quote:Ik kom echt zelden in dat soort zaken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu missen?Je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:48 schreef Bakfiets. het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/bb2e/
KIJK. Een Tauntaun slaapzak.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gristus, waarom zou je dat nou willen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou enorm veel van ThinkGeek spul.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Vooralsnog geen paniek dus?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Verloskundige wilde (terecht) niks zeggen zonder onderzoek. Donderdag gyneacoloog en dan hoor ik meer.
Moest maar wel rekenen op geen 40 weken doordragen (das een normale zwangerschap). Nu wordt het waarschijnlijk kijken hoe goed het kind groeit en of dat binnen de baarmoeder beter is dan daarbuiten. Zodra het laatste, kind eruit.
quote:Hm. Ben benieuwd, hopelijk gaat het allemaal toch goed. DIt lijkt me niet bepaald prettig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik las ook eerst keba-brol en vroeg me af wat dat was.
Verloskundige wilde (terecht) niks zeggen zonder onderzoek. Donderdag gyneacoloog en dan hoor ik meer.
Moest maar wel rekenen op geen 40 weken doordragen (das een normale zwangerschap). Nu wordt het waarschijnlijk kijken hoe goed het kind groeit en of dat binnen de baarmoeder beter is dan daarbuiten. Zodra het laatste, kind eruit.
quote:
quote:Bah zeg. Hoop dat het goed komt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik las ook eerst keba-brol en vroeg me af wat dat was.
quote:
quote:Wist ik ook niet hoor
quote:Of juist wel. Als 40 weken niet halen uitdraait op 38 is het allemaal niet zo'n probleem, maar als het 28 wordt, is dat wel een stuk zorgelijker. Bovendien zou het geschatte geboortegewicht bij voortzetting van de nu ingezette lijn zo'n 2500 gram zijn. Is niet echt heel gezond stevig.
quote:Ik merk dat ik het verkeerd in geschat heb...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of juist wel. Als 40 weken niet halen uitdraait op 38 is het allemaal niet zo'n probleem, maar als het 28 wordt, is dat wel een stuk zorgelijker. Bovendien zou het geschatte geboortegewicht bij voortzetting van de nu ingezette lijn zo'n 2500 gram zijn. Is niet echt heel gezond stevig.
Dinsdag probleem ontdekken en donderdag in het ziekenhuis terecht kunnen zegt natuurlijk ook wel wat.
Maarjaaaa, afwachten afwachten afwachten.
quote:Dat is maar goed ook, want stress is slecht voor je kindje. Just take it easy... knuffels!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben niet zo goed in heel paniekerig doen.
quote:Boodschap begrepenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Kan gebeuren.
Ik ben niet zo goed in heel paniekerig doen. Soms niet zo handig of duidelijk..
quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik t topic doodgeslagen met mijn tragische verhaal?
quote:Leer je het nou nooit af?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik ben echt doodmoe van de hele dag discussiëren op Fok.
quote:Ik had gewoon gegoogled hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Bij die link van Avey vorige week kon je het downloaden
-en ik weet die link niet meer uit m'n hoofd, want die staat op m'n kantoorpc en die is uit-
quote:Maar! Afhaken? En Tracey dan? Daar bleef ik wel voor kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:18 schreef Avey het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik maar een aflevering van The Real L Word ga kijken... ik ben halverwege het seizoen afgehaakt
quote:16 november. En het is in het Delamar zag ik daarstraks, ik dacht in de meervaartOp dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. Al dat gezeik.
En nou wil ik kaartjes voor La Cage Aux Folles. Wanneer ging Wonderer nou ook al weer?
quote:Wat voor layout heb jij dan op je mobiel? Ik heb die oude mobiele layout nogOp woensdag 27 oktober 2010 08:05 schreef Vanyel het volgende:
Ha
Opeens lelijke posticonaanvinkdingen op mobiel. Maar normale smileys ho maar
quote:Dat oranje/gele?Op woensdag 27 oktober 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja geen eigenlijk. Foksilver op de desktop en 'nee' bij ook gebruiken voor mobiel.
Mobiel is lillik met alleen maar links. En nu dus posticons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |