abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88009637
Nu ben ik bijna een jaar samen met m'n vriend. Voorheen was ik 24\7 geil, wilde ook echt van alles proberen.
Ik ben nu op 't moment gekomen dat ik echt gewoon bijna nooit zin heb. Dan denk ik; word weer zo een plakkerige zooi, moet ik me weer uitkleden etc. Etc.
Mijn vriend heeft wel constant zin, gerum als ik hem knuffel krijgt ie al een stijve.
Dit is toch niet normaal voor een 19jarige meid? Wat kan ik het beste doen, wil m'n lieve vriendje natuurlijk ook behagen.
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:12:58 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88009669
Tsja geil ben je of je bent het niet misschien ben je op hem uitgekeken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:14:25 #3
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_88009706
Er open en eerlijk over praten, zodat een ieder weet wat de ander op zijn/haar lever heeft. ;)
pi_88009717
Ja, alleen nu ben ik op het punt dat ik prima maanden zonder seks kan.
Ik doe het wel een paar x in de week voor hem.
Het ligt niet aan hem, ik zou ook geen seks met iemand anders willen.
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:15:11 #5
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_88009722
En anders maar een koekje :Y

Edit: Sorry, dacht dat dit ONZ was :')
Mactastisch!
pi_88009736
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er open en eerlijk over praten, zodat een ieder weet wat de ander op zijn/haar lever heeft. ;)
Tsja, ik kan wel elke keer zeggen dat ik gwn geen zin heb maar dat is zo lullig :(
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:16:41 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88009754
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:14 schreef Goodstuff het volgende:
Tsja misschien moet je hem dingen laten doen die jou helemaal gek maken.

Trouwens zie mij eens doen als ik er verstand van heb :P
C'est la vie
pi_88009772
Zit je voor de rest wel lekker in je vel?

Geen neerslachtigheid of zelfs depressiviteit?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88009814
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja misschien moet je hem dingen laten doen die jou helemaal gek maken.

Trouwens zie mij eens doen als ik er verstand van heb :P
Als we seks hebben doen we wel uitgebreid aan voorspel en geniet ik ervan.
Eraan beginnen zoek ik gewoon niet...
pi_88009832
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:17 schreef Lo-Fi het volgende:
Zit je voor de rest wel lekker in je vel?

Geen neerslachtigheid of zelfs depressiviteit?
Nou ja, depressief wil ik mezelf niet noemen. Wel veel stress en schuldgevoelens. Beetje verdwaald in het leven maar dat trekt toch wel recht vanzelf?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:20:00 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88009834
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:18 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Als we seks hebben doen we wel uitgebreid aan voorspel en geniet ik ervan.
Eraan beginnen zoek ik gewoon niet...
Tsja dan wordt het een beetje lastig he.
C'est la vie
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:21:11 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_88009868
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:15 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Tsja, ik kan wel elke keer zeggen dat ik gwn geen zin heb maar dat is zo lullig :(
Je hoeft niet elke keer aan te geven dat je geen zin hebt. Ik zat meer te denken aan 1 serieus gesprek waar jullie het uitgebreid over hebben. In dat gesprek kan je dan jouw gevoelens/behoeftes overbrengen en toelichten en je vriend kan dan zijn gevoelens/behoeftes overbrengen en toelichten. Het doel van het gesprek is dat alles duidelijk is voor jullie en dat jullie meer begrip krijgen voor elkaars gevoelens/behoeften.
pi_88009873
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:11 schreef Goodstuff het volgende:

Ik ben nu op 't moment gekomen dat ik echt gewoon bijna nooit zin heb. Dan denk ik; word weer zo een plakkerige zooi, moet ik me weer uitkleden etc. Etc.

Misschien is die vriend van je net iets te handtastelijk waardoor je eigen libido daalt? Zoals je al aangeeft zit er een nare smaak aan sex voor jou op dit moment.
pi_88009874
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja dan wordt het een beetje lastig he.
Vandaar dit topic, einstein :p
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:21:54 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88009894
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Vandaar dit topic, einstein :p
Hehe ik zei toch dat ik er geen verstand van had.
C'est la vie
pi_88009895
Slik je de pil? En hoe lang al?

En daarbij is paar keer per week seks redelijk veel als je eigenlijk nooit behoefte er aan hebt. Praat eens met je vriend er over en probeer het eens 2 weken niet oid. Kijken of die lust dan misschien toch weer komt.
pi_88009896
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:19 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Nou ja, depressief wil ik mezelf niet noemen. Wel veel stress en schuldgevoelens. Beetje verdwaald in het leven maar dat trekt toch wel recht vanzelf?
Dat kan wel vanzelf overgaan, maar je kunt ook gewoon depressief oid raken. Dat is verder helemaal niets om je voor te schamen, maar je moet het wel in de gaten houden en er op tijd over praten.

Veel stress, angststoornissen etc. kunnen zeker wel van invloed zijn op jouw libido. Het zou me weinig verbazen als het verklaart waarom jij deze 'klacht' hebt.

Zie ook: http://mens-en-gezondheid(...)rminderd-libido.html
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88009907
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Document1 het volgende:

[..]

Misschien is die vriend van je net iets te handtastelijk waardoor je eigen libido daalt? Zoals je al aangeeft zit er een nare smaak aan sex voor jou op dit moment.
Handtastelijk? Op welke manier bedoel je? Lijkt me logisch dat je elkaar moet aanraken om uberhaupt aan seks te beginnen :p
pi_88009909
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dat dus...
als hij teveel aandringt wordt het er nooit leuker op natuurlijk en als jij dan een soort van schuldgevoel krijgt?
Is ook niet bepaald bevordelijk voor seks
It's me!!!! :-)
pi_88009935
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:22 schreef Adames het volgende:
Slik je de pil? En hoe lang al?

En daarbij is paar keer per week seks redelijk veel als je eigenlijk nooit behoefte er aan hebt. Praat eens met je vriend er over en probeer het eens 2 weken niet oid. Kijken of die lust dan misschien toch weer komt.
Ik heb eind april een abortus gehad. Daarna heb ik een maand de natuur z'n loop gelaten en toen ben ik aan de pil gegaan.
Na april is het eigenlijk zo gekomen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:25:08 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88009969
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ik heb eind april een abortus gehad. Daarna heb ik een maand de natuur z'n loop gelaten en toen ben ik aan de pil gegaan.
Nu komt het konijn uit de hoge hoed dat is waarschijnlijk de belangrijkst oorzaak.
C'est la vie
pi_88009971
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:22 schreef Twinsoulsister het volgende:

[..]

Dat dus...
als hij teveel aandringt wordt het er nooit leuker op natuurlijk en als jij dan een soort van schuldgevoel krijgt?
Is ook niet bepaald bevordelijk voor seks
Nee integendeel! Hij is echt alles behalve opdringerig.
Die schuldgevoelens die ik eerder noemde waren op andere zaken gericht.
pi_88010014
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:14 schreef Goodstuff het volgende:
Al geprobeerd? :7
pi_88010016
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu komt het konijn uit de hoge hoed dat is waarschijnlijk de belangrijkst oorzaak.
Nee. Klinkt misschien heel hard maar ik voel het als volgt; ik heb nooit een traan gelaten om die abortus, was alleen maar blij dat het weg was. Enige die het weet is m'n vriend.
Niet dat ik harteloos ben, maar een kind past op dit moment echt niet in het plaatje.
pi_88010044
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ah daar heb je het. Of het nou fysieke hormoon veranderingen zijn door zwangerschap en later weer de pil, of juist mentaal vanwege die abortus. Dit is toch wel belangrijk. Waarom niet de OP gezet?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:29:10 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88010076
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Nee. Klinkt misschien heel hard maar ik voel het als volgt; ik heb nooit een traan gelaten om die abortus, was alleen maar blij dat het weg was. Enige die het weet is m'n vriend.
Niet dat ik harteloos ben, maar een kind past op dit moment echt niet in het plaatje.
Misschien emotioneel niet nee maar een fysieke impact heeft het zeker wel en dan overslaan naar je sexdrive.
C'est la vie
pi_88010088
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Ah daar heb je het. Of het nou fysieke hormoon veranderingen zijn door zwangerschap en later weer de pil, of juist mentaal vanwege die abortus. Dit is toch wel belangrijk. Waarom niet de OP gezet?
Ik zie het verband niet direct. Mentaal voel ik niets na die abortus.
En nu ik de pil slik, krijg ik toch juist meer hormonen = hoger libido ?
pi_88010117
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien emotioneel niet nee maar een fysieke impact heeft het zeker wel en dan overslaan naar je sexdrive.
Fysiek voelde het als een hevige menstruatie. Dag later was ik al opgeknapt.
Blijft die nasleep dan zo lang?
pi_88010119
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:29 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet direct. Mentaal voel ik niets na die abortus.
En nu ik de pil slik, krijg ik toch juist meer hormonen = hoger libido ?
Het gaat niet om de invloed van de abortus op je psyche, maar je zegt zelf al dat je schuldgevoelens hebt en niet echt lekker in je vel zit. Nou en precies dat kan heel goed verklaren waarom jouw libido een stuk lager is.

En stress niet te vergeten.
pi_88010142
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:31 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het gaat niet om de invloed van de abortus op je psyche, maar je zegt zelf al dat je schuldgevoelens hebt en niet echt lekker in je vel zit. Nou en precies dat kan heel goed verklaren waarom jouw libido een stuk lager is.
Okay, en wat kan ik doen om m'n libido een beetje op te krikken?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:32:29 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88010148
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:31 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Fysiek voelde het als een hevige menstruatie. Dag later was ik al opgeknapt.
Blijft die nasleep dan zo lang?
Het zou kunnen misschien moet je hier eens met een gynaecoloog over praten want ik heb het gevoel dat het iets met elkaar te maken heeft.
C'est la vie
pi_88010194
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Het zou kunnen misschien moet je hier eens met een gynaecoloog over praten want ik heb het gevoel dat het iets met elkaar te maken heeft.
seksuoloog eerder, maar die twee zijn vaak wel een combi na genoeg ervaring
pi_88010201
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:32 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Belangrijkste is allereerst dat je je psychisch ok voelt. Heb je enig idee waarom je last hebt van stress, schuldgevoelens etc?
pi_88010204
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:32 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Een abortus heeft wel impact op je ..uiteraard.
Je lijf, de gebeurtenis, misschien denk je ok, dat was het dan maar is dat echt zo?
It's me!!!! :-)
pi_88010264
probeer eens om even geen seks te hebben .. na goed overleg uiteraard
pi_88010329
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:34 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Belangrijkste is allereerst dat je je psychisch ok voelt. Heb je enig idee waarom je last hebt van stress, schuldgevoelens etc?
Nou ja, ik ben over het algemeen een complex en enorm gevoelig persoon.
Doe soms impulsieve dingen waar ik spijt van krijg, heb m'n ouders 2 jaar geleden enorm gekwetst.
Ik zit op school en haal hoge cijfers maar eigenlijk weet ik niet wat ik wil. De ambitie is er, maar als ik ga nadenken denk ik; waar doe je het eigenlijk voor?
Verder hecht ik teveel waarde aan mensen om mij heen. Als er iets veranderd of iemand verdwijnt voel ik me meteen helemaal naar.
Ik kan dan ook geen dag zonder m'n vriend. Nja, ik weet het eigenlijk allemaal niet...
pi_88010371
Word lesbo. Die hebben nooit seks.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88010373
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:36 schreef Adames het volgende:
probeer eens om even geen seks te hebben .. na goed overleg uiteraard
Het is nu wel een week geleden.
Ik verzin ook smoesjes van; toen hebben we even ruzie gehad dus daarom hebben we geen seks gehad.
Vanavond zie ik het een uurtje minder lang, dus daar ligt het aan.
Ik moet studeren en daarom kan ik geen seks hebben.

En altijd uitstellen...
pi_88010395
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:42 schreef beatrijs het volgende:
Word lesbo. Die hebben nooit seks.
Ik maak me al druk om de smeerboel als ik seks heb met m'n vriend. Laat staan met een vrouw :')
pi_88010428
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:40 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben over het algemeen een complex en enorm gevoelig persoon.
Doe soms impulsieve dingen waar ik spijt van krijg, heb m'n ouders 2 jaar geleden enorm gekwetst.
Ik zit op school en haal hoge cijfers maar eigenlijk weet ik niet wat ik wil. De ambitie is er, maar als ik ga nadenken denk ik; waar doe je het eigenlijk voor?
Verder hecht ik teveel waarde aan mensen om mij heen. Als er iets veranderd of iemand verdwijnt voel ik me meteen helemaal naar.
Ik kan dan ook geen dag zonder m'n vriend. Nja, ik weet het eigenlijk allemaal niet...
Als we eerlijk zijn, dan moeten we toch concluderen dat het psychisch gewoon allemaal niet zo lekker loopt met jou? Zoals ik al zei, is dat totaal niet iets om je voor te schamen, maar praat je daar wel eens met mensen over en zou je daar bij geholpen willen worden?

Heb je verlatingsangst?

Het is niet om je iets aan te praten, maar het is wel van belang dat je eerlijk tegen jezelf durft te zijn en ook dingen onder ogen wil zien.
pi_88010509
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Als we eerlijk zijn, dan moeten we toch concluderen dat het psychisch gewoon allemaal niet zo lekker loopt met jou? Zoals ik al zei, is dat totaal niet iets om je voor te schamen, maar praat je daar wel eens met mensen over en zou je daar bij geholpen willen worden?

Heb je verlatingsangst?

Het is niet om je iets aan te praten, maar het is wel van belang dat je eerlijk tegen jezelf durft te zijn en ook dingen onder ogen wil zien.

Nee hoor, ben nooit verlaten. Ja, door m'n eerste vriendje op 15jarige leeftijd die vreemdging omdat ik nog geen seks wilde :')

Maar ik ben gewoon bang voor verandering. Ik zou niet weten waardoor dat komt. Ik praat met niemand over problemen overigens. Ik vind dat onnodig.
pi_88010542
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:42 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Het is nu wel een week geleden.
Ik verzin ook smoesjes van; toen hebben we even ruzie gehad dus daarom hebben we geen seks gehad.
Vanavond zie ik het een uurtje minder lang, dus daar ligt het aan.
Ik moet studeren en daarom kan ik geen seks hebben.

En altijd uitstellen...
Na goed overleg, smoesjes noem ik dat niet. Die vriend is blijkbaar super lief voor je, dan moet dat toch wel te bespreken zijn.
Des noods trek je hem eens per week even af.
pi_88010553
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Nee hoor, ben nooit verlaten. Ja, door m'n eerste vriendje op 15jarige leeftijd die vreemdging omdat ik nog geen seks wilde :')

Maar ik ben gewoon bang voor verandering. Ik zou niet weten waardoor dat komt. Ik praat met niemand over problemen overigens. Ik vind dat onnodig.
Nouja, omdat je zei dat je je helemaal naar voelt als er iemand verdwijnt. Al kan dat ook andere oorzaken hebben.

Het is niet altijd even makkelijk om je kwetsbaar op te stellen, maar het kan je wel degelijk helpen als je met iemand over bepaalde problemen praat. Met mensen die je echt vertrouwt.

Het kan je opluchten, maar dingen ook veel makkelijker maken op den duur. Ik zou het toch eens voorzichtig proberen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:54:05 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88010561
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Na goed overleg, smoesjes noem ik dat niet. Die vriend is blijkbaar super lief voor je, dan moet dat toch wel te bespreken zijn.
Des noods trek je hem eens per week even af.
Nou als ie daar zo blij mee is...
C'est la vie
pi_88010575
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:53 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nouja, omdat je zei dat je je helemaal naar voelt als er iemand verdwijnt. Al kan dat ook andere oorzaken hebben.

Het is niet altijd even makkelijk om je kwetsbaar op te stellen, maar het kan je wel degelijk helpen als je met iemand over bepaalde problemen praat. Met mensen die je echt vertrouwt.

Het kan je opluchten, maar dingen ook veel makkelijker maken op den duur. Ik zou het toch eens voorzichtig proberen.
En dan gaat m'n libido weer omhoog?
pi_88010581
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:55 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

zo simpel ligt het niet.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:56:21 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88010598
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:55 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Dat weet je niet misschien ben je hetzelfde daarna of misschien de geile meid van vroeger het is in ieder geval het proberen waard.
C'est la vie
pi_88010616
Great, just what I thought :p
pi_88010629
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:55 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Als jij weer beter in je vel zit en beter met bepaalde dingen om kunt gaan, dan zit die kans er wel in ja.

Het is niet alleen belangrijk voor dat libido, maar een mens wil zich over het algemeen toch prettig voelen? Praten over bepaalde problemen zou je daar bij kunnen helpen. En dat kost tijd en energie, maar uiteindelijk wel de moeite waard.
pi_88012101
Google eens op laag libido en (anticonceptie)pil. In de pil zitten hormonen en die doen soms nogal wat met je. Alleen dat beseft niet iedereen.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')