quote:
quote:Sssstttt niet spoileren!Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wow, spannend einde bij Lip Service.
quote:Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.Op woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef lezzer het volgende:
Als ik boos ben is het wel duidelijk hoor. Dan staat er iets van kut ofzo achter.
Stond er dat? Nou? Nou? Nou? NOU??
quote:Kom maar hier dan...Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.
quote:Ander referentiekader...Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat het Beyonce was.
quote:Ik was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?
quote:-->Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat hadden we nou afgesproken over kleine meisjes en enge lezzers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik denk dat ik een halve vent ben ofzoIk was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
-->
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Of gewoon een beetje infantielIk denk dat ik een halve vent ben ofzo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:En jij de mijne nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezien![]()
quote:nou, lief doen heOf gewoon een beetje infantiel
quote:Nee, ik bedoel echt lomp.
quote:Ja, daar zou ik ook verveeld van raken.Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Nounee. We kijken Style by Jury revisited.
quote:Laten we het nou gezellig houden?Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zat ik aan vergelijkbare dingen te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef Vanyel het volgende:
Daar zou ik depressief van worden.
Ik probeer een subtiele manier te bedenken om te vertellen wat zwanger zijn voor ontzettend bizar effect op me heeft.Ja, wat denk je, dat ik geen spijt heb van die pagina-opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe lollig en dan ben ik ineens infantiel![]()
quote:De laatste keer dat ik een piemel postte (om een irritante heteroman weg te jagen nog wel), werd je niet enthousiast hoorOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef lezzer het volgende:
Oh, en waarom denken mensen toch elke keer dat ik over de emmer ga als er zijdelings sprake is van iets dat met mannen te maken heeft?
quote:Waarom wil je nou een foto van een piemel in een lesbeau topic posten??Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een piemel postte (om een irritante heteroman weg te jagen nog wel), werd je niet enthousiast hoor
Die rel met wonderen heb ik niet meegemaakt hoor, maar je hapt zo makkelijk. En ik kan mensen die makkelijk happen niet zo goed weerstaan. Tis een gebrek, ik weet het, maar het is toch echt sterker dan ik.
Oh en buiten dat ben ik ook best lief. Heus.
quote:Een relheteroman kwam vragen om pics. Ik vond dat irritant dus gaf hem een piemel cadeau.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef lezzer het volgende:
Waarom wil je nou een foto van een piemel in een lesbeau topic posten??
Dat is mij gewoon niet duidelijk. Overal kan dat, en dan moet het in een topic waar mensen zitten die er om bekend staan dat niet als eerste prio te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |