quote:
quote:Sssstttt niet spoileren!Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wow, spannend einde bij Lip Service.
quote:Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.Op woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef lezzer het volgende:
Als ik boos ben is het wel duidelijk hoor. Dan staat er iets van kut ofzo achter.
Stond er dat? Nou? Nou? Nou? NOU??
quote:Kom maar hier dan...Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er stond een uitroepteken bij. Nou moet ik huilen. Ik wil op schoot.
quote:Ander referentiekader...Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat het Beyonce was.
quote:Ik was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?
quote:-->Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat hadden we nou afgesproken over kleine meisjes en enge lezzers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik denk dat ik een halve vent ben ofzoIk was altijd heel tevreden over mijn dirty mind, maar serieus, pagina vagina?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
-->
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Of gewoon een beetje infantielIk denk dat ik een halve vent ben ofzo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:En jij de mijne nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vrouw zeker nog nooit gezien![]()
quote:nou, lief doen heOf gewoon een beetje infantiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |