quote:Hangt er maar net van af hoe serieus je het neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan anders heel rustgevend zijn.
quote:Nee, maar onze fiets kan in ieder geval veul eten meenemen in de bakfiets. Dus dat is alvast mooi.Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij al wel eens van dat snelwegvoer gehad?
quote:Jazeker! Ik heb vandaag ook alle wijn ingekocht (of dat heet, besteld bij mijn lief, want die werkt in een slijterij, lol).
quote:Dank dankOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Brittie het volgende:
Dan heerst het daar vast ook. Word maar gauw beter!
quote:Ik weet niet naar wat voor oorden jij op vakantie gaat, maar ik heb geen rottende ratten gezien hoor
quote:Niet zoveel schreeuwkinderen die rondrennen met karretjes?Op donderdag 28 oktober 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
Half 9 's ochtends blijkt trouwens een geweldig tijdstip voor het doen van boodschappen
quote:Legio. De meeste volgens mij in Yogyakarta.Op donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet naar wat voor oorden jij op vakantie gaat, maar ik heb geen rottende ratten gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop wel dat we m goed hebben
[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 28-10-2010 09:57:10 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |