quote:Ik heb het ook niet tot het einde volgehouden... Zo schrijnend is het...Op woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt enorme behoefte aan dat filmpje heb. Als ik tieten wil zien, trek ik mijn shirt wel omhoog.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
er staan wel meer pareltjes in SEX zie ik ...
[..]
quote:Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
er staan wel meer pareltjes in SEX zie ik ...
[..]
quote:ik heb idd ook nooit sex. Dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat dit waarheid is.Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!
quote:Tuurlijk niet, ik zat je maar voor de gek te houden joh!Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!
quote:Ik vind kut of gleuf anders ook niet zo lekker in de mond liggen. (Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Vágina natuurlijk.
Artsen zijn nogal eens geneigd vagína te zeggen. Nooit begrepen waar dat vandaan komt.
Eigenlijk zeg ik het trouwens liever helemaal niet. Naar woord.
quote:Zo is het vast vollediger.Op woensdag 27 oktober 2010 16:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kut of gleuf anders ook niet zo lekker in de mond liggen. ()
Ik had vroeger een leraar biologie die enorm hield van Sexuele Voorlichting.
Had het spiraaltje van Mvr. bewaard, liet ons ruiken aan zaaddodend middel, liet ons dia's van geslachtsdelen zien uit de jaren 60 (inclusief krullen en handen met foute knalroze nagellak). En hij hield van treinen.
Maargoed, die zei dus ook vagína.
quote:Bedankt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo is het vast vollediger.
Kut ligt mij een stuk beter in de mond (haha) dan vagina.
quote:Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?Op woensdag 27 oktober 2010 16:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Deze laatste twee pagina's.
Trouwens. Hoe zeggen jullie vagina? vAgina of vagIna? Ik word altijd zo misselijk als iemand vagIna zegt. Dat klinkt als vage Ina. Of een soort worst of SOA.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?
quote:Nee, vreselijk woordOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Nounee. Maar jouw dirty mind is zo te lezen écht een joy voor alle dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:bladzijde klinkt beter?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef lezzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:
quote:ik ook van jou hoor
quote:
quote:Sssstttt niet spoileren!Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wow, spannend einde bij Lip Service.
quote:Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.Op woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef lezzer het volgende:
Als ik boos ben is het wel duidelijk hoor. Dan staat er iets van kut ofzo achter.
Stond er dat? Nou? Nou? Nou? NOU??
quote:Kom maar hier dan...Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.
quote:Ander referentiekader...Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat het Beyonce was.
quote:Ik was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?
quote:-->Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat hadden we nou afgesproken over kleine meisjes en enge lezzers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik denk dat ik een halve vent ben ofzoIk was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
-->
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Of gewoon een beetje infantielIk denk dat ik een halve vent ben ofzo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:En jij de mijne nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezien![]()
quote:nou, lief doen heOf gewoon een beetje infantiel
quote:Nee, ik bedoel echt lomp.
quote:Ja, daar zou ik ook verveeld van raken.Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Nounee. We kijken Style by Jury revisited.
quote:Laten we het nou gezellig houden?Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zat ik aan vergelijkbare dingen te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef Vanyel het volgende:
Daar zou ik depressief van worden.
Ik probeer een subtiele manier te bedenken om te vertellen wat zwanger zijn voor ontzettend bizar effect op me heeft.Ja, wat denk je, dat ik geen spijt heb van die pagina-opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe lollig en dan ben ik ineens infantiel![]()
quote:De laatste keer dat ik een piemel postte (om een irritante heteroman weg te jagen nog wel), werd je niet enthousiast hoorOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef lezzer het volgende:
Oh, en waarom denken mensen toch elke keer dat ik over de emmer ga als er zijdelings sprake is van iets dat met mannen te maken heeft?
quote:Waarom wil je nou een foto van een piemel in een lesbeau topic posten??Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een piemel postte (om een irritante heteroman weg te jagen nog wel), werd je niet enthousiast hoor
Die rel met wonderen heb ik niet meegemaakt hoor, maar je hapt zo makkelijk. En ik kan mensen die makkelijk happen niet zo goed weerstaan. Tis een gebrek, ik weet het, maar het is toch echt sterker dan ik.
Oh en buiten dat ben ik ook best lief. Heus.
quote:Een relheteroman kwam vragen om pics. Ik vond dat irritant dus gaf hem een piemel cadeau.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef lezzer het volgende:
Waarom wil je nou een foto van een piemel in een lesbeau topic posten??
Dat is mij gewoon niet duidelijk. Overal kan dat, en dan moet het in een topic waar mensen zitten die er om bekend staan dat niet als eerste prio te hebben.
quote:OkéOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Ja doe dan mee, dan is alles veel leukerderderderder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
OkéMooi man! Je ziet m niet hier, dat heb je helemaal goed geregeld. Ik moest helemaal in de quote de url kopieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou dat ik zo prachtig kon tekenen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Gelukkig niet. Waarom is dat?Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ben ik al maanden, zo niet jaren.
Weet je hoe moe je daar van wordt?
quote:Waarom zou je dat willen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
Vroeger kon je toch ergens in je profiel je msn in vullen?
quote:Ik doe mijn best.Op woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi man! Je ziet m niet hier, dat heb je helemaal goed geregeld. Ik moest helemaal in de quote de url kopieren.
Wou dat ik zo prachtig kon tekenen.
quote:Wat kook je zoal?
quote:Niezoongezelligdoen joh.Op woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:
stress
ik ga wel wat anders doen, kunnen jullie piemelprenten uitwisselen.
quote:Dat weet ik dan zelf ook wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij al zoo lang stress? Ook niet gezond!
quote:Dat klinkt eng.Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Vanalles.Wat ik maar aan de zijkant van de snelweg kan vinden.
quote:Da snap ik, dat je dat weet. Weet je wel waar het van komt?Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat weet ik dan zelf ook wel.
Ik weet ook niet wat ik er aan moet doen.
quote:Ja.Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da snap ik, dat je dat weet. Weet je wel waar het van komt?
quote:Zelfs vakantie helpt niet?Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Te veel werk, te veel betrokkenheid, te veel stumperds aan het roer.
quote:een massage! En eten van Bakfiets. Ik zeg, doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Te veel werk, te veel betrokkenheid, te veel stumperds aan het roer.
quote:Dat kan anders heel rustgevend zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Avey het volgende:
De halve dag rondhangen in zinloze discussies op een forum ook niet, lijkt me.
quote:Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Brittie het volgende:
een massage! En eten van Bakfiets. Ik zeg, doen.
quote:Aan de Duitse snelweg vast wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?
quote:Hangt er maar net van af hoe serieus je het neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan anders heel rustgevend zijn.
quote:Nee, maar onze fiets kan in ieder geval veul eten meenemen in de bakfiets. Dus dat is alvast mooi.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?
quote:Jazeker! Ik heb vandaag ook alle wijn ingekocht (of dat heet, besteld bij mijn lief, want die werkt in een slijterij, lol).
quote:Dank dankOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Brittie het volgende:
Dan heerst het daar vast ook. Word maar gauw beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |