dit allemaal typt :') wat klink jij als een verschrikkelijk persoon zeg
ik heet geen Ivan
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_87987301
Een lekkere lesbo die via de natuurlijke weg bezwangerd wilt worden door een homo? En een homo die daarna nog een mannelijke lesbo moet gaan bezwangeren? Of mag die dat dan weer wel weigeren? :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:33:37 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87987397
Je weet zeker dat die gast homo is? :P
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:34:29 #7
3647 B.R.Oekhoest
pi_87987441
Maar goed, ik vraag me dan af hoe zoiets moet gaan. Heel functioneel en mechanisch allemaal lijkt me, als er geen sexuele spanning is tussen die twee. Hoe begin je zoiets? Doe je nog wel aan een soort voorspel (pijpen, zoenen ofzo), of is het van holadijee hopsakee erop, rammen maar en wachten tot het klaar is?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:35:46 #8
3647 B.R.Oekhoest
pi_87987507
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je weet zeker dat die gast homo is? :P
Ik heb een vermoeden dat ie bi is. Dat is voor hem dan al een stuk makkelijker.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:37:06 #9
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87987572
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat ie bi is. Dat is voor hem dan al een stuk makkelijker.
Ah ok, klinkt logischer inderdaad.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_87987590
Dit wordt mij allemaal te ingewikkeld hoor :{
Waar is de goede oude tijd gebleven dat man en vrouw nog gewoon gingen trouwen en daarna kindertjes kregen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:37:56 #11
3647 B.R.Oekhoest
pi_87987604
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Ah ok, klinkt logischer inderdaad.
Ja, maar dan nog. Hoe zou zij zoiets ondergaan? Zo van: het moet maar?
pi_87987649
Samenvatting: 2 lesbische vrouwen willen een kind , maar spermabank omzeilen dus een vriend mag eroverheen. TS is jaloers en vriend is mogelijk BI / Homo. 1 van die 2 is jaloers?
Redacted
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:39:01 #13
3647 B.R.Oekhoest
pi_87987656
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:37 schreef DeZoektocht het volgende:
Dit wordt mij allemaal te ingewikkeld hoor :{
Waar is de goede oude tijd gebleven dat man en vrouw nog gewoon gingen trouwen en daarna kindertjes kregen.
Die tijd komt nu met de nieuwe regering wel weer terug hoor.
pi_87987698
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zo heb ik mijn directe omgeving een lesbies stel. Heel klassiek: de 1 is de oogverblindende schoonheid a la die Lois Lane zangeres, zo iemand waarbij je bijna zou zeggen: goh wat jammer dat ze niet op mannen valt. De andere is duidelijk de 'man in huis': pittig kort kapsel , lompe manier van bewegen, en nog net geen tuinbroek aan. Nu zijn ze dus een jaar geleden getrouwd en hebben een vurige kinderwens.

Ze zijn erover eens dat die mooie de draagmoeder van hun eerste kind mag worden, en ze hebben een 'goede vriend' bereid gevonden als zaaddonor. Maar nu komt het dus: wat is nu hun dilemma?

Die potterige met kort kapsel wil dus dat die vriend zich even in een kamertje gaat afrukken, zijn kwakkie in een injectiespuit doet waarna zij die dus nog warm in de doos van haar mooie partner gaat spuiten. Valt wat voor te zeggen, hoef je het niet via de spermabank te doen.

Maar die mooie vindt die aanpak dus te klinisch en had voorgesteld dat die vriend voor de goede zaak maar even via de natuurlijke weg moest gaan. Kort en goed: hij mocht er even overheen. Complicatie hierbij is dat die goede vriend homo is. Maar in ieder geval zag die andere dat niet zitten vanwege jaloeziegevoelens.

Wat is volgens jullie de beste oplossing? Als ik die vriend zou zijn geweest en hetero, dan had ik gehoopt dat het heel lang zou duren voordat ze zwanger raakte, kon je er elke maand even op. En zijn die jaloeziegevoelens van die ander terecht, of het produkt van kleinburgelijkheid?

Ze hebben ook al afgesproken dat het tweede kind bij de andere gedaan zal worden. Daar zal die homovriend dan wel tegenop kijken denk ik, of juist niet? Valt hij misschien toch meer op dat potterige type, gezien zijn geaardheid, volgens jullie?
:D :D :D

On-topic: Geen wonder dat dat manwijf jaloers is. Ze weet dat ze de jackpot heeft gewonnen met de mooie schone. En hoe kan die homo eigenlijk klaarkomen? Het zal voor hem toch net zo'n ervaring zijn als voor een hetero met een homo's neuken? Hij krijgt hem als het goed is niet eens omhoog.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87987716
Leuk voor het kind ook later. :{w
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:45:24 #16
3647 B.R.Oekhoest
pi_87987932
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Als ik die vriend zou zijn geweest en hetero,
voor de goede orde: ik ben hetero.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:48:02 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87988051
Nou, er komt weer veel oprechte liefde bij kijken :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:48:12 #18
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_87988059
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef fratsman het volgende:
Leuk voor het kind ook later. :{w
Prima verhaal voor tijdens het kring-gesprek groep 3. :s)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:49:59 #19
3647 B.R.Oekhoest
pi_87988130
En die mooie lesbo moet tijdens de daad dan ook maar niet denken aan het feit dat zijn genotsknots, die dan op dat moment al stampend heen en weer gaat in haar schede, normaliter vergeven is van de poepspetters op zulke momenten.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:53:09 #20
3647 B.R.Oekhoest
pi_87988238
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En die mooie lesbo moet tijdens de daad dan ook maar niet denken aan het feit dat zijn genotsknots, die dan op dat moment al stampend heen en weer gaat in haar schede, normaliter vergeven is van de poepspetters op zulke momenten.
ideetje: misschien moet die homo haar maar anaal plezieren (komt meer overeen met zijn normale bezigheden), en dan als ie het moment suprem voelt naderen even snel van grot wisselen. Een Patty Brardtje vooraf (klisma) is dan wel gewenst vanwege de bacterieen denk ik zo.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:54:28 #21
3647 B.R.Oekhoest
pi_87988300
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, er komt weer veel oprechte liefde bij kijken :'(
Tussen die 2 vrouwen natuurlijk wel. De rest is bijzaak.
pi_87988473
Lekker lomp idee, stel nou dat het later fout gaat tussen die twee.
Dan zit je daar mooi als biologische pappa kun je nog even leuk voor dat kind gaan dokken.

Ik zou er nooit aan beginnen of het moet allemaal goed vastgelegd zijn.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:59:02 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87988511
Of die butch nu jaloers is of niet, de hamvraag is of de mama's later willen zeggen dat het kindje tóch via de natuurlijke weg is gekomen of niet.

Ik zou dan voor de klinische route kiezen, te verwarrend voor een kind (2 mama's maar 1 mama heeft tóch seks gehad met een vreemde meneer om mij te maken). En ik snap niet waarom Loïs Lane dit zelfs maar ter sprake brengt als ze weet dat de Butch zich daarbij niet prettig voelt. Tenzij ze zich nog graag eens wil laten uitwonen door een vent natuurlijk. >:)
Resistance is futile.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:01:36 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87988621
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:58 schreef kree het volgende:
Lekker lomp idee, stel nou dat het later fout gaat tussen die twee.
Dan zit je daar mooi als biologische pappa kun je nog even leuk voor dat kind gaan dokken.

Ik zou er nooit aan beginnen of het moet allemaal goed vastgelegd zijn.
Nou ja, de meeste lesbo's timmeren dit zelf wel af omdat ze onder geen beding de ouderlijke inmenging van een man willen op hun leven en dat van een kind. Er zullen vast wel gescheiden lesbo's zijn die zich achter de oren gekrabd hebben waarom ze dat ook alweer niet wilden.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:03:41 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87988692
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou ja, wat boeit dat nou? Wie weet hebben Loïs en Butch wel gewoon anale seks?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')