SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oh maar dat kan ook gewoon zonder dat je iets schrijft hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had het over dat ik dan weer een aansteller o.i.d. genoemd zou worden.
quote:Ik ben echt te labiel om deze intelligente grappen nog te plaatsen hoor...Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook gewoon zonder dat je iets schrijft hoor.
Aansteller!
Rare!
ik weet het, ik ben irritant, maar ik ben ook een beetje gefokt. Daar kun jij dan weer niks aan doen, maar hee, schop vrolijk terug, hebben we allebei wat te doenn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt te labiel om deze intelligente grappen nog te plaatsen hoor...
quote:Ik heb het ook niet tot het einde volgehouden... Zo schrijnend is het...Op woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt enorme behoefte aan dat filmpje heb. Als ik tieten wil zien, trek ik mijn shirt wel omhoog.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
er staan wel meer pareltjes in SEX zie ik ...
[..]
quote:Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!Op woensdag 27 oktober 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
er staan wel meer pareltjes in SEX zie ik ...
[..]
quote:ik heb idd ook nooit sex. Dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat dit waarheid is.Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!
quote:Tuurlijk niet, ik zat je maar voor de gek te houden joh!Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat dit niet waar is he!
quote:Ik vind kut of gleuf anders ook niet zo lekker in de mond liggen. (Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Vágina natuurlijk.
Artsen zijn nogal eens geneigd vagína te zeggen. Nooit begrepen waar dat vandaan komt.
Eigenlijk zeg ik het trouwens liever helemaal niet. Naar woord.
quote:Zo is het vast vollediger.Op woensdag 27 oktober 2010 16:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vind kut of gleuf anders ook niet zo lekker in de mond liggen. ()
Ik had vroeger een leraar biologie die enorm hield van Sexuele Voorlichting.
Had het spiraaltje van Mvr. bewaard, liet ons ruiken aan zaaddodend middel, liet ons dia's van geslachtsdelen zien uit de jaren 60 (inclusief krullen en handen met foute knalroze nagellak). En hij hield van treinen.
Maargoed, die zei dus ook vagína.
quote:Bedankt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo is het vast vollediger.
Kut ligt mij een stuk beter in de mond (haha) dan vagina.
quote:Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?Op woensdag 27 oktober 2010 16:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Deze laatste twee pagina's.
Trouwens. Hoe zeggen jullie vagina? vAgina of vagIna? Ik word altijd zo misselijk als iemand vagIna zegt. Dat klinkt als vage Ina. Of een soort worst of SOA.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?
quote:Nee, vreselijk woordOp woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je ook dat als iemand pagina zegt dat je dan vagina denkt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Nounee. Maar jouw dirty mind is zo te lezen écht een joy voor alle dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:bladzijde klinkt beter?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef lezzer het volgende:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:
quote:ik ook van jou hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |